Witam, na sprzedaż posiadam samochód Audi A3 z uszkodzonym silnikiem.
Trochę suchych faktów
Audi A3 Sportback
2.0TSI, Rok 2008r. Rok modelowy 2009 (polift), Ambition
Kolor: Phantom Black
Wyposażenie:
Quattro
Skrzynia S-tronic DQ250 6 biegowa z łopatkami
Panoramiczny Dach
Skóra
Kiera z multifunkcją
RNS-e
Podgrzewane fotele z regulacją lędźwi
Elektryka szyb i lusterek
Bluetooth
Servotronic
DRL
Aux in
Gnizado I-PoD
ISOFIX
Czarna podsufitka
Fabrycznie czarne szyby, przyciemniane piecowo
pakiet dla niepalących (brak popielniczki/większy schowek, gniazdo 12V zapalniczki przykryte klapką)
Tuning Zewnętrzny:
Koła Audi R8 8.5x19 (koła odświeżone przed sezonem) opony Goodyear Eagle F1 asymmetric 3 (ok 10.000km)
Lusterka RS3 Satynowe, 10 pin, składane elektrycznie, podgrzewane, fotochrom.
Zderzak przód S3
Kratki boczne zderzaka wraz z grillem malowane w Piano Black z zachowaniem wszystkich chromów.
Reflektory Bixenonowe skrętne LED ze spryskiwaczami i samo poziomowaniem.
Dyfuzor zderzaka przód malowany w kolor lusterek i innych elementów satynowych.
Zderzak tył RS3, zaspawana dokładka zderzaka tył w jedną całość. Dyfuzor RS3 piano black z satynowym rantem zewnętrznym
Lotka klapy tylnej S3 w malowaniu na styl lotki RS3
Progi S3
Listwy drzwiowe i progowe S3
Słupki boczne, trójkąty tylnych szyb i trójkąty lusterek malowane w kolor auta.
LEDowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej
Żarniki bixenonowe OSRAM COOL BLUE INTENSE 5300K
Tuning Wnętrza/ doposażenie:
Fotele ze zintegrowanym zagłówkiem, podświetlane LED i kanapa kupione jako całkowicie nowe z Audi S3 8V.
Kanapa przerobiona pod 8P i wszystko działa(składanie, isofixy, airbagi, grzanie foteli, elektryka lędzwi i oświetlenie)
Kierownica S3 8V
Obszycie boczków drzwi oryginalną skórą audi i szycie w caro jak na fotelach i kanapie
Kieszenie wewnętrzne w boczkach drzwi wyłożone materiałem.
Obszycie trójkątów deski rozdzielczej, podłokietnika, mieszka zmiany biegów, dźwigni ręcznego i kierownicy oryginalną skórą audi Feinappa i szycie żółtą nicią na wzór oryginału audi.
Gałka zmiany biegów S3 8V
Lusterko wewnętrzne Fotochrom z kompasem
Kratki nawiewów RS3 piano black
Przycisk podłokietnika aluminiowy z wygrawerowanym logiem quattro (gekon)
Tylna półka z roletą przeciwsłoneczną i wieszakami na zakupy.
Przyciski sterowania szybami i lusterkami chrom z wersji po 2010r
Podświetlane boczki drzwi, przestrzeń nóg, klamki.
Podświetlany wizytownik i schowek tunelu środkowego.
Wymieniona przednia szyba pod czujnik deszczu/zmierzchu (wszystko działa sprawnie)
Tempomat
Funkcja Coming Home/ Living Home
Odblokowane ukryte menu na FIS
Tylna wycieraczka włącza sie w czasie deszczu z chwilą włączenia wstecznego biegu.
Zmieniona Pompa ESP z aktywnym XDS bez limitu prędkości (przydatne przy dużej mocy)
Czujniki Parkowania przód i tył
graficzny parktronic na ekranie RNSE.
podgrzewane dysze spryskiwaczy
Oświetlenie wnętrza full LED
Zamontowane wyłączanie poduszki pasażera
Zamontowany wyłącznik zimowy składania elektrycznych lusterek.
Angielskie menu SDS
Gniazdo 12V w bagażniku
Zawieszenie/hamulce:
Gwint KW V1
Hamulce z Audi S3
Tarcze przód ATE Power Disc klocki ATE (ok.10.000)
Tarcze tył ATE Power disc, klocki ferodo premier (ok.10.000)
Audio/Media:
RNSE-193G LED
Tuner TV DVB-T (telewizja naziemna działa) z możliwością oglądania filmów/teledysków z podpiętego dysku twardego/pendrive
Głośniki Morel Tempo 6
Wzmacniacz JL Audio JX360/4
Subwoofer JL Audio 8W3v4
Obudowa Woofera zintegrowana z lewym boczkiem by nie ograniczać przestrzeni bagażnika.
Wyciszenie drzwi matami STP
Tuner TV
Bluetooth
AUX
USB.
Silnik Wydech:
2.0 TSi CCZA 200PS w serii.
Turbosprężarka PERUN Turbo V1 na bazie nowiutkiej K04-064 z S3 8P (przegląd turbiny z podstawowym serwisem 10.000km temu w firmie PERUN)
Mocniejsze sprężynki zaworowe.
Intercooler TopTune
DV z RS4
Dolot GolfR32
skrzynia DSG DQ250 Golf VIR (ok. 100.000km)
Skrzynia DSG z softem compsport:
-Twarda odcinka w trybie manualnym
-Zostawiony Upshift w trybach D i S
- przyspieszona reakcja na ruch manetką
-zwiększenie ciśnienia oleju na sprzęgłach i przyspieszenie pracy ich zmiany
-Launch Control 4100 obr
Skrzynia posiada zmieniony olej i filtr 1500km temu.
Nowe koło dumasowe LUK (1500km)
Wydech custom MG motorsport z dwoma tłumikami zmiennociśnieniowymi i luźnym katalizatorem 200CPSi
Downpipe 3 cale MG motorsport
Strojenie TCU i ECU CompSport 400PS/470NM
Nowe wtryskiwacze benzynowe. (ok 10.000km)
Wymieniony dyfer. Nowy olej haldex i dyfer (1500km)
Nowa pompa paliwa ok.20.000km
-----------------------------------------------------------------------------------
Silnik po spłynięciu tłoku na pierwszym cylindrze przeszedł całkowity remont.
Głowica sprawdzona wymienione prowadnice i co trzeba było zrobić nawet na wyrost.
Dół silnika posiada 4 nowe tłoki firmy Kolbenschmidt nad wymiarowe +0.25mm w celu zminimalizowania konsumpcji oleju. Rozwiert silnika w firmie Dziak motorsport Lublin.
Nowa pompa oleju wymieniona także profilaktycznie. Najnowsza rewizja odmy.
Ogólnie każdy element który wykazywał zużycie, albo ktory warto było wymienić przy okazji został wymieniony. O rozrządach itp. nawet nie wspominam.
Aktualnie przy próbie logowania na hamowni po okresie docierania prawdopodobnie nastąpiło spłynięcia tłoka na drugim cylindrze, całkowity brak kompresji na tym cylindrze.
Powód spłynięcia nie jest znany.
W teorii otworzyć wymienić tłok, wystroić na seryjnym programie i mamy bardzo przyjemny samochód. Oczywiście można także wymienić silnik za ok 6k-7k zł lub sam dół w niższej cenie.
Odbiór jedynie z lawetą. Auto było przygotowane pod siebie bez żadnego oszczędzania dlatego kilka elementów ma minimalny przebieg.
Zapraszam do zadawania pytań pod numerem telefonu 509-555-088 jeśli nie odbieram napisać smsa oddzwonię jak będę miał możliwość lub adres mailowy grexons@gmail.com
Koła zimowa z oponami continental w bardzo dobrym stanie.
Cena do negocjacji.