Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 200,00 zł
- Szprychy Mavic 255 VOOR CROSSMAX XL (1186)
- 208,99 zł z dostawą
- 6,77 zł
- XJ4322 Wielofunkcyjny płatek stalowy 18w1 - czarny
- 18,76 zł z dostawą
Opis
Witam na Allegro. Sprzedam wysokiej jakości rower Crossowy, złożony ręcznie na indywidualne zamówienie, z myślą o profesjonalnej turystyce rowerowej (sakwy na przednim i tylnym bagażniku, duże obciążenie). Wszystkie użyte części są wyszczególnione poniżej. Proszę sprawdzić.
Bazą tego projektu jest aluminiowa rama firmy AUTHOR. CODEX to najwyższy model ramy tego czeskiego producenta. Ten konkretny egzemplarz CODEX'a jest w rozmiarze 24 cale. Taki rozmiar nie występuje w oficjalnej konfiguracji fabrycznej (gotowy rower do kupienia w sklepie ma co najwyżej 22 cale). Rama została kupiona bezpośrednio od polskiego dystrybutora, firmiy VELO, a jej wymiary kształtuja się następująco:
- rura podsiodłowa i rura poprzeczna mają równo po 60 cm długości
- natomiast, wysokość tzw. przekroku jest na wysokości 90 cm (jest to wysokość mierzona od ziemi do pancerza hamulcowego, który biegnie górą, kiedy rower stoi na kołach).
- osobiście mam 191 centymetrów wzrostu
Rower składałem z myślą o profesjonalnej turystyce rowerowej, toteż wszystkie użyte części zostały wybrane w ten sposób, aby były bardzo trwałe.
Koła złożone są na obręczach firmy MAVIC. Model A719 to referencyjna obręcz do ciężkiego załadunku, a przy tym wyjątkowo lekka (to najlepszy model tego francuskiego producenta, wykonany ze stopu MAXTAL oraz spawany, a później polerowany). Lepszych obręczy do turystyki nie ma. Te według producenta wytrzymują obciążenie 125 kilogramów na każde koło. Do tego najmocniejsze szprychy w ofercie DT SWISS, model Alpine III oraz nyple DT SWISS PRO LOCK, a także piasty SHIMANO SLX Center Lock na 36 szprych.
Na obręczach najlepsze opony do turystyki od firmy CONTINENTAL, model TOP CONTACT II w rozmiarze 42mm (wkładka antyprzebiciowa z VECTRANU oraz oplot 180 TPI, ręcznie wyprodukowane w Niemczech) oraz dętki od PANASONICA [Panaracer ;-)]. Koła zaplecione są na 3 krzyże, ręcznie w warszawskim serwisie BICYKLETA na Saskiej Kępie, zresztą, cały rower też jest tam złożony.
Przyszły nabywca może być pewien, że dostaje rower z najwyższej półki. Co do osprzętu zdecydowałem się na kompletną grupę SHIMANO SLX – 10 rzędową. Zarówno korba, pedały oraz kaseta i łańcuch, manetki, tylna (SHADOW) i przednia przerzutka, hamulce tarczowe (z tłoczkami ceramicznymi) z tarczami w technologii ICE TECH przód 180mm, tył 160mm, a także wkład suportowy pochodzą z najnowszej grupy SLX. Korba posiada przełożenia 42/32/24, natomiast kaseta ma rozstaw 11-32.
Cały projekt powstał z chwilą zakupu nowej ramy w dniu ósmego sierpnia 2014 roku. (Gwarancja do sierpnia 2016). Od września przez październik i listopad konsultowałem i kompletowałem wszystkie części, aby w grudniu powstał gotowy AUTHOR CODEX 24''przygotowany specjalnie pod wyjazdy z sakwami.
Nie jestem dość lekki, ważę około 100 kilogramów oraz mierzę 191 centymetrów. Na rower zabieram zwykle około 20-30 kg bagażu. Dlatego chciałem stworzyć rower, który te obicążenia wytrzyma z nawiązką i odwdzięczy się długimi latami bezusterkowej jazdy.
Przedni widelec to amortyzowany NCX firmy SUNTOUR, nie jest to model bardzo lekki, ale posiada stalową sprężynę, która nie ma prawa się zepsuć w trasie (jak może się to zdarzyć w przypadku amortyzatorów powietrznych). Widelec, oprócz mocowania pod hamulec tarczowy posiada piwoty pod hamulce V-Break, specjalnie z myślą o montażu przedniego bagażnika, któru montuje się min. do tychże piwotów (np. TUBUS SMARTI lub OLD MAN MOUNTAIN). Z tyłu idealnie pasuje bagażnik TUBUS LOGO EVO (przymierzałem go w sklepie BIKEMAN na Ursynowie).
Do roweru zamontowane są błotniki niemieckiej firmy SKS model CHROMOPLASTICS, robione specjalnie dla firmy KOGA. Zamontowałem je trochę z sentymentu. Są nowe i pochodzą od zaufanego sprzedawcy z Milicza.
Rower posiada oryginalną, nieobciętą rurę sterową, tak aby była możliwość zamontowania mostka jak najwyższej (ERGOTEC HIGH CHARISMA + podkładki dystansujące 10mm + 5mm x 3). Taki zabieg gwarantuje komfortową pozycję za kierownicą. Długo szukałem idealnego rozwiązania dla siebie i dla chętnego, który preferuje bardziej sportową jazdę mogę zaoferować wymianę kierownicy na XLC ComfortBar oraz zmianę mostka na BBB Trekking 110 mm (wszystko widoczne na zdjęciach). Widelec posiada blokadę na kierownicy, można w dowolnym momencie zablokować działanie amortyzatora podczas jazdy :-)
Do roweru zamontowałem także kilka wysokiej jakości części, używanych przeze mnie wcześniej w innym rowerze (1 sezon - 2014), są to: siodło ALLAY SX, pedały SHIMANO PD-M520 (SPD) oraz chwyty ERGON GP1, rozmiar L. Jeżeli przyszły właściciel preferuje klasyczne pedały platformowe lub inne (nie wnikam) oraz chciałby inne siodło, a także chwyty jest taka możliwość, aby odjąć wspomniane części i odliczyć ich cenę od całości. Jestem gotowy nawet sprzedać rower bez kół, jeżeli ktoś ma swoje inne ulubione koła i chciałby je użyć w swoim nowym CODEX'ie. Wiem, że użyte przeze mnie komponenty do budowy kół są z najwyższej półki i ich koszt jest dość znaczący. Koszt samych kół to 1416 złotych, nie licząc robocizny, zaplatania i centrowania (piasty x 2, obręcze x 2, taśmy x 2, dętki x 2, opony x 2, szprychy 36 sztuk x 2 i nyple 36 sztuk x 2).
Jeżeli ktoś jednak będzie chętny na całość to, z radości dodam przednią kompletną piastę SHIMANO SLX, taką samą jak w przednim kole oraz zapasowe szprychy 8 sztuk i nyple 8 sztuk. To wszystko zostało mi po złożeniu całości.
Na zdecydowaną większość części posiadam faktury, rachunki i dowody zakupu 12 miesięcy gwarancji. Na ramę posiadam 24 miesięczną gwarancję. Oczywiście, licząc od daty zakupu.
Wszystkich poważnie zainteresowanych zapraszam do oglądania roweru i przejażdżki. Nowy AUTHOR CODEX 24'' znajduje się w Warszawie w bliskim sąsiedztwie Pól Mokotowskich. Ma obecnie przejechane około 270 kilometrów. Poniżej dokładnie wyszczególnione wszystkie użyte do złożenia roweru części wraz z cenami, jakie udało mi się wynegocjować u dostawców po wielu rabatach.
Rozmiar ramy 24 cale Numer seryjny: WN3A03791 srebrno-grafitowo-czerwona
Rok produkcji ramy 2013.
Została zakupiona w Łowiczu w sklepie IVENA z sieci DOBRE SKLEPY ROWEROWE.
DOKŁADNY OPIS ROWERU
1. Rama AUTOHR Codex - wykonana z podwójnie cieniowanych rurek + stery pół zintegrowane Author - 600 PLN
2. Widelec SUNTOUR NCX D-LO - 430 PLN
3. Kierownica Ergotec Buegel City-Cruiser 31.8 BLACK- 69 PLN
4. Wspornik kierownicy Ergotec High Charisma 110mm 31.8 - 99 PLN
5. Chwyty Ergon GP-1 [L] - 75 PLN [używane 1 sezon]
6. Hamulec przedni SHIMANO SLX VR-M675 PM - 202 PLN
7. Hamulec tylni SHIMANO SLX HR-M675 PM- 206 PLN
8. Tarcza i adapter hamulca przedniego SHIMANO SLX SM-RT68 180mm Center Lock / SHIMANO SM-MA-F 180 P/S 2 - 84 + 33 = 117 PLN
9. Tarcza i adapter hamulca tylnego SHIMANO SLX SM-RT68 160mm Center Lock / SHIMANO SM-MA-R 160 P/S 2 - 69 + 26 = 95 PLN
10. Manetki SHIMANO SLX SL M-670 2-3/10 speed - 167 PLN
11. Pancerz do manetki amortyzatora BBB 5mm Black - 10 PLN
12. Pancerz przerzutki SHIMANO SP41 + końcówki JAGWIRE - 15 PLN
13. Łańcuch SHIMANO SLX CN-HG75 HG-X 116L + spinka do łańcucha KMC - 80 + 20 = 100 PLN
14. Przednia piasta SHIMANO SLX HB M-675 CenterLock 36 otworów czarne - 68 PLN
15. Tylna piasta SHIMANO SLX FH M-675 CenterLock 36 otworów czarne - 104 PLN
16. Opony 2 x CONTINENTAL Top Contact II 42-622 (28 x 1,6) Black Reflex - 400 PLN
17. Dętki - 2 x PANARACER (37/42 x 622/635) - 40 Obręcze 2 x MAVIC A719 BLACK 36 Otworów (19C x 622) - 390 PLN
18. Taśmy obręczy 2 x Vittoria (18-622) R1613 - 10 PLN
19. Szprychy przód/tył DT Swiss Alpine III 2/1,8/2,34mm Black 290mm [36 sztuk x 2] - 193 PLN
20. Nyple DT Swiss ProLock 2,0mm Black 12mm [36 sztuk x 2] - 58 PLN
21. Siodło ALLAY SX [TOPEAK] - 125 PLN [używane 1 sezon]
22. Wspornik siodła TRUVATIV STYLO TEAM 10A SP 31,6mm 400mm NO OFFSET - 121 PLN
23. Korba SHIMANO SLX FC-M670 (długość175mm) HOLLOWTECH II, Wieńce zębate SHIMANO 42/32/24 Wkład suportowy BB-70 - 333 PLN
24. Zacisk sztycy ACCENT COMP series LIGHT 34.9 BLACK - 17 PLN
25. Pedały SHIMANO PD-M530 BLACK - 79 PLN [używane 1 sezon]
26. Kaseta SHIMANO SLX CS-HG81-10 11-32T - 149 PLN
27. Przerzutka tył SHIMANO SLX RD-M670 SGS Top Normal, Shadow - 181 PLN
28. Przerzutka przód SHIMANO SLX FD-M670A-6 Top Swing, Dual Pull, 34,9mm - 76 PLN
29. Osłona ramy Neoprenowa - 10 PLN
30. Błotniki SKS for KOGA - CHROMOPLASTICS [BLACK/SILVER] - 60 PLN
Waga około 14 kg
Cena roweru to tylko cena części!!! Nie zawiera robocizny, która w tym wypadku wyniosła 400 PLN. Nie licząc mojego czasu i paliwa samochodu potrzebnego do ukończenia tego projektu. Koszt większości części jest dużo, dużo niższy niż ten osiągnięty przez klienta detalicznego w sklepie stacjonarnym czy internetowym. Dlatego zdecydowałem się wyszczególnić jednostkowe ceny każdej użytej części. Preferuję odbiór osobisty. Zapraszam na jazdę próbną. Odpowiem na każde pytania.
Decyzję o sprzedaży roweru podejmuję z żalem. Dopiero go złożyłem. Niestety życie zmusiło mnie do podjęcia wyboru i najzwyczajniej w świecie potrzebuję pieniędzy na sprzęt do produkcji nowego filmu. Przy kosztach średniej jakości sprzętu filmowego, koszty bardzo dobrych części rowerowych to śmiesznie mała kwota.
Za podobne pieniądze można kupić oryginalnie wyposażonego CODEX'a, który pod względem osprzętu nie dorównuje rowerowi z tej aukcji. Pełna grupa SHIMANO SLX to gwarancja jakości i długiego bezawaryjnego użytkowania. Najlepsze koła od MAVICA to druga rzecz, która odróżnia ten rower od tego oferowanego jako gotowy. Cena jest do minimalnej negocjacji. Zależy mi na szybkim sfinalizowaniu transakcji.
Przed zakończeniem aukcji proszę o kontakt telefoniczny: 606 91 41 75.
Pozdrawiam,
Michał Sierzak
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.