Posiadam na sprzedaż unikatowe Audi C5 A6/S6. Opłaty OC Listopad 12, Przegląd 22 Luty. Dlaczego A6/S6? Ponieważ po Vin (WAUZZZ4BZXN105415) jak i ze stanu obecnego wynika że ktoś w kompletacji nie oszczędzał na dodatkach mechanicznych i dobrze auto doposażył, auto posiada:
- Pełny pakiet mechaniczny z S6 (niższe zawieszenie, inna konstrukcja zawieszenia tylnego, zwrotnice Alu, hamulce największe S6)
- Pełen pakiet S-Line zewnętrzny i wewnętrzny (który w roku 99r. nie był pakietem S-Line chociaż tak się przyjęło i tak się mówi, w skład niego między innymi inne dokładki, inne kratki, szerokie listwy dolne)
- Środek w czarnych skórach Recaro elektrycznych grzanych w dobrym stanie jak w S6
- możliwość zmiany biegów na kierownicy
- Silnik jest jedyną różnicą między S6 gdyż jest to zwykły V8 4.2 300KM (nie S6 340KM)
Z wyposażenia posiada:
- 4x el. szyby + el. szyberdach
- S line wewnętrzny i zewnętrzny
- poszerzone nadkola i zderzaki jak to w V8
- w pełni sprawny climatronic 2 strefy
- Automat Tiptronic 5 biegów z opcją zmiany na kierownicy
- pakiet dekorów drewnianych wewnątrz
- radio z bluetooth i mp3 (zestaw głośnomówiący z dodatkowym mikrofonem)
- pełna skóra Recaro, el. i podgrzewany przód
- pneumatyka z tyłu
- pojedynczy Xenon przód z intensywnym myciem w zderzaku
- sekwencyjna instalacja gazowa 3 letnia wyjęta z rozbitego Audi A8, na dwóch parownikach, wtryskiwacze Keihin
- dach pomalowany profesjonalnie na czarny połysk (nie folia)
- oryginalne czujniki parkowania tył
- tempomat
Auto normalnie się przemieszcza na co dzień, jest idealne w długie trasy, 3.000 Obrotów to prędkość około 200km/h przy średnim spalaniu 12.5-14.5L. Sprowadzone 7 lat temu ze Szwajcarii, potem było używane przez rzeczoznawce Forda przez 6 lat, zostało odsprzedane z powodu awarii konwertera, który został naprawiony w Lutym tego roku. Skrzynia chodzi idealnie, pięknie ciągnie i płynnie zmienia biegi. Przebieg na ten moment to 393300km i ciągle rośnie. Nie wydaje mi się żeby był kręcony, wystarczy zobaczyć na wnętrze nic nie jest zmęczone. Cała elektronika działa, nie ma tu nie działającej rzeczy, klima dobrze chłodzi nie wymaga żadnego nabijania.
Przy tej cenie proszę nie spodziewać się stanu igły jest parę rzeczy do ogarnięcia mianowicie:
- wariuje wspomaganie, raz działa dobrze, raz staje się twarde i słychać jak syczy
- do wymiany zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego gdyż sączy się przy powrocie
- pneumatyka z tyłu siada szybciej przy prawym kole, auto czasem zgłosi problem na desce, zapewne trzeba wymienić poduszki
- przednie hamulce do wymiany lub przetoczenia gdyż biją z większych prędkości
- przednie zawieszenie do wymiany w najbliższym czasie (nie stuka ale trzeszczy, mechanik powiedział że odzywają się po prostu stare sworznie)
- do uszczelnienia miska olejowa gdyż jest delikatnie podbita i się poci jest to bolączka tego modelu, motor jest bardzo nisko, nie wymaga nakładu pieniężnego tylko odkręcenia i skręcenia na nowo
- trzeba sobie wyrobić papiery od gazu i wbić go w dowód gdyż instalacja jest przełożona jak wyżej pisałem z A8 (kupcowi wszystko wyjaśnię jak to zrobić)
- zasłonka szyberdachu spadła z mocowań i ktoś wepchnął ją w podsufitkę trzeba rozebrać i poskładać na nowo
- słychać podporę wału lub przegub przy mocnym depnięciu w gaz
- lewy tylny błotnik był kiedyś naprawiany i pojawiły się tam 2 wypryski które trzeba by ogarnąć (nie ma tam szpachli, udostępniam miernik na miejscu)
- nowego lakieru wymagałaby również listwa środkowa i dolna prawych przednich drzwi, osłona lusterka.
- dół przedniego błotnika ma lekką wgniotę i przetarty jest kawałek nakładki progu - ja bym tego nie ruszał bo to kosmetyka.
- delikatnie wytarta skóra na kierownicy ale skóra jeszcze do uratowania
- brakuje prawej kratki maskującej halogen oraz tylnej rolety zakrywającej bagażnik.
Wszystko opisałem sumiennie żeby nie było podczas oglądania że ktoś mi będzie płakał. Trzeba mieć świadomość, że ładna V8 w S Line już jest ciężko osiągalna i potrafi kosztować sporo, a w stanie za pewne podobnym do mojej potrafi kosztować blisko 20k, więc wydaje mi się że cena raczej okazyjna jak za ten stan i model. Tel 609 119 299 - cena do symbolicznej negocjacji. Łódź.