Auto wyprodukowane w 1997r. Pierwsza rejestracja w Niemczech 30.01.1997r. Sprowadzony prywatnie bezpośrednio od pierwszego właściciela. Jestem jego trzecim właścicielem w Polsce. Zakupiłem je z przebiegiem 368000 tyś. Km. w 2016r i wprowadziłem go w swoją działalność gospodarczą. Dlatego też na pojazd wystawię fakturę, która zwolni nabywcę z haraczu płaconego w urzędzie skarbowym. Samochód bezwypadkowy wszystkie szyby oryginalne. Oc ważne do 15.02.2020r. przegląd techniczny ważny do 22.01.2020r. Instalacja gazowa założona w 05.2012 r.
Ważniejsze rzeczy z wyposażenia: Webasto, podgrzewane fotele przód i tył, podwójne szyby z zabezpieczeniem antywłamaniowym, dach solarny, klimatronic dwu strefowy, elektrycznie ustawiane fotele z pamięcią fotela kierowcy, elektrycznie ustawiana kierownica, elektrycznie sterowane składane i podgrzewane lusterka, dwa kluczyki z możliwością indywidualnego przypisania ustawień auta (po otwarciu pilotem fotel, kierownica i lusterka ustawiają się pod dany kluczyk), elektrycznie wysuwana roleta tylnej szyby, i manualnie szyb bocznych, elektrycznie regulowane zagłówki i wysokość pasów autoalarm, nagłośnienie BOSE (mimo swoich lat gra czysto)
Kilka informacji technicznych:
Na dzień dzisiejszy do wymiany tarcze i klocki ponieważ po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu układu hamulcowego tarcze biją. Kilka razy wjechałem na rozgrzanych w kałuże i to jest efekt. Na fotelu kierowcy widoczne niewielkie przetarcie, nie działa również podgrzewanie tego fotela. Reszta wyposażenia sprawna.
Na wiosnę tego roku wymienione wszystkie cewki zapłonowe i świece na irydowe. Cewki wymieniłem bo padła mi jedna w trasie i auto nie pracowało równo. Aby uniknąć podobnego zdarzenia poszedł nowy komplet i tyle. W 2016 roku wymieniłam parownik gazu i wtryskiwacze. Rozrząd wymieniony przy przebiegu 370000 tyś. km (kolejny po 90000 tyś. Km.) w październiku 2016r. Olej w grudniu 2018r przy przebiegu 415270 tyś km. Valvoline VR1 Racing 5W-50. W maju tego roku audi dostało nowy komplet wahaczy przedniego zawieszenia firmy FEBI i oczywiście ustawienie zbieżności.
Skrzynia biegów po kapitalnym remoncie (wymienione: kosz sprzęgłowy wzmacniany z przekładkami i tarczami w 2016 roku, tłok wstecznego biegu, i sprzęgło hydrokinetyczne – konwerter w 2019. Konwerter nowy oryginalny ZF z Niemiec a nie regenerowany). Za jednym zamachem wymieniony olej i filtr skrzyni biegów. Dzięki tym zabiegom skrzynia chodzi tak jak powinna. Nie przeciąga biegów nie szarpie. Sam konwerter z robocizną i wymianą oleju to koszt 4500 tys. Zł. Kosz + tarcze + przekładki+ tłok wstecznego biegu drugie tyle.
W 2018 roku podczas zimowych mrozów zamarzła odma co spowodowało wydmuchanie jednej z uszczelek pod głowicą. Dlatego też obydwie uszczelki zostały wymienione na nowe, głowice splanowane i sprawdzone pod kątem szczelności. Wymienione zostały również uszczelnienia chłodnicy oleju bo był do nich akurat dobry dostęp. Koszt tych operacji z robocizną wyniósł mnie około 5000 zł.
Podłokietniki wymienione z wersji poliftowej ponieważ oryginalne raziły w oczy. Lakier auta został odświeżony (delikatna polerka) i zabezpieczony na około 12 miesięcy profesjonalnym woskiem, co ułatwia mycie i poprawia wygląd.
Auto prezentuje się bardzo ładnie i mimo swojego wieku zaskakuje dynamiką i komfortem.
Nie oszczędzałem na naprawach bo po pierwsze mam działalność i wszystkie naprawy wrzucałem w koszty po drugie auto robiłem pod siebie do codziennej eksploatacji.
W cenę auta wliczam 4 nowe opony zimowe R18 245/45, letnie R18 245/45 na oryginalnych alufelgach, widoczne na zdjęciach.
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej zadzwoń 796408488 - Mariusz.