Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 200,00 zł
- TŁUMIK AUDI 80 B4 CABRIO 2.3 NG
- 300 zł z dostawą
- 49,35 zł
- Sworzeń wahacza AUDI 80 B4, CABRIOLET B3
- 58,34 zł z dostawą
- 69,00 zł
- Cewka zapłonowa Audi 80 B3 2,0 B
- 78,99 zł z dostawą
AUDI 80 CABRIO 2.3 NG STAN BDB (6829111566)
Parametry
- Rok produkcji
- 1992
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Polska
- Liczba miejsc
- 4
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- Na przednie koła
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Tapicerka skórzana
- Wyposażenie - multimedia
- MP3
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Kabriolet
- Moc [KM]
- 131
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- inny
- Przebieg [km]
- 250000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2300
Opis
Audi 80 cabrio z silnikiem NG 5 cyl.
1992r. silnik 2.3 NG bez gazu. Generalnie w aucie wszystko zrobione do jazdy. Poza czujnikiem ABS-u którego nie używam.
Audi ściągane było od Niemca po lakierowaniu całej budy.
Osobiście wymieniłem 90% klamotów mechanicznych. Ostatnio tez zakonserwowałem podwozie.
Wymieniłem:
- amortyzatory przódi tył MONROE
- łożyska przód i tył FAG
- przeguby LOBRO
- tarcze przód i tył TRW
- klocki przód i tył TRW
- zaciski przód i tył REGENERACJA
- przewody hamulcowe przód i tył TRW
- pompa hamulcowa LPR
- czujniki przy silniku FAE, BOSCH, BEHR
- pompę paliwa BOSCH
- świece NGK
- przewody wysokiego napięcia NGK
- drążki kierownicze TRW
- końcówki kierownicze TRW
- tuleje w zawieszeniu LEMFORDER
- sworznie wahaczy LEMFORDER
- sonda lambda BOSCH
- chłodnice THERMOTEC
- termostat WAHLER
- alternator po regeneracji
- rozrusznik po regeneracji
- uszczelki i tuleje wtryskiwaczy ORI
- K-JET po regulacji
- założyłem typowy centralny zamek na siłownikach elektrycznych
- świeżo zmieniony olej i filtry MOBIL 1 + BOSCH
Koszty sprowadzenia, opłat i wykonanych napraw to prawie 13k pln.
Sprzedam oczywiście sporo taniej.
Na co dzień auto do obejrzenia koło warsztatu przy ulicy Bardzkiej 30 lub ul. Bajana.
telefon kontaktowy: 531-740-688 EMIL
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.