Mam do sprzedania swoją Audi A6 C6. Samochód garażowany, dbany od osoby prywatnej, nie od handlarza.
Rok produkcji samochodu 2006, modelowo 2007, pierwsza rejestracja grudzie 2007 w Szwajcarii.
Silnik to 3 litrowy diesel o oznaczeniu ASB , nominalnie 233km czyli jednostka poprawiowana względem awaryjnych silników montowanych wcześniej. Dodatkowo skrzynia automatyczna klasyczna czyli pancerny TipTronic wraz z łopatkami F1 do zmiany biegów przy kierownicy, gwarantuje, że następny właściciel nie będzie miał problemów ze skrzynia jak to bywa z awaryjnym multitronickiem. Do tego wszystkiego Audi posiada napęd 4x4 Quattro, napęd jest stały, a nie jak pseudo 4x4 z dołączaną osią.
Ja samochód posiadam od dwóch lat, kupiłem z przebiegiem 188 tys km , przez które włożyłem w niego sporo pieniędzy, cały kosztorys jest do wglądu, tutaj wypisze te najważniejsze:
28.09.2015 - Wymiana oleju w skrzyni 191 200
30.11.2015 - Wymiana rozrządu 192 450
04.01.2016 - Akumulator Centra Futura 194 450
20.04.2016 - Wymiana kloców tył 200 300
22.05.2017 - Wymiana klocków przód 216 200
29.06.2017 - Wymiana filtrów i oleju 217 500
Jak już pisałem, wymieniłem rzeczy najważniejsze, nie będę pisał że wymianiałem czujniki parkowania, osłony czy nabiłem klimatyzacje. Cały kosztorys mogę wysłać/pokazać sprzedającemu, na wszystkie częsci mam paragony. Olej jak i wszystkie filtry wymieniam co 10 tyś km, olej tylko i wyłącznie Motul 5W30 , wszystkie filtry MANNa.
Najkosztowniejsze części zostały już wymienione, wadliwe klapy w kolektorach zostały wymienione na gwarancji w ASO Audi, rozrząd ma 30 tyś, spokojnie przejezdzi się na nim 150 tyś jak nie więcej. Wtryskiwacze są ok, nie leją.
Wszystkie rzeczy wymieniane na czas, często profilaktycznie wcześniej, żeby nie było niespodzianki podczas podróży. W lutym 2016 podniosłem moc na około 270 km w firmie VTech w Łowiczu, auto nie zostawia czarnej chmury za sobą więc jest dobrze, a ma siłe i chęc do przyspieszania :)
Dodatkowo założone jest zawieszenie gwintowane ( oryginalne, w idealnym stanie dodaje sprzedającemu do auta ) oraz felgi Rotory 19 calowe wraz z prawie nowymi oponami ( przejechane 10 tys km ) . Do auta dorzucam orygianlne felgi Audi 16 wraz z oponami zimowymi.
Ostatni wpis w książce serwisowej jest przy przebiegu 190 tyś w 2016 roku, poprzedni był przy 150 tyś w 2012. Auto było sprowadzone ze Szwajcarii z aukcji, gdzie było uszkodzone ( poprzedni właściciel wymienił drzwi z prawej strony na takie samy w oryginalnym kolorze )
U mnie była wymieniona maska, zderzak oraz grill. Wszystko robione w ASO Audi, zdjęcia oraz faktury do wglądu.
Wyposażenie:
- lusterka zewnętrzne i wewnętrzne fotochromatyczne
- zmiarka na 6 CD- nawigacja ( najnowsze mapy na 2017 rok )
- MMI 2G ( dwa kolorowe wyświetlacze )
- reflektory Bixenonowe
- fotele przednie regulowane w pełni elektycznie
- podłokietnik, gałka zmiany biegów, kierownica skórzane
- tiptronic 6 biegów
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- lusterka składane i regulowane elektycznie
- tapicerka drzwi oraz fotele skórzane, skóra granatowa Volterra
- multifunkcyjna kierownica ( zmiana biegów łopatkami F1)
- pakiet oświetlenia wewnętrzego Ambiente
- pakiet zewnetrzny S-Line
- czujniki parkowania przód, tył
- zestaw głośniomówiący wbudowany
- tempomat
- ekrany w zagłówkach na płyty CD/DVD, kartę pamieci SD, USB
- podgrzewane przednie siedzenia
Pewnie wszystkiego nie wymieniłem ale jest to dosyć bogata wersja, ma wszystko co potrzebne w aucie klasy wyższej.
Dodatkowo przyciemniony szyby przód i tył. Jestem osobą prywatną, samochód robiłem pod siebie, nie jest tutaj nic picowane pod sprzedaż, opisuje auto ze stanu faktycznego.
Co do minusów, jest kilka wgniotek i rys ale nie oszukujmy się to jest auto 10 letnie,tego się nie uniknie. Jest penknieta obudowa głośnika z tyłu ale w niczym ona nie przeszkadza oraz wyłamany zawias w schowku pasażera ( rzecz notoryczna w Audi )
Przy pokonywaniu dziur zawieszenie z tyłu "stuka" , jest to "zasługa" zawieszenia gwintowanego, które jest zestrojone na sztywno. Są włożone odboje na trzpień amortyzatora by auto nie odbijało się podłogą od ulicy, jesli auto podniesie sie wyzej mozna te odboje wyjac i nie bedzie nic stukalo. Jesli chodzi o stan zawieszenia wszystkie wahacze, sworznie, gumy są w dobry stanie nic nie puka nie stuka, w tym tygodniu jadę na wymianę wahacza z przodu ( Lemforder ) ponieważ sworzeń jest delikatnie wyrobiony.
Jeśli wymieniałem części to tylko na firmowe zamienniki, które szły na pierwszy montaz.
Zapraszam na oględzimy, mój telefon to 791 073 735