Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 119,99 zł
- Audi A6 2011- Osłona pod Skrzynię
- 133,98 zł z dostawą
- 139,99 zł
- Audi A6 C7 2011-... osłona skrzyni
- 154,98 zł z dostawą
- 31 400,00 zł
- Audi A3 Bezwypadkowy Nowe wtryski, sprzeglo d...
Audi A6 2011r bezwypadk. Nowa skrzynia!Patrz opis (6240519926)
Parametry
- Rok produkcji
- 2011
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 4/5
- Kraj pochodzenia
- Niemcy
- Liczba miejsc
- 5
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Centralny zamek, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła LED, Światła do jazdy dziennej, Światła przeciwmgłowe
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja automatyczna, Klimatyzacja dwustrefowa, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Regulowane zawieszenie, Tapicerka ciemna, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - multimedia
- CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi, Szyberdach, Tempomat
- Skrzynia biegów
- Automatyczna bezstopniowa CVT
- Nadwozie
- Kombi
- Moc [KM]
- 190
- Rodzaj paliwa
- Diesel
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 220
- Pojemność silnika [cm3]
- 2698
Opis
Witam, posiadam do sprzedania cieszące się bardzo dobrą opinią Audi A6 z silnikiem 2,7 TDI V6, w przeciwieństwie do mocno awaryjnej jednostki 2,0TDI. W przypadku silnika powyżej 2 litrów pojemności, kwota akcyzy którą należy zapłacić przy imporcie to ok. 10.000 PLN tysięcy (zamiast 2 tysięcy przy silniku 2.0 TDI), moim zdaniem jednak warto to zrobić, szukając auta dla siebie. Płacąc „raz a dobrze” można mieć samochód dający prawdziwą przyjemność z jazdy, potrafiący odpowiednio przyspieszyć, gdy wymaga tego sytuacja na drodze, elastyczny i wykazujący się dużą kulturą jazdy (6 cylindrów), a jednocześnie przy sensownej jeździe spalający jedynie ok. 6-6,5 litrów na 100km.
Auto sprzedaję prywatnie, nie było w żaden sposób „picowane” na sprzedaż.
Historia pojazdu: 1 właściciel w Niemczech, egzemplarz bezwypadkowy z oryginalnym lakierem na całym aucie. Samochód kupiłem bezpośrednio od właściciela w Niemczech (kilkanaście lat temu skończyłem studia w tym kraju, więc znam biegle język niemiecki). Auto sprowadziłem do Polski sam rok temu. W przeciwieństwie do większości innych egzemplarzy nie było uszkodzone - przyjechało normalnie do Polski.
Pracując od kilkunastu lat w różnych zagranicznych firmach motoryzacyjnych, zajmujących się dostawami komponentów do produkcji fabrycznie nowych pojazdów różnych marek, jestem zdania że warto kupić model auta sprawdzony w kilkuletniej produkcji, niż zupełnie nowy, który nie został jeszcze zweryfikowany przez wielu użytkowników. Najwięcej modyfikacji i akcji serwisowych producentów ma miejsce w początkowych latach produkcji nowych typów aut. Kierując się tą logiką, wolałem kupić sprawdzony model – mój egzemplarz pochodzi dosłownie z ostatniego miesiąca produkcji tego modelu Audi A6.
Mocną stroną samochodu są silniki. Gdy się o nie dba (nie mówię tu oczywiście o najsłabszym dieslu 2,0TDI) potrafią przejechać bezawaryjnie wiele setek tysięcy km. W Niemczech, gdzie w ogłoszeniach z reguły podaje się prawdziwe przebiegi aut, nierzadko można spotkać samochody z silnikiem 2,7 TDI, które przejechały 600-700 tys. km i nadal są w dobrej kondycji.
Skrzynie automatyczne (a w taką jest wyposażone moje audi) są bardzo wygodne, więc kto raz kupi „automatica”, raczej nie wraca już do skrzyni manualnej. Automaty dzisiejszych pojazdów psują się jednak najczęściej po przejechaniu ok. 200 tys. km. Tak było niestety również w przypadku mojego audi, jednak niedługo przed sprzedażą samochodu przez 1 właściciela (jeszcze w Niemczech) skrzynia została wymieniona na fabrycznie nową - powinna więc bez problemów przejechać kolejne 200 tys.km. Mowa tu o nowoczesnym siedmiobiegowym automacie z możliwością ręcznej zmiany biegów.
Wyposażenie: doskonale działająca, wydajna i bardzo dobrze chłodząca dwustrefowa klimatyzacja z osobną regulacją temperatury dla prawej i lewej strony pojazdu (czysta i nie wydzielająca żadnych nieprzyjemnych zapachów). Elektrycznie sterowane fotele kierowcy i pasażera (zarówno siedzisko jak i oparcie), oba podgrzewane z możliwością kilkustopniowej regulacji natężenia intensywności grzania. Szyberdach (w zależności od potrzeb może być uchylany lub otwierany w całości) – świetna rzecz do szybszego ochłodzenia auta, które zaparkowane było na słońcu. Światła do jazdy dziennej (automatycznie zmieniające się w światła mijania, w zależności od pory dnia i aktualnego nasłonecznienia). Zarówno światła mijania jak i drogowe mają b. daleki zasięg, świecą b. jasno, więc jazda samochodem nawet w nocy nie męczy kierowcy. Auto posiada dodatkowe, bardzo praktyczne uchwyty (wysuwane wieszaki) w bagażniku do mocowania siatek, tak by były dobrze zabezpieczone na zakrętach. Z wyposażenia wymienię jeszcze system informowania o przeszkodach podczas parkowania (parktronic) oraz czytelny i łatwy w obsłudze tempomat – przydatny szczególnie na dłuższych trasach (podobnie jak podłokietniki z przodu i tyłu pojazdu – oba z wieloma praktycznymi schowkami). Pewnie nie wymieniłem wszystkiego, ale o rzeczach oczywistych - takich jak centralny zamek sterowany pilotem, elektrycznie sterowane wszystkie szyby , ABS, ESP, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka itp. nie będę nawet wspominał, bo to standard w tej klasie aut.
Samochód jest naprawdę duży i ma bardzo pojemny bagażnik – bez problemu pomieści kilkuosobową rodzinę wybierającą się na urlop z kompletem bagaży. Oferowany egzemplarz pięknie pali zarówno na na zimnym, jak i ciepłym silniku – praktycznie na dotyk (zarówno latem jak i zimą). Samochód posiada oryginalne alufelgi – również na kole zapasowym.
Auto jest bardzo praktyczne, a ze względu na swoje rozmiary i bezwypadkową przeszłość (oryginalna, nienaruszona konstrukcja) – również bardzo bezpieczne. 8 poduszek powietrznych, które w razie konieczności na 100% zadziałają (co w niektórych „bezwypadkowych” autach oferowanych na allegro wcale nie jest takie oczywiste J), gwarantuje doskonałą ochronę wszystkich pasażerów. A że auto sprowadziłem dla mojej żony, wożącej na codzień dwójkę naszych kilkuletnich dzieci, bezwypadkowość auta i sprawność wszystkich systemów odpowiadających za bezpieczeństwo w razie wypadku była dla mnie absolutnym priorytetem. Było to zresztą również bezpośrednim powodem tego, że po samochód pojechałem do właściciela do Niemiec, a nie szukałem możliwości zakupu w Polsce.
Komfortowe zawieszenie samochodu świetnie wybiera wszelkie nierówności – można powiedzieć, że w tym aucie wprost płynie się po drodze. Absolutnie nie czuć tego, że Audi ma przebieg 200tys km (jest to zresztą w zdecydowanej większości przebieg autostradowy). Z uwagi na jakość wykonania samochodów z Ingolstadt, we wnętrzu jest naprawdę cicho, nawet przy wyższych prędkościach.
Starałem się rzetelnie opisać samochód. Mogę jeszcze dodać, że ma on b. praktyczny kolor – prawie wcale nie widać na nim brudu i to, że aktualna najmniejsza kwota autocasco na jaką można ubezpieczyć auto z rocznika 2011, to ok. 65000PLN (wzwyż – w zależności od wyposażenia i innych czynników).
Na ewentualne pytania chętnie odpowiem telefonicznie – zapraszam do kontaktu pod numerem 661 890 390.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.