Na sprzedaż oferuję prywatnie AUDI A7 2011 rok 470 koni mechanicznych, w 100% bezwypadkowe - żaden element nie był powtórnie malowany.
Pierwszy właściciel w Polsce, użytkowany od ponad 3 lat (auto mieliśmy w leasingu, który się skończył) - przebieg 179k, autostrady i turlanie się po mieście wolniejsze i szybsze.
Pełna historia serwisowa. Egzemplarz europejski, zaryzykuję stwierdzenie, że jedyny robiący takie wrażenie, który jednocześnie nie jest efektem talentu polskich blacharzy i lakierników.
Wszystkie elementy eksploatacyjne wymieniane przed czasem, olej maksymalnie co 10-15tkm.
Jestem raczej maniakiem motoryzacyjnym także mogę zapewnić, że samochód jest w doskonałym stanie, wszystkie powłoki lakiernicze i środek zabezpieczone topowymi produktami.
Jeden z mocniejszych takich samochodów w Polsce doinwestowany w ciągu ostatnich 2 lat spokojnie 50 tysięcy PLN:
* 470 koni wraz ze stałym napędem quattro oraz sprzerą na tylnej osi przy masie samochodu wynoszącej jedynie 1800 kg spisuje się doskonale.
* gdyby dla kogoś to miało znaczenie - brak kagańca, około 305 km/h
* kompletny zewnętrzny pakiet karbonowy, w większości MTM:
- dyfuzor tył karbon
- spojler tył karbon
- lusterka karbon
- spliter przód karbon
- orginalne oznaczenia MTM, logo audi, czarne oraz naklejki itp. są w komplecie
* wydech z 4 x karbonowymi końcówkami Akrapovic oraz sterowanymi klapami głośno/cicho
Z pozostałych opcji to ma generalnie prawie wszystkie możliwe bajery i uprzyjemniacze:
Night Vision, Aktywny tempomat z radarem, pneumatyczne zawieszenie, Launch Control, DSG wzmocnione (bardziej odporne niż seria w S7), nagłośnienie BOSE, kamera, nawigacja z mapami Google, fotele komfortowe z grzaniem i chłodzeniem, pakiet oświetlenia ambiente....
Auto aktualnie na orginalnych 19tkach z zimowymi oponami Nokian. Na sezon letni posiadam do niego praktycznie nowe, delikatnie rzecz ujmując przykuwające uwagę felgi 20" VEEMANN VM2 w kolorze grafitowym, nawet nie powiem ile kosztowały bo mi się robi trochę słabo. ;)
Posiadam całą dokumentację samochodu z okresu użytowania, historię serwisową ASO, dokumentację z zakupu, faktury, wykresy i tonę innych materiałów. Udostępniam VIN i inne papiery. Zgadzam się na sprawdzenie auta w ASO lub lepszych miejscach, które na tego typu samochodach znają się mocniej. :)
Zainteresowanych zapraszam do galerii fotek najlepszego polskiego carspotera Carlos92 w rozdzielczości miliarda pikseli. :D
https://www.dropbox.com/sh/8oppjen6fppzr92/AACs1lBOLUV_wH2I-uARnDOla?dl=0
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
(link do zdjęć powyżej do skopiowania)
FAQ
Z uwagi na to, że przez ostatnie kilka dni otrzymałem bardzo dużo zapytań o samochód, odpowiadam na nie poniżej:
* Czy cena jest do negocjacji?
Cena zawsze jest do negocjacji, nie jestem z betonu, aczkolwiek woałbym po prostu dorzucić 20 calowe felgi na lato i pełen bak 98. :)
* Drogo, dam 100 tysięcy?
Auto ma w 100% pierwszy lakier oraz pełen karbonowy pakiet i jest w doskonłym stanie technicznym. Drugiego takiego nie ma. W tej cenie lu trochę taniej można kupić połowę słabszego diesla "przebiegiem" 198 tysięcy, a to zupełnie nie ta liga.
* Czy posiadam zdjęcia samochodu na letnich kołach?
Tak, oczywiście. Co prawda nie autorstwa Tomka, pogromcy rozbitych złotych lambo, ale mam. Wrzucam do folderu na Dropboxie.
* Dlaczego auto nie ma oznaczeń, pewnie było bite?
Jest bezwypadkowe, znaczki są zdjętę bo podoba mi się taki czysty look. Posiadam do niego oczywiście czarny orginalny znaczek audi, logo MTM oraz dwie orginalne naklejki MTM na błotniki. Zdjęcia również wrzucam na Dropboxa.
* Czy dodatki z karbonu są prawdziwe czy to folia lub hydrografika.
Wszystkie dodatki są z prawdziwego karbonu. Lusterka, końcówki układu wydechowego oraz wysuwany spojler to tzw. pełen karbon, natomiast dyfuzor i spliter z przodu to karbon troche innego rodzaju, ale również karbon. Koszt tych wszystkich części to około 20 000 PLN.
* Czy zamienię się na inny samochód?
Niestety nie. Ewentualnie RS6/RS7 C7 lub BMW M3 (M4 raczej nie), ale raczej niechętnie bo garaż pełen, a zamówiłem już kolejne auto... Na ciągniki siodłowe, busy które muszą latać, łodzie motorowe, małżonki, stawy rybne itp. się nie zamieniam.
* Czy istnieje możliwość zakupu na fakturę vat 23%.
Sprzedaję na umowę kupna sprzedaży, gdyż została wykupiona z leasingu w ten sposób. Natomiast jest oczywiście zapsze opcja fvat23/leasingu.
* Kiedy można oglądać audi?
W tygodniu praktycznie codziennie Warszawa Mokotów/Sadyba. Weekendy mam raczej wyjazdowe, przynajmniej póki jest śnieg.
* Do kiedy ważny jest przegląd i ubezpieczenie?
Hmmm w przypadku takiego samochodu to trochę dziwne pytanie, ale odpowiadam. :) Przegląd ubezpieczone w PZU OC+AC aktualne do stycznia 2019.
* Na koniec standardowe pytanie: dlaczego sprzedaję?
Ponieważ taki był plan, leasing się skończył i trzeba iść dalej. Oczywiście szkoda bo sentyment do auta jest, ale taka księgowość.
Zapraszam do mnie do domu na Sadybie w Warszawie, gdzie Audi jest oczywiście garażowane.
Odpowiadam na wszelkie formy np. telefon:
6O6 4OO 3O4
Piotr