Na sprzedaż leci moje oczko w głowie, mianowicie:
Rok: 2001
Kolor: LZ9W
Silnik: 1.9TDI ASZ + program (160ps+)
Napęd: 6b + "Quattro" seryjnie, na ten moment tylny napęd z zaspawanym dyfrem tj. "szpera 100%"
Wyposażenie Ambition:
- 6 poduszek
- Pełna elektryka
- Podgrzewane lusterka i fotele
- El. regulacja lędźwi w przednich fotelach
- RNS-D (nie działa napęd od navi), nie naprawiałem tego gdyż jest to zbędne.
- Bose + Zmieniarka 6cd
- Xenon oryginalny, nie dokładany
- Halogeny
- Centralka pod telefon
- ESP
- Centralny z pilotem / scyzor - komplet kluczyków.
- Czujniki parkowania
- Poliftowe kubełki z elektryczną regulacją lędźwi - wygodniejsze niż Recaro w S3
- Podłokietnik
- Szyberdach
- Pełny Fis (wypalone linie wyświetlacza co jest normalną rzeczą w VAG'ach z tego okresu, w miarę czytelny)
- Climatronic
UKLAD WYDECHOWY: Straight pipe (przelot) 2.35" zakończony wyjściami 2x3" z kwasówki By GTPerformance
ZAWIESZENIE:
- gwint ISC Racing z 32 stopniową regulacją twardości., gwarancja jeszcze powinna być (nowy ok. 4k zł) z odpowiednio dobranymi sprężynami. super wybiera przy dużej sztywności, pewne prowadzanie zamiast podskakiwania jak na tanich gwintach.
- wahacze z S3 z poliuretanowymi tulejami
- Zwrotnice S3 lakierowane proszkowo + nowe łożyska,
- Regulowane wahacze tylne - górne i dolne
- Camber Plates CamberGold - bez lca dają 6* i da się zmieścić bardzo szerokie koła, możliwość regulacji do 0"
- LCA Camber CamberGold
- Poliuretanowe tuleje wahaczy Strongflex
- Poliuretanowe obejmy stabilizatora Strongflex
- Drążki oraz gałki kierownicze z S3
- Adaptery pod drążki kierownicze zwiększający skręt
- Rozpórka kielichów stalowa.
Na obecną chwilę negatyw to 9* - 10" na przodzie, na tyle ok. 4,5*
Możliwości regulacji jest wiele, także zmniejszenie negatywu wchodzi w grę jeśli będzie trzeba. Gwint pozwala na bardzo mocne obniżenie zachowując przy tym bardzo dobre tłumienie, dużą sztywność przy małym zakresie pracy.
UKLAD HAMULCOWY:
- przód BBK 330mm + 4 tłoki Brembo - pomalowane w Purple Candy
- Przewody w stalowym oplocie Black Diamond
- Na tył też jest planowany BBK z osobnym zaciskiem pod hydrauliczny ręczny, w obecnej chwili klocki do zmiany więc przed sprzedażą zmienię klocki na nowe.
BODY-KIT: Oryg. lotka S3
-dokładki zderzaka w kolorze
-pomalowane wkłady lamp na czarno,
- czarny grill
- Błotniki przednie S3 8l
- Zrolowane tylne błotniki
- Custom malowanie tylnych lemp
- Wygładzony przedni zderzak
Układ napędowy:
- Podniesiony o 2cm silnik - zapobiega uszkodzeniu miski
- Poliuretanowa poduszka skrzyni biegów PowerFlex - komfort jak w serii albo nawet lepiej przy czym pewniejsze czucie samochodu oraz lepsza zmiana biegów
- Poliuretanowe tuleje łapy dyfra.
- Krótsze półosie tylne + dystanse
- Napęd na tył na stałe - przód ma wyciągnięte półosie, przerobiony Haldex oraz Dyfer, w razie potrzebny nie ma najmniejszego problemu by powrócić do quattro, dodaję wszystkie oryginalne części, Haldex, Dyfer, Półosie, kilka godzin pracy i znów mamy 4x4.
- Tylny dyfer zaspawany
KOŁA: W Cenie oryginalne nowe Speedline z Audi R8 18" 4x10.5j z nowymi oponami Nexen Nfera SU1 215/35/18 założone kilka dni temu, na tyłe 225/35/18 Continental Contisport 5 z 2016r.
Dystanse nowe aluminiowe 5x100 > 5x112 by Dystom
Tydzień temu została założona NOWA ORYGINALNA przekładnia kierownicza z Golfa R32. Leżak magazynowy. Nic nie regenerowane.
W dodatku wszystkie elementy typu sworznie, gałki, przeguby przednie są nowe - TRW, GKN, SPIDAN, LOBRO, Lamforder, zero syfiastych zamienników.
Nowe przeguby tylne wewnętrzne Spidan.
Nowe oryginalne VW żarniki Xenon D2s.
Auto nowe nie jest, nie jestem jego pierwszym właścicielem, wiem że było lakierowane ale po za tym nie widzę żeby można się było do czegoś przyczepić. Za mojej kadencji lakierowany został przedni zderzak co było wymuszone przez gładzenie zderzaka, przednie błotniki gdyż obecnie są szersze z S3, wpyłki na rantach tylnych błotników - następstwo otarcia się felgi...
Mimo wszystko lakier jest w całkiem fajnej kondycji, przeszedł odświeżenie, a ja sam staram się dbać o niego odpowiednimi środkami ;)
Obecnie to pełnoprawne RWD które upala aż miło.
Do auta mam masę gratów i zapasowych rzeczy w tym komplet do przywrócenia Quattro. Jakieś przednie błotniki i inne.
Chcę w takiej konfiguracji 22tyś zł.
Jeśli przyjedziesz ze swoimi felgami oddam za 20tyś zł.
Z felgami z rantami tj. WORK VS-KF cena 28tyś zł.
Zdjęcia na stan obecny niskiej jakości gdyż obecnie nie mam czasu na lepsze, zresztą niektórzy puszą się jak są za ładne zdjęcia :)
Możliwość sprzedania taniej na innym setupie.
Między czasie dalej działam
AUKCJA MA CHARAKTER OGŁOSZENIA WIĘC PRZED KLIKNIĘCIEM KUP TERAZ PROSZĘ O KONTAKT.