Podana cena nie podlega żadnej negocjacji!
Auto z kierownicą po prawej stronie, zarejestrowane w Polsce od lat.
Nadszedł czas, żeby sprzedać moje wychuchane i zawsze wypucowane RS6. Auto było dla mnie zakupem wyłącznie kolekcjonerskim. Przez okolo 5 ostatnich lat zrobiło okolo 3tyś mil, więc około 600-700 mil rocznie. Auto nie jeżdżone w deszczu i po wiejskich drogach. 99% czasu spędza w garażu podłączone do ładowarki. Przywiezione do kraju z Anglii ponad 4 lata temu. W Anglii tez bylem jego właścicielem od lat. Zarejestrowany w Polsce jako pierwsze RS6 C5 Sedan z kierownicą z prawej strony. Auto to seria, poza radiem oraz felgami, które można zawsze zmienić na seryjne. Sprzedaje je, bo trafiłem okazję zakupu RS6 C6 Sedan w dobrej cenie i w super stanie. Jestem w kraju jeszcze tylko lekko ponad tydzień i jeśli nie sprzedam go w Polsce w ciągu najbliższych 8 dni, zabieram je do UK i tam na spokojnie zostanie sprzedane.
Badania techniczne do czerwca 2020,
nowy akumulator BOSH,
książka serwisowa z serwisami skrzyni i innymi wpisami
Jeśli znajdę gdzieś w domu oryginalne radio Audi Koncert które siedziało przed wymianą, to dorzucę do zakupu za darmo.
Auto od przyjazdu do Polski ponad 4 lata temu jest pod opieką Geremi VAG Garage. Skrzynia biegów serwisowana przez Jarka z Autoserwis Jurowce. Nie modzone, nie zmolestowane, zero ingerencji magikuf i pseudo specjalisuf. Jedyna modyfikacja to dotykowe radio 2 din z MP3, Bluetooth i kamera cofania wstawione przez Paweł Chrzęst (5 krotny mistrz Polski w Car Audio). Do auta dorzucam 2 prawie nówki opony Pirelli P Zero.
Moje RS6 ma juz prawie 15 lat więc można spodziewać sie pewnych mankamentów, które jednak mi nigdy nie przeszkadzały. Poniżej postaram się wymienić je wszystkie, żeby nie było nieporozumień przy oglądaniu auta:
Auto wymaga odświeżenia lakieru przed detailera bo już od kilku lat nie było robione - moge to zlecić przed sprzedażą, ale cena sprzedaży będzie o 1500zł wyższa
Głośniczek od czujników parkowania jest spalony i nie pipczy
Fotochromy w lusterkach rozlały się i wygląda jakby była smuga na lusterkach wstecznych
Jest niewielki ślad rdzy pod lakierem w rynienkach dachowych (widoczne na zdjęciu) oraz rysa na przednim zderzaku jak kiedyś puszka spadła z półki w garażu
Czujnik samo-poziomowania xenonów wywala błąd podczas uruchamiania
Poniżej kilka linków do filmików kręconych przez lata. Na niektórych widać jeszcze starą angielską rejestrację i stare orginalne radio:
https://www.youtube.com/watch?v=6wUoy_ljwPA&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=y7TvYLWJmxU&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=GDSu-cSxgqw&feature=youtu.be
W razie pytań proszę pisać na pawelgawel24@gmail.com
lub
dzwonić na mój angielski numer +447397986887
Samochód do obejrzenia w Nowym Aleksandrowie koło Białegostoku