AUDI A6 C5 KOMBI AuTOMACIK diesel / stan super / (3427704167)



Kup teraz: 10 999,00 zł

Nie było ofert kupna

Zakończona o 14:48 dnia 09.08.2013 r.

Kategoria: C5 (1997-2004)
Lokalizacja: Gdańsk


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
1999
Stan
Używany
Liczba drzwi
4/5
Nadwozie
Kombi
Moc [KM]
215
Rodzaj paliwa
Diesel
Uszkodzony
Nie
Skrzynia biegów
Automatyczna
Informacje dodatkowe
Zarejestrowany w Polsce
Kolor
Srebrny
Przebieg [km]
170000
Pojemność silnika [cm3]
2500

oferta nr 3427704167


Opis

Audi A6 C5 jest bez wątpienia atrakcyjną propozycją na rynku wtórnym. Trzeba zaznaczyć, że prawdziwym zainteresowaniem cieszy się wersja TDI z automatyczną skrzynią biegów. Powód jest bardzo prosty: to jedyny samochód w tej klasie, który gwarantuje tak niskie koszty eksploatacji. Jest tani w naprawach, a na dodatek mało pali - średnio 6-7 l/100 km. Duża ilość miejsca, wzorowa jakość wykonania i fantastyczna trwałość materiałów. Olbrzymim atutem jest połączenie atrakcyjnej formy z prostotą obsługi. Trudno uwierzyć, że to wnętrze ma 11 lat. . Fundament sukcesu Audi A6 C5 zadebiutowało w roku 1997. Do wyboru są dwie wersje - sedan oraz kombi (Avant), wprowadzone do oferty w roku 1998. Samochód był modernizowany tylko raz - w 2001r. Zmienił się m.in. kształt maski i atrapy chłodnicy. W swoim czasie linia nadwozia wydawała się wyjątkowo futurystyczna. Dziś, 14 lat po premierze, wciąż przyciąga uwagę. Dla potencjalnego nabywcy najważniejszy jest jednak fakt, że samochód został wyjątkowo starannie zabezpieczony przed korozją. Na bezwypadkowych egzemplarzach nie znajdziemy ani grama rdzy, która dla odmiany jest poważnym utrapieniem Mercedesa W210. Uważny nabywca dopatrzy się także śladów korozji w BMW E39 - wystarczy jeśli odchyli listwy osłaniające dolne krawędzie drzwi. Zawieszenie Jeśli komuś nie przeszkadza fakt, że podstawowe wersje Audi A6 mają napęd na koła przednie (BMW i Mercedes są autami tylnonapędowymi), będzie z A6 zadowolony. Auto prowadzi się zaskakująco neutralnie, nawet lepiej niż BMW czy Mercedes. W Audi A6 C5 na każde przednie koło przypadają po cztery wahacze, rozbudowana zwrotnica i kolumna resorująco-amortyzująca (dokładnie ten sam zestaw znajdziemy także w Audi A4 B5, VW Passacie B5 oraz Skodzie Superb I). Generuje to oczywiście pewne koszty serwisowe. Jakie? To zależy od zastosowanych części. Komplet wszystkich ośmiu wahaczy można kupić za od 300 do 700 zł W pierwszym przypadku będzie to najtańszy zestaw z internetu, który wytrzyma kilka miesięcy. W drugim - części oryginalne. Na szczęście jest także oferta środka - dobrej jakości zamienniki za ok. 500 zł. Takie wytrzymają nawet dwa lata. Zawieszenie tylne w wersjach przednionapędowych jest dla odmiany wyjątkowo trwałe i bezkonkurencyjnie tanie w serwisowaniu (belka skrętna osadzona na dwóch silentblokach). W przypadku BMW i Mercedesa koszty napraw zawieszenia przedniego są porównywalne, a zawieszenia tylnego - wyższe. Osobny rozdział to egzemplarze Audi wyposażone w automatyczną regulację prześwitu tylnej osi, które zazwyczaj okazują się bardziej kosztowne w naprawach. Podobne problemy ma BMW E39, a jeszcze większe - Mercedes W210. Jeśli "okularnik" jest wyposażony w nivomat, traci na wartości szybciej niż egzemplarze bez tego rozwiązania.

 

Sprzedawany przez mnie egzemplarz ma 170 tys przebiegu a silnik pracuje prawie jak nowy a automat bardzo płynnie przerzuca biegi bez żadnych szarpnięć czy przeskoków.Zdjecią są autentyczne przedstawiające to auto i jak widac nie ma zadnych blacharskich niespodzianek tak drogich w naprawach.Prowadzi się doskonale i wszystko jest sprawne a ostatnio nabita i wyczyszczona została Klima oraz wymieniono po zimie całe zawieszenie  / koszt prawie 3 tys złotych / z wyposazenia jest cala elektryka radio CD , Relingi dachowe,roleta bagaznika i wiele innych .Dopuszczam w bardzo rozsądnej wysokości negocjacje ceny ZA GOTÓWKĘ dla prawdziwie zainteresowanych .Zapraszam do oględzin i zakupu .Kontakt tel ; 884 844 833 Piotr.

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert