Auto w pełni sprawne, używane kolekcjonersko (przez 8 lat od budowy zrobiło 3000 km) - stan bardzo dobry - masz pytania - dzwoń (cena do lekkiej negocjacji), samochód powoli unikatowy na naszym rynku (oryginalne S2 a nie przeróbka z coupe 80), bezwypadkowy, oryginalny lakier oklejony dla zabezpieczenia białą folią matową.
tel. 504 282 464
Dla tych co lubią długie opisy:
Wszystkie pozostałe układy auta zostały odnowione lub wymienione na nowe (np. cały układ hamulcowy, wspomaganie, itp.)
Jeżeli ktoś szuka auta zrobionego z pasją, przy którym na teraz praktycznie nie ma co już robić to polecam - jak ktoś szuka taniego S2, to nie to ogłoszenie - koszt samych części do silnika (oczywiście na wszystkie są rachunki) to około 45 tyś zł.
Silnik:
- rozebrany i ponownie złożony na metalowych uszczelkach, zgodnie z wymogami budowy aut do sportów wyczynowych (np. śruby z działu audi sport)
- głowica odnowiona, nowe uszczelniacze
- sterowanie silnikiem komputer KMS MD35 (opcja ze strojeniem auta w trakcie jazdy online przez tunera z dowolnego miejsca na świecie)
- dedykowana wiązka elektryczna silnika 5 cyl MD35
- sonda szerokopasmowa KMS (auto samo się dostraja do zmiennych warunków pracy)
- zewnętrzny, w pełni konfigurowalny wyświetlacz parametrów pracy silnika UEGO KMS (AFR, lambda, temp. ciśneinia)
- Idle kit
- cewki zapłonowe z audi RS6
- wałki rozrządu Schrick stosowane w rallycrosie
- żeliwny kolektor wydechowy Wagnera (podobno odrobinę lepszy jest już tylko audi sport)
- nowa turbina RS2 z powiększoną zimną stroną
- kolektor dolotowy custom RS2
- wtryskiwacze BOSCH 630cc
- FMIC custom na przyłączach 76mm
- wyczynowy filtr powietrza ITG
- catchcan custom
- BOV
- nowy komplet sprzęgła SACHS PERFORMANCE KIT
- nowy wydech wykonany przez firmę MG Motorsport - jakość dźwięku powala z nóg a mimo to jest nadal cicho.
- dwie chłodnice wodne custom, duża, wyczynowa chłodnica oleju
- wydajniejsza pompa BOSCH 044 montowana w zbiorniku paliwa
- skrzynia 6 biegów
- Variable Launch Control (płynna regulacja z panelu)
- Power Shift (zmiana biegów bez zdejmowania nogi z gazu)
- ALS (podtrzymanie turbo przy zmianie biegów)
- obsługa skrzyni sekwencyjnej + doładowania
Zawieszenie i układ hamulcowy:
- zestaw hamulcowy 330mm Porsche 993TT przód oraz tył 300mm, przewody w oplocie metalowym
- nowe amortyzatory regulowane KONI SPORT
- wszystkie elementy gumowe, sworznie, itp. wymienione na nowe lub mocniejsze z URquattro lub poliuretanowe
- auto do sprzedaży na ultralekkich kultowych felgach 17 cali OZ superlagerra
Wnętrze i karoseria:
- fotele i tapicerka oryginalne czerwone z emblematami audi quattro (po 18tu latach nadal w dobrym stanie)
- dwa czytelne zegary doładowania i EGT z rejestracją wartości max i alarmami
- wyświetlacz UEGO parametrów pracy silnika
- oryginalny czerwony lakier
- auto bezwypadkowe - pomiary geometrii idealne
- reflektory xenonowe