Kiedy wiesz, że w Twoim produkcie cyfrowym dzieje się coś złego lub gdy chcesz ruszyć z miejsca, ale brakuje Ci pomysłów na optymalizację swojego sklepu czy serwisu internetowego - masz nas :) Jako Goodylabs chętnie pomożemy Ci w podobnych wyzwaniach, a przy okazji WOŚP z chęcią oddamy w Twoje ręce audyt UX, który wylicytujesz w tej aukcji :)
Co wchodzi w skład licytowanego audytu UX?
- analiza 1 kluczowej ścieżki użytkownika (np. proces zakupowy);
- analiza do 4 wskazanych stron, np.: strona główna, strona produktu, strona kategorii produktowej, strona koszyka,
- spis rekomendacji.
Posługiwać się będziemy narzędziami i metodami, stosowanymi w naszej codziennej pracy, tj.:
- 10 heurystyk Nielsena,
- ekspercka wędrówka poznawcza (cognitive walkthrough),
- zasady Gestalt.
Dlaczego warto wziąć udział w aukcji?
Budowa, optymalizacja i rozwój produktów cyfrowych to rytm naszego dnia. Współpracujemy m.in. z:
- 4F
- Sephora
- PWN
- Dulux
- Atlas
- Briefcase.news
- Budvar
- Orange
Wdrażamy produkty, używane przez setki tysięcy użytkowników w Polsce i na świecie, znamy dobre praktyki i śledzimy trendy. No i mamy otwarte głowy ;) Z chęcią wejdziemy w buty Twoich odbiorców, sprawdzając co może im doskwierać w kontakcie z Twoim produktem.
Więcej o naszym podejściu i realizacjach przeczytasz pod adresem: https://www.goodylabs.com
Co da Ci nasz audyt:
- niezależną ocenę Twojego produktu cyfrowego,
- ekspercką analizę UX Twojego sklepu, aplikacji lub serwisu,
- gotową listę rekomendacji i wskazówek, których wdrożenie pozwoli Ci wyeliminować błędy i problemy, na które trafiają Twoi użytkownicy.
Dodatkowe informacje:
Audyt UX możesz zrealizować w ciągu całego 2023 roku. Termin dostarczenia raportu z audytu UX będziemy ustalać z Tobą indywidualnie (zależy on od dostępności naszych specjalistów oraz toczących się projektów). Audyt UX przewidziany jest dla jednego serwisu / strony / aplikacji / sklepu internetowego.
Całkowity dochód z aukcji przeznaczony jest dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.