Sprzedam samochód audi a4 b5 avant z napędem na przód oraz niezawodnym silnikiem 1,9tdi o fabrycznej mocy 115hp. Samochód w 2010 roku został sprowadzony z Niemiec i od tamtej pory jestem jego właścicielem. Auto przeszło szereg modyfikacji i śmiało można powiedzieć że drugiego takiego nie ma.
Z zewnątrz zostało zaadoptowane poszycie z audi rs4 b5 (zderzaki, progi, błotniki, drzwi), oraz pomalowane na fabryczny kolor LZ9W. Założyłem lusterka chromowane oba duże oraz grill audi rs4 b5 oraz przyciemniłem wszystkie szyby folią o przepuszczalności 70%. Fabryczne soczewki w lampach zostały zastąpione przez biksenonowe soczewki hella intermo oraz założony hid cyfrowy z żarnikami mtech 5000k. Zamontowane są również rozpórki przód góra, dół oraz metalowa płyta pod silnik która chroni miskę.
Wnętrze oprócz fabrycznych foteli recaro dostało czarną podsufitkę z audi s4 wraz z wszystkimi plastikami i lampkami, ściętą kierownicę z audi b6 oraz licznik przerobiony na wzór rs4 wraz z nowym wyświetlaczem fis. Zmianie również uległy dekory które zostały pomalowane na fortepianową czerń (dodatkowo mam komplet dekorów w drewnie oraz seryjne) oraz fabryczne korbki ustąpiły miejsca elektryce szyb. Do fabrycznego radia podpięta została zmieniarka cyfrowa yatour dzięki której można podłączyć każde urządzenie multimedialne.
W silniku zmieniono turbosprężarkę na model GTB2056, wtryski hf80, oryginalny układ dolotowy został zastąpiony poprzez układ z dużą chłodnicą powietrza (intercolerem), wstawiłem kolektor wydechowy z awx-a, usunąłem egr, zmieniłem fabryczny mapsensor na mapsensor 4barowy oraz seryjny układ wydechowy został zastąpiony przez układ z kwasówki na jednym tłumiku przelotowym zakończony końcówkami ultera. W związku z znacznym zwiększeniem mocy założyłem koło jednomasowe wraz z tarczą sprzęgła o średnicy 240mm (seria 228mm) które zostało obite kewlarem. Auto zostało wystrojone na początku października przez Jarka z Jarol Chiptuning, końcowy wynik to 242hp/428Nm.
W związku z zwiększeniem mocy został wymieniony cały układ hamulcowy, przód zaadoptowany jest z audi s4 b6,7 o średnicy 345mm wraz z osłonami z VW phaetona, tył customowy zestaw na bazie zacisków VW t5 oraz tarczy a4 b8 o końcowej średnicy 325mm. Przed założeniem cały zestaw został od podstaw wyremontowany i pomalowany na żółto.
Auto posiada zawieszenie firmy KW, przód model V1 na grubym tłoczysku, tył V2 z regulacją twardości. Koła to oryginalne felgi audi z modelu s5 o parametrach r19 9j et33 z oponami uniroyal rainsport 3 xl z 2017 roku. Dodatkowo posiadam komplet czarnych torowych felg FONDMETAL model AUDI SPORT 8S6601025 z pucharu audi TT cup o parametrach r18 et36 4x10j z nowymi oponami zimowymi w rozmiarze 225/40/18 firmy nexen winguard sport.
Z grubszych rzeczy to tyle, jak widać większość rzeczy została przerobiona lub zmieniona, za jakieś 10k km będzie do wymiany rozrząd. Na tą chwile wszystkie filtry, płyny pozmieniane, klimatyzacja w tym roku nabita i mrozi. Ale nie ukrywam że auto nie jest idealne, odkleja się podsufitka, czasami na wolnych obrotach pojawi się lekkie falowanie obrotów, ale największą bolączka jest kulająca blacharka, którą zdecydowanie trzeba poprawić, oraz migające oświetlenie po otwarciu drzwi pasażera (z powodu podłączenia wyświetlania otwartych drzwi każdych z osobna na fisie).
Wraz z autem przekazuję belki pod montaż bagażnika dachowego, zderzak poliftowy poszerzony pod szersze błotniki, wygładzony zderzak tył rs4, fabryczny dwumas z sprzęgłem, trójramienną kierownicę wraz z poduszką (do obszycia), podsufitkę szarą z plastikami, boczki bagażnika, fabryczne zawieszenie 1be, licznik fis a6 c5, roletę bagażnika i co tylko znajdę w piwnicy. Przegląd do kwietnia, oc do maja.
W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić 604 265 029, jak nie odbieram proszę o sms-a, jak będę mógł oddzwonię.
Link do zdjęć:
https://photos.app.goo.gl/6s17VoR8PAdTza6L9
Cena do sporej negocjacji! Mogę sprzedać bez kół, z licznikiem z a6 c5, z seryjną kierownicą, na seryjnym zawieszeniu.