Na sprzedaż mam Audi A4 B7 w nadwoziu Avant z mocnym i jednocześnie oszczędnym silnikiem 3.0 TDI. Po programie auto ma 285 KM i niemal 600 Nm momentu obrotowego, co sprawia, że przyspieszanie nim to prawdziwa przyjemność a wyprzedzanie trwa kilka chwil, co ma niebagatelny wpływ na bezpieczeństwo. A to wszystko bez bólu głowy przy dystrybutorze paliwa. Jak to z 3.0 TDI auto ma oczywiście legendarny napęd Quattro.
Audi jest bardzo bogato skonfigurowane. Z wyposażenia seryjnego posiada m.in:
- 6 poduszek powietrznych
- biksenony
- system nagłośnienia BOSE
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- dwustrefowa klimatyzacja
- podgrzewane fotele
- fabrycznie przyciemnione tylne szyby
- komputer pokładowy (kolorowy FIS)
- tempomat
- czujnik deszczu
- system DRL
- lusterko fotochromatyczne
- stacja multimedialna RNS-E LED, z działającą nawigacją (topowa edycja, z chromowanymi pokrętłami)
- pełen pakiet s-line zewnętrzny i wewnętrzny
- dekory piano black
... i wiele wiele innych
Dodatkowo do auta zostało dołożonych kilka elementów mających wpływ na komfort i wygląd:
- 18" alufelgi pochodzące z Audi A3 8V z oponami Continental 225/40/18
- kompletny układ hamulcowy z Audi S4 (przód na tarczy 345mm; tył - 300mm)
- zawieszenie gwintowane MTS Technik - praktycznie nowe, na sprężynach renomowanego Eibacha, założone w listopadzie 2017, jego aktualny przelot to około 3 tys km. Świetne rozwiązanie również do jazdy na co dzień. Wyżej przesunięty margines bezpieczeństwa podczas dynamicznej jazdy oraz spora dawka komfortu, nawet na oponach o niskim profilu. Plus oczywiście możliwość regulacji wysokości zawieszenia wg własnych upodobań
- w pełni elektryczne i podgrzewane fotele Recaro z S4. Pełna biała skóra. Każda regulacja w każdą stronę w pełni sprawna. Dodatkowo przednie fotele posiadają schowki, tylna kanapa ma otwór na narty i podkłokietnik z cupholderem
- ścięta kierownica multifunkcyjna
- nakładki na pedały z audi RS4
- dokładka zderzaka z Seata Leona Cupry.
Jestem czwartym właścicielem w Polsce, z czego dobrze znam dwóch poprzednich. Znam historię auta. W ubiegłym roku (około 5-7 tys km temu) do auta wpadło nowe sprzęgło i kompresor klimatyzacji. Aktualny przebieg auta to niecałe 218 tys km i jest to przebieg REALNY. Auto było używane na zloty. Używałem je tylko latem, zimą było zamknięte w garażu. Robiłem nim głównie trasy, nie jest zamulone kulaniem się po mieście. Było używane jak należy - do dynamicznego pokonywania setek kilometrów. I to na jednym baku.
Przegląd auta aktualny do listopada 2018, ubezpieczenie do grudnia 2018. Karta pojazdu i komplet kluczyków - wszystko jest.
Auto pomimo 13 lat od momentu produkcji wciąż wygląda świeżo i zadziornie. Do tego dzięki zdrowemu i mocnemu silnikowi jedzie niezwykle sprawnie, zostawiając w tyle niejedną nowszą konstrukcję. Największym jego atutem jest nieziemsko czarny lakier. Jak widać na zdjęciach, efekt lustra jest niesamowity.
Cena za auto w setupie widocznym na zdjęciach to 32 000 PLN do negocjacji. Nie potrzebuję innego auta, więc jedyna zamiana jaka mnie interesuje to ta na gotówkę.