Markaosobistatoobecnieważnyelementbudującyzaufanie,rozpoznawalnośćoraz reputację,którywspierarealizacjęcelówbiznesowych.Itoniezależnieodtego,czypracujesznaetacie,czyprowadziszwłasnąfirmę.Wedługbadańo jejsiledecydujenie tylkostrategicznepodejściedojejbudowania,lecztakżeautentycznośći spójnekomunikowaniew przestrzenion-linei off-line.AngelikaChimkowska,specjalizującasięw tworzeniustrategiimareki sprzedażyon-line,w swojejnajnowszeksiążcepokazuje,jakwykorzystaćsiłęmarkiosobistejw marketingu,sprzedażyczypozyskiwaniuwartościowychpracownikóworaz angażowaniurozproszonychzespołów.
Dziękilekturzejejksiążki:
-nauczyszsięstrategicznieplanowaći krokpokrokubudowaćsilnąmarkęosobistą,
-zdiagnozujeszswojąunikalnąosobowośćmarkiosobistej,
-dowieszsię,jakiesąnajczęściejpopełnianebłędynaprofilachosobistychwsocialmediach,
-zaplanujeszskutecznąkomunikacjęmarkiosobistejw 100%skoncentrowanąnatwoimodbiorcy,
-poznasz10krokówpozwalającychstworzyćprofesjonalnyprofilnaLinkedin,
-dowieszsię,jakietrendymodowewspierająnaszbiznesowywizeruneki powodują,żepostrzeganijakoautentycznii spójni,
-zgłębiszzasadynetykietyi przeciwdziałaniakryzysomwizerunkowymw internecie,
-dowieszsię,jakwłaściwiereagowaćnakrytykęi hejtw internecie,
-poznaszprzydatneprogramyi aplikacje,któreułatwiajądziałaniaz zakresupersonalbrandinguw codziennościbiznesowej.
Dodatkowow książceznajdzieszwypowiedziwieluprawdziwychliderów,m.in.:JackaSantorskiego,JowityMichalskiej,MarkaKamińskiegoczyDominikiBettman,o korzyściachi konsekwencjachaktywnościw mediachspołecznościowychczynajczęściejpowtarzanychbzdurachdotyczącychsilnejmarkiosobistejw biznesie.
Jeśliwięcszukaszsposobuna:
-autentycznąi spójnąkomunikacjęw biznesie,
-zbudowanieprzywództwanabazieswoichmocnychstron,
-umiejętnewywieraniepozytywnegowpływuprzez Twojąaktywnośćw interneciei socialmediach,
toksiążka„Autentycznypersonalbranding” nie tylkopozwoliCitoosiągnąć,alerównieżpokaże,jakzrobićtow zgodziez wyznawanymiwartościami.
***
AngelikaChimkowska– strategsilnychmarek.Specjalizujesięw tworzeniuskutecznejkomunikacjii sprzedażywykorzystującejsocialselling.Autorkadwóchksiążek: „Psychologiazmianyw życiui biznesie”oraz „SilnaMarkanaLinkedin,czylisocialsellingw praktyce” .Współautorka„Bibliie-biznesu3.0”.
AbsolwentkaExecutiveA,SGHoraz UW.Mówczyninawieluprestiżowychkonferencjach,w tymPulsieBiznesu,ropejskimForumGospodarczymczyTEDx.Wykładam.in.nastudiachAnaKatolickimUniwersytecieLubelskimoraz w CollegiumCivitas.Wymienionaprzez „Forbes”wśród25mistrzyńpolskiegoLinkedin2021
SKU PRODUKTU: 154352 | SKU WARIACJI: W164688