Audi S6 C5 2000 r. silnik AQJ z manualna skrzynia biegow ( przekladka z automatu) - swap z 2.5 TDI 180 KM
Swap robiony w padzierniku 2017 r. (bez choinek na desce, trybow awaryjnych, sterownika automatu itp)
Sprzegło (nowe) i dwumasa z RS4 B5.
SIlnik został rozebrany na czesci, kazda srubka i kazda uszczelka zostala wymieniona na nowe. Do wgladu wszystko.
Rozrząd ślizgi i łańcuchy komplet uszczelnień październik 2017- czesci z najwyzszej półki - Continental pasek INA pompa wody i rolki łańcuchy ori Iwis, uszczelniacze Corteco (faktura na ponad 3 tys zl) do zrobienia na nim spokojnie 80 tys km/
Olej Millers 5w40 i filtr oleju MANN, filtr kabinowy FILTRON wymienione w pazdzierniku 2018
Cewki od FSI
Zawieszenie cały komplet przód i tył poliuretan Strong Flex żółty, H&R nierdzewka przód i tył Weitec ,do tego sprężyny dedykowane do RS6 C5
Zimowe oryginalne felgi Audi 17 cali + dystanse
Uklad dolotowy SIMOTA
Wydech customowy z nierdzewki
Roczna chłodnica wody
Nowa chłodnica klimatyzacji pazdziernik 2017
Nowa pompa wspomagania Meyle marzec 2017
Wymiana łozyska wiskozy FAG 2017
Nowy akumulator wrzesien 2018
Nowe klocki pazdziernik 2018
Gaz zalozony 3 lata temu:
Stag qumaxx plus sterownik
Wtryski Baracuda na trojnikach
Reduktor magic 3 BIG
Butla w miejscu kola zapasowego 44 L, wlew pod klapką.
Sterownik silnika ABT - nie do znalezenia na polskim rynku, kupiony na eBayu jako jedyna sztuka
Swiatla do jazdy dziennej w miejsce przeciwmgielnych.
Reflektory rozebrane pomalowane od srodka na czarno + zmienione soczewki BIXENON od Audi A4 B8. Zarniki OSRAM.
Dokładka zderzaka CUPRA
Radio multimedialne dotykowe (jakis chinczyk) - pendrive, bluetooth, internet, nawigacja itp. System Android.
Naglosnienie BOSE
Solardach
Pelna elektryka
Aktualnie na kolach zimowych. Letni komplet zostal sprzedany.
Esa zostala wylozona wygluszajaca i antywibracyjna mata STP I SILVER.
Posiadam rowniez relingi dachowe ktore zostaly zdemontowane. Moge dolozyc jezeli taka bedzie wola kupujacego.
Na pewno jeszcze mnostwo rzeczy i drobiazgow o ktorych zapomnialem.
Z racji tego ze to samochód pełnoletni ma swoje bolączki. Najważniejsze mechaniczne które pozwola na bezawaryjna jazdę na wiele tyś kilometrów zostały porobione, no ale jak wiadomo w tych samochodach zawsze jest cos do zrobienia lub dopieszczenia. Nie zachwalam tutaj auta, że jest to igła jakiej nigdzie nie znajdziesz, bo w kazdym samochodzie można się do czegoś doczepić. Tym bardziej wiekowym. Nie owijam w bawełne, nie ukrywam niczego i na wszystkie pytania odpowiem szczerze telefonicznie.
Zapraszam z miernikiem lakieru.
Auto znane na grupie fb V8 S6 i RS6.
W auto zainwestowane ok 40 tyś złotych i mnóstwo pracy.
Posiadam mase zdjec z prac przy samochodzie. Zainteresowanej osobie moge wyslac.
Nie sprzedaje, poniewaz urodziło mi sie dziecko czy tez wyjezdzam za granice. Aktualnie potrzebuje gotowki i stanalem przed taka decyzja, a nie inna.
Mozliwa zamiana na tansze auto do 20 tys. z dopłatą z drugiej strony (tylko wiadomo nie padaka)
Dla konkretnego klienta cena do ROZSADNEJ negocjacji.