Audi 90 Quattro Rajdy KJS HRSMP 383KM 490NM 20V S2 (7284682188)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 23:29 dnia 19.04.2018 r.

Kategoria: B3 (1986-1991)
Lokalizacja: Bielawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
1989
Kolor
Czarny
Przebieg [km]
1200
Pojemność silnika [cm3]
2300
Liczba drzwi
4/5
Moc [KM]
383
Uszkodzony
Nie
Stan
Używany
Liczba miejsc
2

oferta nr 7284682188


Opis

Na sprzedaż jeden z moich ukończonych projektów jakim jest Audi 90 Quattro. Auto znane wśród kibiców, oraz osoby zainteresowane motor sportem. Budowane przez poprzedniego właściciela 4 lata, następnie przez rok u mnie. Od tego czasu przejechało pięć imprez amatorskich, oraz zaliczyło zimowy zlot Audi w Toruniu.

https://youtu.be/5TXucrNbfmM

https://youtu.be/5j3fgU2bvUo

https://youtu.be/tN4sEQJ-LKE

https://youtu.be/IeqP8s8C-0w

https://youtu.be/e4AHEFdbB8Y

https://youtu.be/D2Wt7rjee0E

Budowa auta kosztowała ponad 60 tys zł, nie licząc zakupu auta. Posiadam na to dowody w postaci faktur, obszerna fotorelacje i dokumentację. Nie było mowy o oszczędzaniu, oraz kompromisach. Zainteresowanym udzielę więcej informacji przez telefon, oraz na miejscu.

Mała cześć zdjęć z budowy dostępna pod tym adresem:

https://imageshack.com/a/Xy3l/1

Kontakt 507 108 698 - mogę sprzedać taniej, bez foteli, pasów i kilku elementów wyposażenia.

Suche dane:

Audi 90 B3 Quattro 1989 (tanie OC 300 zl/rok, w dowodzie oryginalnie 2.3 169 kW). Najważniejsze to bezwypadkowa buda! Z przygód raz zawiesiłem się płytą w rowie nic się nie stało, oraz raz pękła półoś, poza tym bezawaryjne - wszystko widać na filmikach nie mam nic do ukrycia :) Świetne auto do nauki, oraz do wygrywania klasy. Dla czego sprzedaje? Czas na Evolucje :)

- Silnik 2.3 20V Turbo, głowica cała po remoncie 7A, walki 7A, cały kompletny nowy rozrząd wraz z kołem zębatym z ASO, pompa wody, tłoki odprężone, kute korby, ARP, nowe panewki, uszczelki, uszczelniacze, termostat, chłodnica Behr+mała dodatkowa, dołożona nowa pompka obiegu wody. Miska z dołożonymi klapami w środku+dwa boczne zasobniki na olej. Kolektor ssacy AAN, przepustnica również. Dodatkowa chłodnica oleju 16 rzędów, nowe zbrojone węzę zakute, Motul 15W50 300V, nie ma problemu z wysokimi temperaturami oleju. Turbo Chińskie GT2871r na łożyskach kulkowych, świetnie wstaje i trzyma do końca 1,7b. Kolektor wydechowy zrobiony od podstaw, nie ma problemu z pękaniem, DP na Vclamp oczywiście owinięty bandażem wraz z kolektorem. Wydech 3' kwas od początku do końca. Dodatkowo posiadam tłumik końcowy MG również z kwasu, do szybkiego montażu na miasto na V clampie również 3'. Dolot kwas, sylikony FIMC, centralny IC + drugi nowy rezerwowy w razie uszkodzenia pierwszego podczas rajdu. Alternator i rozrusznik po regeneracji.

- Stand alone EMU + moduł Bluetooth (podgląd wszystkich parametrów na telefonie lub tablecie). Elektryka w środku poprawiona, centralna skrzynka z bezpiecznikami i przekaźnikami, dwa gniazdami USB, zapalniczka oraz Woltomierz. Dodatkowe wskaźniki Autogauge 60mm z warnem na step motorach: temp oleju, ciśnienie oleju, ciśnienie doładowania, EGT. Nowe cewki TFSI, nowy zawór MAC. Strojenie Lamik, LC procedura startu (ziemia drży), na puszczonym gazie wycofany zapłon dla efektów dźwiękowych, wolne obroty rodem z grupy B. 383KM i 490NM - można wycisnąć więcej, mi zależało na mocnym dole i dobrej charakterystyce do rajdów. Wtryski nowe z zapasem 630cc, nowa pompa paliwa, nowe teflonowe przewody paliwowe puszczone w środku, przelotki przez grodź zgodnie ze sztuką, dalej do silnika również zakute.

- Zawieszenie każdy element odnowiony (wypiaskowany i pomalowany proszkowo), wszystkie elementy takie jak sworznie, łożyska, tarcze, klocki, końcówki, przewody hamulcowe w stalowym oplocie nowe. Nowe amortyzatory Bilstein B8, nowe sprężyny KW -30. Teflonowe zawieszenie sanek przód i tył, poliuretany Strong Flex w wahaczach, wszystkie poduszki silnika, skrzyni i dyfra nowe lite poli. Szpera 100% tył rozłączana podciśnieniowi z kabiny, nowa instalacja, przełącznik oraz zasobnik, nowy olej Motul 75W90. Skrzynia seria 5 biegów z Torsenem, synchronizatory nie zgrzytają nawet przy szybkiej redukcji, nowy olej Motul 75W90. Przedni stabilizator 27mm, nowe łączniki wymienione przed ostatnim rajdem, oraz dwa nowe przeguby. Dodatkowy tylni stabilizator 21mm. Przednie hamulce zacisk BMW 740 + wentylowana tarcza 288mm Infiniti (wchodzi 15' na zimę), do tego tylne hamulce to przednie oryginalne z tego samochodu tj 256mm wentylowane. Oczywiście hydrauliczny ręczny, z nowym kolektorem sily hamowania. Możliwośc płynnego ustawienia pomiędzy przodem, a tyłem. Porządna płyta pod całym przodem auta.

- Klatka wg. załącznika J z krzyżami w drzwiach i rozporka pod deska. Zachowane zostało oryginalne ogrzewanie na szybę. Prawdziwe Carbonowe nakładki na klatkę. Interkom ori Peltor, siatka na kaski RRS. Przeniesiony Aku do tylu, umieszczony w bezpiecznej obudowie (Aku również ma 3 miesiące). Nowe fotele Mirco RS2 i RS1 dla pilota, nowe pasy QMS, aluminiowe szyny wg homologacji. Nowa zamszowa kierownica, nowe mocowanie koła zapasowego trzy punktowe OMP. Gaśnica, lewarek itp itd. Profesjonalny Short Shifter z całą wieżyczką z alu, oraz łącznik wybieraka na uniballu. Sprzęgło nowy spiek ABY + nowy docisk z LT 2.5. Ze starym był problem podczas strojenia.

- Posiadam bardzo dużo dodatków do auta: Dwa komplety kół zimowych 15' z bardzo ładnymi oponami, oraz dwa komplety 17: Braid 5 szt z Michelin SA00 i SA20; Ronal 6 szt z Pirelli. Cała masa części rezerwowych jak nowe lampy przód, nowe lampy tył, nowe migacze, nowy Intercooler, rezerwowy tłumik końcowy MG, rezerwowe wahacze, maska - kwestia dogadania :)

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.