Witam,
Na sprzedaż A4 B6 1.9 TDI 131 KM AVF 2x S-line + Quattro. Samochód kupiłem w marcu 2015 roku po 3 miesięcznych poszukiwaniach. Przejechałem Polskę w każdym możliwym kierunku, robiąc kilka tysięcy kilometrów. Nie liczę czasu ani straconych nerwów.
Przebieg i stan weryfikowaliśmy zawsze wypożyczonym komputerem diagnostycznym oraz wizytą na stacji diagnostycznej. Komputer potwierdził przebieg, stacja stan.
Od razu po zakupie pełny serwis olejowy z filtrami, wymiana chłodnicy bo już była zmęczona, kompletny rozrząd z pompą wody, wymiana oleju w skrzyni biegów, oświetlenia wnętrza na led, zakup nowych opon 225/40/18, akumulatora Bannera. Był to jeden z najdroższych egzemplarzy w danym momencie.
Dodatkowo zleciłem elektrykowi montaż zabezpieczenia antykradzieżowego.
Kupiłem go jako drugi samochód weekendowy, do pracy do Gliwic miałem A3 1.9 TDI. Niestety tir nie wyhamował na pasach i A3 poszła do kasacji, później kupiłem golfa 3 też 1.9 TDI w limitowanym wyposażeniu. Dlatego rocznie robiłem A4 średnio 5-6 tys. km w 90% przebieg autostradowy. Na potwierdzenie wydruk z www.historiapojazdu.gov.pl oraz zdjęcia licznika z przebiegiem z różnych miesięcy z A4 i Golfa do porównania, żeby kupujący uwierzył mi w przyszłości, że diesel prawie nie jeździł. Obecnie jest 225 tyś km na liczniku. Cała moja historia kręci się koło niemieckiej motoryzacji, szwagier ma B7 1.8T Quattro, tata B6 1.9 TDI. Wiem wszystko o tych samochodach. Sam robię podstawowy serwis, olej wysysany dodatkowo z puszki gdzie jest filtr oleju, odkurzana obudowa po wyciągnięciu filtra powietrza. Olej tylko Motul i firmowe filtry. Zmieniany co roku po średnio 6 tys. km.
Środek jest w stanie na ten rok wręcz perfekcyjnie utrzymany, wizualnie z zewnątrz są delikatne zadrapania, które pokazałem powstałe podczas codziennego użytkowania.
Sama jazda to czysta przyjemność, zawieszenie sportowe, żadnego trzeszczenia plastików, jakość wykonania oraz smaczki i dodatki S-line tworzą niesamowity klimat. Do tego napęd quattro.
Od zakupu A4 jeździła na limitowanych skręcanych felgach z gamy Audi z serii DTM 18 cali. Przez 3 lata nie jeździłem A4 zimą. Dopiero od narodzin syna zapadła decyzja o sprzedaży felg z oponami ( mam zdjęcia kół i idealnego stanu bieżnika) aby zwiększyć komfort noworodkowi wpadły 16” oryginały Audi, zakupione zostały zimówki w 2018 a w marcu 2019 kupiłem letnie opony. Stan jednych i drugich jest jak nowy, przejechały ok 7 tys km.
Goodyeary EfficientGrip produkcja 51/18
Dębica Frigo HP2 produkcja 47/18
Sprzedaję ponieważ szef mojego przyjaciela, właściciel kilku biur podróży sprzedawał lexusa w całkiem dobrej cenie i bez zawahania odkupiłem go. Audi nie jest przygotowany "specjalnie" pod sprzedaż, do zrobienia oświetlenie nóg pasażera z tyłu, radio nie odbiera dobrze stacji radiowych ( nie robiłem tego bo nie słucham a kupiłem cyfrową zmieniarkę Dension Gateway Lite BT). W marcu 2020 zostało zawarte ubezpieczenie OC i AC na rok, zrobiony przegląd rejestracyjny i serwis olejowy.
Z ważniejszego wyposażenia:
- pełny S-line zewnętrzny +
- pełny S-line wewnętrzny
- elektryczna regulacja lędźwi w fotelach
- podgrzewane fotele
- podgrzewane lusterka
- 6 poduszek powietrznych
- wspomaganie kierownicy
- komputer pokładowy
- klimatyzacja automatyczna
- tempomat
Rozrząd wystarczy na co najmniej 60 tys km, opony na 5-6 sezonów, akumulator Banner na kolejne 4-5 lat.
Jedyny powód sprzedaży, kupiłem samochód z całkowicie innej parafii. Miała być A5 lub A6 przyszłościowo a wyszło, że jeżdżę pierwszy raz japońcem. Niestety z doświadczenia wiem, że większość sprzedaje samochód jak coś jest poważniejszego do naprawy. Gdyby nie okazyjna cena na Lexa A4 dalej by mi służyła.
Nie można w opisie dodać dodatkowych zdjęć, dlatego każdemu zainteresowanemu wyślę na maila zdjęcia ze stanem liczników. Data pierwszej rejestracji 02.11.2004 potrzebna do sprawdzenia przebiegu.
W razie pytań proszę dzwonić, szanujmy swój czas i podchodźmy poważnie do zakupu. 720 729 368.