Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 39,77 zł
- TAKEFILE ORYGINALNE KONTO PREMIUM TAKEFILE.LINK
- 39,77 zł z dostawą
- 8 osób kupiło
- 74,99 zł
- USENET.NL ORYGINALNE KONTO PREMIUM
- 74,99 zł z dostawą
ATARI BASIC podręcznik poradnik Migut _______ SPIS (5802546481)
Sprzedający Profi-Libris
poleca 99,90%
|
2441
Opis
ATARI BASIC
praca zbiorowa pod redakcją
Wiesława Miguta
Wydawnictwo: KAW, 1988
Oprawa: miękka
Stron: 144
Stan: dobry, nieaktualne pieczątki
Wstęp
Rozdział 1.
Co to jest mikrokomputer
1.1. Budowa mikrokomputera
1.2. Oprogramowanie
1.3 Dlaczego ATARI
Rozdział 2.
Zastosowanie mikrokomputerów
2.1. Obliczenia matematyczne
2.2. Przetwarzanie tekstów
2.3. Bazy danych
2.4. Programy kalkulacyjne
2.5. Programy zintegrowane
2.6. Gry komputerowe
2.7. Komputerowe wspomaganie projektowania
2.8. Programy edukacyjne
Rozdział 3.
Podstawy programowania w języku BASIC
3.1. Obsługa komputera
3.2. Mikrokomputer jako kalkulator
3.3. Elementy języka BASIC
3.4. Stałe i zmienne
3.5. Funkcje matematyczne
3.6. Wprowadzanie i wyprowadzanie danych
3.7. Instrukcje podstawowe
3.8. Sterowanie przebiegiem programu
3.9. Podejmowanie decyzji
3.10. Pętla
3.11. Zmienne indeksowe
3.12. Dane stałe
Rozdział 4.
Operacje na tekstach
4.1. Stałe i zmienne tekstowe
4.2. Funkcje tekstowe
4.3. Zastosowania
Rozdział 5.
Grafika
5.1. Instrukcje
5.2. Opis trybów grafiki
5.3. Animacja przy użyciu PLOT i DRAWTO (playfield animation)
5.4. Stałe tekstowe w trybach graficznych
5.5. Animacja przy użyciu znaków graficznych (control graphics)
5.6. Animacja przy użyciu PEEK i POKE
5.7. Redefiniowanie znaków
5.8. Animacja techniką „przewracania kartek" (page flipping)
5.9. Napisy w trybach graficznych
5.10. Grafika Player/Missile
Rozdział 6.
Dźwięk
6.1. Generowanie dźwięku
6.2 Techniki specjalne
6.3. Wprowadzenie do syntezy dźwięku
6.4. Filtry
6.5. Głośność
6.6. Dudnienia
6.7. Syntezator dźwięku
Rozdział 7.
Pamięć zewnętrzna
7.1. Stacja dysków
7.2. Magnetofon
Rozdział 8.
Dyskowy system operacyjny
8.1. Terminologia
8.2. DOS 2 i DOS 2.5
8.3. DISK DIREKTORY
8.4. RUN CATRIDGE
8.5. COPY FILE
8.6. DELETE FILE(S)
8.7. RENAME FILE
8.8. LOCK FILE
8.9. UNLOCK FILE
8.10. WRITE DOS FILES
8.11. FORMAT DISK
8.12. DUPLICATE DISK
8.13. BINARY SAVE
8.14. BINARY LOAD
8.15. RUN AT ADDRESS
8.16. CREATE MEM.SAV
8.17. DUPLICATE FILE
8.18. FORMAT SINGLE
8.19. RAM DISK
8.20. COPY32.COM
8.21. SETUP.COM
8.22. DISKFIX.COM
Rozdział 9.
Bloki sterujące operacjami wejścia/ wyjścia
9.1. Użycie instrukcji OPEN/CLOSE
9.2. Użycie instrukcji INPUT/ PRINT
9.3. Użycie instrukcji PUT/GET
9.4. Użycie instrukcji NOTE/POINT
9.5. Użycie instrukcji STATUS
Rozdział 10.
Pamięć wewnętrzna
10.1. Mapa pamięci
10.2. Ważniejsze komórki pamięci
10.3. Przed i po serii XL: TRANSLATOR i 130 XE
Rozdział 11.
Wstęp do programowania w języku maszynowym
11.1. Zegar czasu rzeczywistego
11.2. Lista rozkazów mikroprocesora 6502
11.3. Lista rozkazów - zestawienie
Rozdział 12.
Techniki sortowania
12.1. Sortowanie bąbelkowe
12.2. Sortowanie przez proste wstawianie
12.3. Sortowanie metodą Shella
12.4. Sortowanie szybkie
12.5. Porównanie metod sortowania
12.6. Sortowanie alfabetyczne
Rozdział 13.
Proste programy użytkowe
13.1. Obliczanie współczynników Newtona
13.2. Mnożenie dwóch wielomianów
13.3. Dzielenie wielomianu przez dwumian (X+A)
13.4. Poszukiwanie miejsc zerowych
13.5. Rozwiązywanie równania różniczkowego
13.6. Rozwiązywanie układu równań liniowych
13.7. Obliczanie wartości całki metodą Monte Carlo
13.8. Mnożenie macierzy
13.9. Regresja liniowa
13.10. Prosta statystyka
13.11. Liczby heksadecymalne i dziesiętne
13.12. Renumeracja linii
13.13. Program sporządzający wykresy funkcji
Rozdział 14.
Hardware
14.1. Jednostka centralna
14.2. SELF TEST
14.3. Stacja dysków 1050
14.4. Magnetofon kasetowy
14.5. Drukarki
Rozdział 15.
Optymalizacja programów
15.1. Styl programowania i czytelność programu
15.2. Szybkość działania programu
Dodatek A - Komunikaty błędów
Dodatek B - Kod ATASCII/Kod Peek/Poke
Dodatek C - Kod klawiatury
Dodatek D - Kompendium języka BASIC
Dodatek E - Instrukcje XIO
strona o mnie | nasza oferta | komentarze | kontakt
Copyright © 2011 Profi-Libris Marcin Badocha
created by krzysztofschmidt
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.