Czym jest dział wdrożeniowy BaseLinker?
Dział wdrożeń świadczy usługi ułatwiające obsługę systemu BaseLinker. Wspieramy klientów indywidualnych oraz tych, którzy mieli problemy z konfiguracją. Zapewniamy kompleksową pomoc od wdrożenia po support z opiekunem.
Automatyzacja procesów sprzedażowych w firmie to klucz, który otwiera drzwi do dynamicznego rozwoju. Nasi wdrożeniowcy zorganizują przepływ pracy w taki sposób, aby dać klientowi czas potrzebny do skalowania działalności.
Oficjalny audyt konta BaseLinker
Zoptymalizuj konfigurację systemu na podstawie wnikliwego audytu konta BaseLinker,
Jeżeli konfiguracja konta została wykonana samodzielnie lub przez zewnętrzną firmę, to sprawdź, czy wykorzystujesz nasz system optymalnie. W ramach audytu nasi najbardziej doświadczeni wdrożeniowcy zbadają ponad 100 obszarów BaseLinkera na Twoim koncie! W ramach usługi otrzymasz dokument z informacjami, jakie obszary zostały zweryfikowane, jaki jest wynik audytu oraz osobisty komentarz audytora.
W trakcie audytu sprawdzamy:
➨ Wykorzystanie automatyzacji w procesach obsługi zamówień
➨ Możliwości Asystenta Pakowania i Managera Produktów
➨ Możliwe integracje, które usprawnią komunikację z klientami
➨ Optymalizacja procesu tworzenia dokumentów sprzedaży
➨ Analiza logów pod względem ewentualnych błędów w synchronizacji zamówień, stanów, cen.
➨ Wykorzystanie możliwości akcji automatycznych… i wiele innych.
Nasz oficjalny zespół wdrożeniowy po audycie może wspomóc Państwa w naprawie błędów lub optymalizacji konta BaseLinker.
Po wykonanym audycie możemy przygotować dla Ciebie indywidualną ofertę konfiguracji, aby poprawić rekomendowane obszary. Skorzystaj z naszej eksperckiej wiedzy i zautomatyzuj wszystkie procesy e-commerce w swojej firmie.