Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 290,06 zł
- RURA AUDI A4 B5 A6 C5 1.8T QUATTRO
- 312,06 zł z dostawą
- 200,00 zł
- Audi A6 C5 Tlumik Srodkowy Quatro.Orginal.
- 250 zł z dostawą
audi a6 c5 1.8t quattro SPRZEDANY! (5244209795)
Opis
SPRZEDANY SPRZEDANY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opcja "KUP TERAZ" tylko po oględzinach auta!
Mam dziś do zaoferowania moje autko audi a6 c5 1.8t quattro!!!z 2001r (tzw pół lift) w pięknym czarnym kolorze (LZ9W) i bardzo bogatym wyposażeniem.
Samochód posiadam od 2012,01 i jestem jego 1 właścicielem w Polsce.
Jestem fanem tej marki więc nie szczędziłem na dopracowywaniu mojej perełki! Teraz przyszedł czas na rozstanie i chciałbym aby trafiła w dobre ręce.
Samochód kupiłem przy przebiegu ok 150tys km i od razu zabrałem się za naprawę trochę zaniedbanej wersji (proszę nie wierzyć opowieściom handlarzy którzy piszą "IGŁA"! "bez wkładu" bo to bzdury wyssane z palca, ponieważ żaden Niemiec nie sprzeda za grosze dobrego auta!).
Naprawy które robiłem są w PEŁNI UDOKUMENTOWANE! fakturami z wpisami stanu licznika!!! Zawsze starałem się naprawiać z części z górnej półki, bądź oryginalne.Mody, które robiłem to zbiór informacji zdobytych na forach, a następnie w wolnych chwilach ich urzeczywistnianie.Pracuję za granicą, więc brak czasu trochę zahamował moje dalsze plany na rozbudowę.
ale po kolei:
Wyposażenie:
-Pełna elektryka ;szyby,lusterka
-podgrzewane fotele
-pełen fis
-ori ksenony plus spryskiwacze
-klima 2 strefowa
-tempomat itp itd
Wygląd wewnętrzny:
-piękny i niepowtarzalny wygląd ; jasny środek, drewno ,alu.Wszystko bardzo zadbane, każdy guzik jest jak nowy
-zmienione fotele skórzane(były już wytarte a znalazłem takie cacuszko, że nie mogłem się oprzeć) na RECARO! pół skóra!!! bardzo ciężko taki zestaw znaleźć a efekt? masakra!.Fotele z pełną elektryką!
-Założone ringi na zegary (a'la po lifcie)
-kierownica zmieniona na s-line (trójramienna) z 2000r i całkowicie odnowiona co daje niesamowity efekt.
-rolety w tylnych drzwiach
-radio 2 din + zamontowana zmieniarka mp3
-nowy fis!!! wymieniony w grudniu (faktura)
-przyciemnione szyby atest (szyby wszystkie z jednego rocznika!)
-dodatkowe zabezpieczenie
Wygląd zewnętrzny:
-tylni zderzak przerobiony, żeby wystawały rury (kupiłem z przelotowymi wydechami, ale było za głośno, więc się ich pozbyłem). Rury to ori z s6 efekt? przepiękny
-lampy in pro
-felgi 18 cali z oponami 225/40 continental conti sport 5 które sam zakupiłem (faktura)
-Wymienione hamulce wraz z płynem(faktura) tył Zimermann ,przód ATE Nacinane założone w zeszłym roku.
-założone światła do jazdy dziennej itp
SILNIK:
-Wymieniony rozrząd przy przebiegu 151tys km (faktura)
-nowe sprzęgło (faktura)
-założony gaz specjalnie dedykowany pod ten silnik (wtryski HANA reduktor zavoli, wlew gazu schowany ) pełen serwis wpisany w książkę.
-olej wymieniany regularnie co 10-12 tys km i tylko MOBIL 1 5w50
Na wszystkie naprawy posiadam faktury, na autko nie szczędziłem pieniędzy gdyż było to moje oczko w głowie.
Szanowni państwo.
Na wszelkie sensowne pytania odpowiem tel 791 656 727 na e-mail tylko w wolnym czasie.Na sms nie odpowiadam
Uwaga! NIE INTERESUJE MNIE ZAMIANA!!!!!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.