Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 200,00 zł
- TŁUMIK AUDI 80 B4 CABRIO 2.3 NG
- 300 zł z dostawą
- 145,00 zł
- AUDI 80 B4 CABRIO 1991-1996 DYWANIKI WELUROWE
- 156,99 zł z dostawą
- 70,00 zł
- LISTWA PROGOWA AUDI 80 B4 CABRIO
- 81,99 zł z dostawą
Opis
Audi 80 cabrio z silnikiem NG 5 cyl. 1992r. silnik 2.3 NG bez gazu.
Generalnie w aucie wszystko zrobione do jazdy. Poza czujnikiem ABS-u którego nie używam.
Audi ściągane było od Niemca po lakierowaniu całej budy.
Osobiście wymieniłem 90% klamotów mechanicznych. Ostatnio tez zakonserwowalem podwozie.
Wymieniłem:
- amortyzatory przódi tył MONROE
- łożyska przód i tył FAG
- przeguby LOBRO
- tarcze przód i tył TRW
- klocki przód i tył TRW
- zaciski przód i tył REGENERACJA
- przewody hamulcowe przód i tył TRW
- pompa hamulcowa LPR
- czujniki przy silniku FAE, BOSCH, BEHR
- pompę paliwa BOSCH
- świece NGK
- przewody wysokiego napięcia NGK
- drążki kierownicze TRW
- końcówki kierownicze TRW
- tuleje w zawieszeniu LEMFORDER
- sworznie wahaczy LEMFORDER
- sonda lambda BOSCH
- chłodnice THERMOTEC
- termostat WAHLER
- alternator po regeneracji
- rozrusznik po regeneracji
- uszczelki i tuleje wtryskiwaczy ORI - K-JET po regulacji
- założyłem typowy centralny zamek na silownikach elektrycznych
- świeżo zmieniony olej i filtry MOBIL 1 + BOSCH
Koszty sprowadzenia, opłat i wykonanych napraw to prawie 13k pln. Sprzedam oczywiście sporo taniej. Na codzień auto do obejrzenia koło warsztatu przy ulicy opolskiej 195.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.