Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 94,00 zł
- AUDI A4 B7 2004-2007 S4 ATRAPA ZDERZAKA LEWA
- 114 zł z dostawą
- 148,16 zł
- dla Audi A4 8E B6 B7 S4 RS4 Sline Quattro Avant sa
- darmowa dostawa
- 350,00 zł
- AUDI A4 S4 B6 AVANT S-LINE SPOJLER LOTKA PODKŁAD!
- 380 zł z dostawą
Audi A4 B6 TDi Avant Quattro 2004r PEWNA SZTUKA!!! (5261003995)
Opis
Witam,
Sprzedam Audi A4 Avant Quattro. Samochód został wyprodukowany w październiku 2004r czyli jest to końcówka produkcji i tego samego miesiąca pierwszy raz został zarejestrowany (egzemplarz zamawiany indywidualnie a nie gotowy z salonu :) ). Wyposażony jest w silnik 2.5TDi V6 o oznaczeniu BDH dysponujący mocą 180KM i momentem 370Nm. Jest to jednostka dostępna tylko w ostatnim roku produkcji tego modelu. Jest całkowicie pozbawiona wad poprzedników związanych z wycierającymi się wałkami rozrządu i koniecznością ich wymiany co 100.000km. Tutaj ten problem nie występuje w ogóle. Jestem właścicielem tego samochodu od listopada 2010 i wiem o nim wszystko i chętnie odpowiem na każde pytanie. Kupiłem go wtedy z przebiegiem 224.000km. Przez cały okres użytkowania ośmiokrotnie wymieniałem olej wraz z filtrem. Za każdym razem lany był Motul 8100 5W30 X-Clean. Ostatnia wymiana miała miejsce 29.12.2014 przy przebiegu 323.200km. Na dzień dzisiejszy przebieg samochodu to 328.200 więc kolejna wymiana dopiero za 10.000km lub w grudniu tego roku. Przebieg samochodu jest w 100% prawdziwy. Samochód ma 11 lat co daje 30.000km rocznie. Ja zrobiłem nim 104.000km w 4,5 roku. Oczywiście można kupić A4 kombi w diesel’u z 2001 z magicznym przebiegiem 180-220 tysięcy km ale moje oferta skierowana jest do ludzi rozsądnych, nie kupujących aut przebiegiem. W zeszłym roku wymieniony został kompletny układ hamulcowy przód i tył (tarcze ATE + klocki Ferrodo + płyn hamulcowy Motul – koszt niecałe 1000zł). W listopadzie 2014 wymieniony został KOMPLETNY rozrząd na oryginalnych częściach INA stosowanych w pierwszym montażu. W skład zestawu weszły wszystkie możliwe paski (rozrządu, wspomagania, klimatyzacji itd.), wszystkie rolki i napinacze, pompa wody, termostat, sprzęgło wiskotyczne, płyn chłodniczy zimowy itp. Przy okazji zregenerowany został alternator ponieważ podczas pracy pokazywał ładowanie na poziomie 13.7V. Koszt samych części wyniósł 2350zł + robocizna. Przy okazji wymieniony został filtr powietrza, paliwa , filtr kabinowy i świece żarowe. W maju ubiegłego roku wymieniona została szyba czołowa ponieważ poprzednia (oryginalna!) została uszkodzona przez dachówkę pod moim domem podczas bardzo silnego wiatru. Mam zdjęcie do wglądu z tego dnia. Wymieniłem również lampę prawy tył ponieważ w oryginalnej uszkodziłem klosz w garażu (mam ją nadal w kartonie do wglądu). Samochód nigdy nie brał udziału w poważnej kolizji czy wypadku. Nigdy nie miał wystrzelonych poduszek powietrznych. W lutym tego roku na parkingu lekko wgnieciony został prawy przedni błotnik + zarysowany zderzak. Szkoda została naprawiona z OC sprawcy. Mam oczywiście zdjęcie do wglądu. W wakacje 2013r na parkingu centrum handlowego w Zabrzu lekko zarysowane zostało lewe tylne nadkole + otarta felga. Szukałem zdjęcia dla potwierdzenia ale niestety nie udało mi się go odnaleźć ale naprawdę było to minimalne uszkodzenie.
Przejdźmy do wyposażenia, które jest bardzo bogate:
-komplet poduszek powietrznych + kurtyny
-napęd quattro
-wspomaganie kierownicy
-ABS
-fabryczne zawieszenie S-Line o oznaczeniu 1BE (niższe i twardsze od serii)
-sześciobiegowa skrzynia biegów
-nawigacja RNS-E z polskim menu i mapami, odczyt MP3 (oprócz płyt zlot na 2 karty SD)
-dwustrefowy klimatronik + lodówka w schowku
-fabryczny bi-xenon + spryskiwacze lamp
-czujnik zmierzchu + lampy do jazdy dziennej działające w funkcji AUTO (lampy drogowe święcą na 30% mocy a po zmroku automatycznie włączają się xenony)
-czarna podsufitka S-line (seryjnie była zwykła, kupiłem cały komplet i przełożyłem)
-komputer pokładowy + pełny kolorowy FIS (wyświetlacz w zegarach)
-4x elektryczne szyby
-kierownica skórzana regulowana w dwóch płaszczyznach
-podświetlany wizytownik i cup-holder
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-samościemniające lusterko wsteczne
-pakiet schowek
-fabrycznie przyciemniane szyby
-podgrzewane fotele przednie
-wnętrze skóra + alkantara, podłokietniki + oryginalna apteczka, trójkąt, lewarek i zestaw kluczy
-pełnowymiarowe koło zapasowe 17”
-dodatkowe gniazdo zapalniczki w bagażniku
-fotele z elektrycznie regulowanym odcinkiem lędźwiowym
-tempomat
-immobilizer
-wyłączana kontrola trakcji
-fabryczny centralny zamek + domykanie szyb z pilota
-funkcja coming – leaving home
-fabryczny zestaw głośnomówiący z Bluetooth + uchwyt na telefony (Nokia 6210, 6310 itd.)
-roleta bagażnika + druga wysuwana roleta siatkowa oddzielająca przestrzeń pasażerską od bagażnika
-fabryczne nagłośnienie składające się z 6 głośników + fabryczny subwoofer i wzmacniacz
-fabryczny chowany hak holowniczy oczywiście wbity w dowód rejestracyjny
-ukryta instalacja CB radia po poprzednim właścicielu, świetnie schowana i przygotowana pod błyskawiczne podłączanie/odłączanie radia. Radio i antenę dodaję w komplecie (nie używałem ani razu oprócz sprawdzenia działania w dniu zakupu)
-dodatkowo do auta dodaję komplet oryginalnych felg aluminiowych 16” Audi wraz z oponami zimowymi Uniroyal Rainsport spokojnie na 2 sezony
-posiadam książkę serwisową, instrukcję obsługi samochodu i nawigacji w oryginalnym skórzanym etui oraz dwa kluczyki
-…. pewnie jeszcze o czymś zapomniałem :)
W 2011 roku w wakacje dokonałem pewnych modyfikacji nadwozia. Usunąłem relingi dachowe i wycieraczkę tylnej szyby (wycieraczkę dodaję do samochodu gdyby ktoś chciał do niej powrócić), dodałem listwy dolne drzwi a’la S-line i zamontowałem dokładkę przedniego zderzaka nową z ASO, pochodzącą od Seata Leona Cupra. Dodatkowo usunąłem znaczek z tylnej klapy(był przyklejony, bez szpachlowania dziur itd.). Znaczek z przodu, ramka grilla, felgi(proszkowo), listwy dolne drzwi i listwa bagażnika zostały pomalowane na czarno.
Samochód można obejrzeć codziennie w okolicach Bielska-Białej gdzie obecnie mieszkam lub od czasu do czasu w Zabrzu. Cena nie jest niska ale samochód jest jej wart.
Ubezpieczenie i badanie techniczne do 09.2015.
Cena do negocjacji, zależy mi na czasie ponieważ mam już upatrzony inny samochód!
Pozdrawiam i zapraszam do zakupu.
Kontakt w sprawie samochodu:
Tel: 503-119-745
Mail: hikiel@interia.pl
..lub poprzez kontakt ze sprzedającym.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.