Witam wszystkich zainteresowanych nietuzinkowym i bardzo szybkim samochodem jakim jest S6 C4 4.2 V8 z napędem Quattro i manualną 6-biegową skrzynią.
Auto posiadam od 7 miesięcy, lecz znam jego historię od około 6-7lat.
eSka jest w stanie dobrym pomimo zaawansowanego wieku, ale nie jest to egzemplarz wolny od wad czy też kolekcjonerski (co również sugeruje cena).
Trochę suchych danych:
Model: Audi S6 C4
Nadwozie: AVANT
Rocznik: 1995
Silnik: 4.2 V8
Paliwo: Benzyna + LPG sekwencja
Moc: 290KM
Przyspieszenie: ok 6s do 100km/h
Spalanie: ok 18L LPG
Wyposażenie:
- 4 el. Szyby
- el. Ustawiane lusterka (prawe zniżające się po wbiciu wstecznego biegu)
- el. Sterowane i podgrzewane fotele przednie
- pamięć fotela kierowcy + lusterek
- szara skórzana tapicerka Recaro (świetne trzymanie boczne w zakrętach)
- elektryczny szyberdach dwupłaszczyznowy
- regulowana kolumna kierownicy w 2 płaszczyznach
- piękne alufelgi 19 cali z passata CC
- duży komputer pokładowy
- tempomat
- dwie rolety w bagażniku (pionowa siatka i roleta pozioma)
- klimatronic
- skórzana trójramienna kierownica
- chromowane relingi dachowe
- 2 poduszki powietrzna
- centralny zamek
- światła xenonowe
- podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby
- spryskiwacze reflektorów
- przyciemnione profesjonalnie wszystkie szyby
- pociągnięta instalacja audio pod subwoofer do bagażnika
Wymienione części:
- remont silnika z nowy rozrządem (2lata temu)
- nowe pióra wycieraczek bosch przód (100zł) oraz tył (kwiecień 2016)
- przewody zapłonowe (2 lata temu koszt ok 1tys zł)
- olej 10w40 Elf (300km temu)
- wstawione strumiennice i usunięty tłumik środkowy (5lat telu) pięknie mruczy
- regeneracja rozrusznika (maj 2016)
- sportowy filtr powietrza Pipercorss (300km)
- filtr oleju (300km)
- filtr kabinowy (300km)
- klocki przód (2tys km)
- klocki tył (450km)
- regeneracja pompy hamulcowej (luty 2016)
- regeneracja wzmacniacza siły hamowania (luty 2016)
- wymiana płynu hamulcowego ATE Dot4 SL6 (luty 2016)
- nowy olej w skrzyni biegów (listopad 2015)
- nowy olej w moście (luty 2016)
- nowy most (luty 2016)
- serwis LPG (filtry + strojenie listopad 2015)
- xenon kpl (listopad 2015)
- wszystkie żaróweczki w podświetleniu zegarów (listopad 2015)
Więcej w chwili obecnej nie pamiętam.
Teraz mankamenty, których też trochę jest:
- pęknięta przednia szyba (trochę mnie nerwy poniosły…)
- brak przeglądu ( z powodu szyby)
- panel klimatronica do regeneracji, ponieważ nie wszystko jest czytelne i działa jak należy (100zł z gwarancją)
- dobicie klimatyzacji
- szumiący 1 bieg w skrzyni (działa wszystko normalnie poza dźwiękiem)
- most do wymiany bo huczy (dokładam most wystarczy wymienić)
- akumulator ciśnienia układu hamulcowego (dokładam wystarczy wymienić)
- podpora wału postukuje przy gwałtowniejszych przyspieszeniach
- prawa guma drążka stabilizatora tył
- do poprawy zbieżność bo lekko ściąga w lewo
- kierownica poprzecierana w 2 miejscach- fotel kierowcy przetarty w standardowym miejscu
- zagnieciony prawy próg z tyłu (spadła z lewarka poprzedniemu właścicielowi)
- kilka parchów na tylnej klapie poza tym buda zdrowa jak dzwon!
- przycisk tylnej lewej szyby do przelutowania bo czasem świruje.
- brak dysz spryskiwaczy reflektorów – komuś się bardziej przydały….
Audi pomimo wszystkich wymienionych wad zasuwa aż miło i nie jednego w nowszym/droższym aucie objeżdża bez mydła – prędkości ponad 280km/h to nie jest dla niej problem. Przyspieszenie wgniata w fotel a pomruk v8 przyprawia o rogala na twarzy ;)
Napęd quattro nie tylko zimą sprawia mega frajdę w tym aucie. Pokonywanie zakrętów przy większych prędkościach to poezja (zawieszenie fabrycznie obniżone i utwardzone jak to w wersjach S)
Niczego nie ukrywam i opisałem wszystko najdokładniej jak potrafiłem. Zapraszam na oględziny lub kontakt telefoniczny. Na sms nie odpisuję.
Sprzedaję, ponieważ okazyjnie kupiłem inne auto z bardziej rozwojowym silnikiem. Nie mam parcia na szkło, aby sprzedać za grosze. Dla zdecydowanego kupca dokładam jeszcze trochę gratów (2wały, maglownicę po regeneracji, dywaniki gumowe na zimę, koła zimowe 16 cali z oponami goodyear ultragrip 7+ i jakieś inne pierdoły ;)
ESA posiada pełny zbiornik gazu ;) ponad 60L
Pozdrawiam maniaków!