Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI AJM 115KM '00
Dane podstawowe:
- Przebieg 434 tyś. km
- Skrzynia manualna M5
- Napęd na oś przednią
- Samochód włączony do firmy zatem mogę wystawić na niego fakturę VAT
Wyposażenie:
- ABS, EDS, ASR
- Wspomaganie kierownicy hydrauliczne
- Centralny zamek sterowany pilotem
- 4 poduszki powietrzne (przednie u kierowcy i pasażera, boczne przednie w fotelach)
- Lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane oraz elektrycznie składane, prawe lusterko pełnowymiarowe, lewe asferyczne
- Oświetlenie ksenonowe (wymienione soczewki na biksenon z Audi A6 C7) - żarniki Osram Xenarc Night Breaker Unlimited
- Lampy halogenowe z przodu
- Elektrycznie otwierane szyby z przodu wraz z funkcją komfortu (domykane i otwierane zdalne z pilota)
- Klimatyzacja automatyczna jednostrefowa z dogrzewaniem elektrycznym
- Tapicerka skórzana czarna
- Fotele kierowcy i pasażera regulowane na wysokość oraz z regulowanym podparciem lędźwiowym
- Fotele podgrzewane
- Radio Symphony I z wyprowadzonym wyjściem AUX i napędem CD Audio, 6 głośników i subwoofer zabudowany w lewym boczku bagażnika
- Wygłuszone drzwi przednie oraz tylne
- Podłokietnik z przodu oraz podłokietnik na tylnej kanapie
- Tempomat
- Komputer pokładowy - pełny FIS (spalanie średnie, chwilowe, zasięg na baku, czas jazdy, temperatura otoczenia, informacje z radia)
- Regulacja pracy wycieraczek rozszerzona (tryb pierwszego biegu regulowany w 4 prędkościach)
- Uchwyt na kubek wysuwany z konsoli środkowej
- Kierownica z obsługą radia
- Centralny zamek z zaprogramowanymi następującymi ustawieniami: selektywne otwieranie, wyłączone kierunkowskazy przy otwieraniu i zamykaniu pojazdu, automatyczna blokada centralnego zamka po przekroczeniu 20km/h
- Komplet 3 kluczyków: "scyzoryk" z funkcją zdalnego sterowania zamkiem centralnym oraz otwierania klapy bagażnika, klucz serwisowy oraz klucz zapasowy portfelowy
- Koła aluminiowe 16" z oponami letnimi (minimum 2 sezony), opony zimowe razem z kompletem felg 15" (minimum 1 sezon)
- Gniazdo 12V w bagażniku
- Oświetlenie ostrzegawcze w drzwiach przednich i tylnych
- Podgrzewane spryskiwacze i bębenek zamka kierowcy
Opis samochodu:
Samochód w czynnym użyciu od niecałych 3 lat, rok temu włączony do mojej firmy. Regularnie co 10 tyś. kilometrów wymieniany jest w samochodzie olej wraz z filtrem oleju (Motul 5W40 Specyfic oraz filtry Knecht), co 20 tyś filtr powietrza, a co 40 tyś filtr paliwa. Pojazd na pewno nie jest bezwypadkowy, a także widać po nim ślad czasu jednakże nigdy nie zawiódł na trasie. Podczas mojej eksploatacji samochód miał 2 niegroźne stłuczki: pierwsza na parkingu (Honda Civic zaparkowała w prawym przednim nadkolu, szkoda usunięta z polisy sprawcy - wymienione i pomalowane nadkole, pomalowane drzwi, prawa zwrotnica wymieniona, sprawdzona felga), oraz niedawno z mojej winy bliższe zapoznanie się ze słupkiem parkingowym (zawieszenie i prawe koło sprawdzone, nadkole pozostawione w stanie uszkodzonym - należy je wymienić). W ciągu pierwszego roku eksploatacji wymienione zostały następujące elementy:
- Rozrząd wraz z pompą wody
- Pasek osprzętu oraz jeden z wałków napędzających
- Czujnik położenia wałka rozrządu
- Czujnik ciśnienia oleju
- Komplet nowych opon letnich
- Komplet felg stalowych oraz nowych opon zimowych
- Zawór EGR
- Zespół nagrzewnicy
W drugim roku eksploatacji wymieniono kolejne:
- Zawieszenie górne przednie
- Tuleje wahaczy
- Przepływomierz
- Koło dwumasowe kompletne wraz ze sprzęgłem, dociskiem oraz uszczelnieniem wału
- Łożyska w kołach przednich, łożyska w kołach tylnych
- Zaciski hamulcowe tylne
- Zaciski hamulcowe przednie regenerowane (wymieniane uszczelnienia oraz tłoczki)
- Tarcze i klocki na przód i tył (zestaw utwardzony, sportowy)
- Przewody hamulcowe z tyłu
- Pompa ABS
W tym roku:
- Zawias górny drzwi kierowcy
- Wąż gumowy z intercooler'a
- Regeneracja mechanizmu wycieraczek
- Naprawa spryskiwacza tylnej szyby
- Nabicie oraz odgrzybienie klimatyzacji
- Naprawa mechanizmu wycieraczek
Wszystkie części, które zostały wymienione w samochodzie pochodzą z serwisu Volkswagena, nie serwisuję pojazdu na tanich zamiennikach. Samochód miał zostać doposażony w szyby elektryczne z tyłu (posiadam pełne ramy okien z szybami, boczki, centralną wiązkę drzwi oraz wiązki z poszczególnych drzwi), nabywcy oczywiście te rzeczy przekażę. Samochód nie jest w stanie idealnym. Jego wiek to 17 lat i wymaga pewnych napraw. Usterki, które w tej chwili są obecne w samochodzie to: problem ze sterowaniem podciśnieniem turbiny (zawory N75 i N18) co skutkuje tym, że turbina raz działa a raz nie, następnie należy zwrócić uwagę na wtryskiwacz nr 4, oraz wymienić poduszki pod silnikiem, w lewej lampie ostatnio przestała pracować przetwornica (układ zasilania przetwornicy jest spalony), czujnik ABS w lewym przednim kole najprawdopodobniej trzeba wymienić lub sprawdzić wtyczkę (nie zawsze styka) oraz wymienić czujnik biegu wstecznego. Samochód nie rdzewieje, nosi za to dużo wszelkiej maści rysek na lakierze. Pojazd nie jest wyposażony w filtr DPF, a także jest użytkowany na dłuższych trasach. Tapicerka na fotelu kierowcy jest przetarta w 2 miejscach. Wiele różnych typowych dla tego modelu auta usterek elektrycznych oraz mechanicznych zostało naprawionych. Pojazd sprzedaję z powodu zakupu nowego do firmy. Ubezpieczenie aktualne do końca października, samochód posiada ważny przegląd na kolejne 11 miesięcy. Lakier zabezpieczony twardą warstwą hydrofobową na zimę.
Samochód średnio pali między 5,7L a 7L na 100km.
Osobom zainteresowanym doślę więcej zdjęć. Kontakt telefoniczny, sms lub e-mail: 731-933-655 lub maciejt@windowslive.com
Cena oczywiście podlega negocjacji do czego zachęcam, zapraszam do oględzin pojazdu. Opcja kup teraz dostępna jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z kupującym.