Audi A4 B6 z niezawodnym i oszczędnym silnikiem 1.8T z instalacją LPG.
Napęd quattro, skrzynia 6 biegów.
2 x s-line + pakiet stylistyczny MS Design: lotka klapy, zderzaki i nakładki progów w kolorze nadwozia
Rozbudowany system audio Bose, radio Alpine z windą, w bagażniku 2 wzmacniacze Helix, kondensator, subwoofer Emphaser 250W, zmieniarka na 6 CD/MP3
Przerobione lampy przednie: soczewki z A4 B8, pomalowane wnętrza lampy w czarny mat, zmienione lampy tylne
Fotele Recaro S4 elektrycznie sterowane, podgrzewane, boczki skóra, siedziska alcantara. Nie kleją się latem do ciała, bardzo dobrze trzymają na zakrętach. Czarny sufit, pakiet oświetlenia.
Sportowy wydech 2,5' MG Motorsport ze stali kwasoodpornej, pełny przelot, końcówki Ulter. Cichy i fajnie mruczy na wolnych obrotach, rasowo ryczy i strzela na wysokich, pluje ogniem przy odpowiednim operowaniu gazem
Sportowe zawieszenie: amortyzatory Bilstein B6, przednie nowe pół roku temu, tylne + wahacze przednie Lemforder nowe przy przebiegu 250.000km. Obniżone zawieszenie s-line -30mm, przyjemnie sprężyste, nie skacze jak taczka
Wzmocnione przednie hamulce z Audi S4, tarcze Zimmermann Sport 360mm. Tylne mam częściowo skompletowane: klocki i tarcze z S4 B8 300mm, zaciski VW Phaeton, brak adapterów - trzeba to złożyć i zamontować
Wzmocnione sprzęgło w firmie Radzikowski, podwójny docisk,nowe przy przebiegu 250.000km
Wzmocniony silnik: turbina ori ( nie tani chińczyk) Garrett GT28RS jak nowa, rok temu zregenerowana w Perun Turbo (nowy rdzeń), sztywny dolot, stożek KN, alu front intercooler , wtryskiwacze 550ccm, doładowanie 1,2bar na Pb98, strojenie renomowana firma Compsport. Zaślepiony EGR, oil catch tank. Tłoki i korbowody seria, dół silnika nie otwierany, cały czas bezawaryjny. Wskaźniki boost i EGT.
Dwa komplety kół 17": zima OZ Racing jak na zdjęciach, opony jak nowe. Lato: włoskie repliki RS, kolor grafit, polerowane fronty, dwie nowe opony Toyo Proxes T1R, dwie do wymiany. Wszystkie felgi proste, wyważone w bardzo dobrym stanie.
Przy przebiegu 227.000 wymieniony kompletny rozrząd + łańcuszek napędu wałka, głowica poddana regeneracji: nowe prowadnice zaworów i nowe zawory wydechowe, uszczelniona i dotarta.
LPG od przebiegu 198.000km, STAG 4 Q Box, dwa reduktory AC R01, wtryski Dragon BF (nowe rok temu), butla 67l. Spalanie 11-17l, zależne od ciężaru prawej stopy. Jadąc normalnie spali 12.
Wartość modyfikacji względem serii na dziś to min 15tys zł. Auto mechanicznie jest bardzo zadbane, silnik pracuje idealnie, czysty, suchy, ciągnie do końca, nic nie przerywa. Olej Motul 5W40 X-clean wymieniany co 8-9 tys km, świeżo po wymianie. Dla lubiących szybką jazdę wygodne, świetnie trzyma się drogi, zamyka licznik, na autostradzie ośmiesza drogie, nowe fury. Mimo lat nadal świetnie wygląda, dobrze brzmi, zwraca uwagę i jest tanie przy rozsądnym użytkowaniu, jak każde 1.8T. W moim posiadaniu od 8 lat bezwypadkowe.
Nie ustępuje osiągami i wyglądem S4 będąc pozbawionym największych jego wad: utraty mocy, bardzo kosztownego serwisu i bardzo dużego spalania. Najważniejsze i najdroższe podzespoły przygotowane do bezawaryjnej eksploatacji na najbliższe 2-3 lata, bo z taką myślą auto było serwisowane. Faktury do wglądu.
OC opłacone na rok, do 01.2021. Przegląd do 09.2020. Nie planowałem sprzedawać, ale sytuacja się zmieniła.
Wady: stan lakieru. Auto nie jest nowe, każdego dnia użytkowane przez kobietę i obecnie na karoserii są ślady szkód parkingowych i kilka elementów wymaga ingerencji lakiernika, co też obniża cenę auta. Nie picowane, jeżdżone codziennie.
Cena podlega niewielkiej negocjacji, można dotykać, sprawdzać, badać. Nie można umawiać się tylko po to żeby pojeździć. Tylko rozsądne oferty, wszystkim którzy chcieliby kupić za 18 tys, 15 tys a może jeszcze mniej proponuję kupić inne auto na które ich stać. Tylko gotówka i tylko telefon (nie odpowiadam na sms). Wszelkie pytania pod nr 606 722 695.