Astronomia bez tajemnic Poznaj fascynujący świat p (7659321572)

Nie było ofert kupna

Zakończona o 9:59 dnia 25.03.2019 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Kraków

Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy

oferta nr 7659321572

Opis

http://s.chodnikliteracki.pl/files/covers/card/b3/T228676.jpgPrzemysław RudźAstronomia bez tajemnic Poznaj fascynujący świat p Broszurowa ze skrzydełkamiFormat: 165x235mmLiczba stron: 240

Poznaj fascynujący świat planet oraz gwiazd i zacznij swoją astronomiczną przygodę! Z poradnika dowiesz się, jak zbudować pierwsze własne obserwatorium astronomiczne i rozpocząć obserwację Księżyca, Słońca, planet oraz gwiazd w poszczególnych porach roku. Dowiesz się, czym charakteryzują się komety i meteory, co to jest siódmy kontynent Ziemi i jakie są typy mgławic.

Specjalnie opracowany rozdział zawiera najpopularniejsze pytania wraz z odpowiedziami eksperta. Dzięki temu odkryjesz, jak ewoluował wszechświat, co to jest czarna dziura, jakie są aktualne i przyszłe zadania sond kosmicznych. Dołącz do grona aktywnych obserwatorów nieba.

Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?

- podpowiada, jak dobrać odpowiedni sprzęt, by zacząć przygodę z astronomią

- uczy, jak krok po kroku obserwować najciekawsze zjawiska na niebie

- prezentuje praktyczne wskazówki oraz ciekawostki, które zainteresują każdego zapalonego obserwatora (np. Jak powstał księżyc? Kiedy i jak zgaśnie Słońce? Jaki będzie kres naszej planety? Jaką przyszłość mają farmy teleskopów? Dlaczego widać stale tę samą stronę księżyca? Jakie odkrycie A. Wolszczana zostało zaliczone do 16 najważniejszych odkryć w dziedzinach fizyki i astronomii?)

- zawiera szczegółowe tabele porządkujące np. dane o planetach Układu Słonecznego czy najbliższych zaćmieniach Księżyca

- jest wzbogacony o wartościowe dodatki, takie jak słowniczek najważniejszych pojęć, mapy z zaznaczonymi obiektami nieba, rysunki wyjaśniające działanie urządzeń, kolorowe zdjęcia

W nowej edycji:

- uaktualnienie danych w tabelach dotyczących zaćmień Słońca i Księżyca, podstawowe dane fizyczne planet Układu Słonecznego

- aktualne dane o Polskim Towarzystwie Miłośników Astronomii, teleadresowe polskich planetariów, obserwatoriów, instytutów i centrów astronomicznych, centrów i ogrodów nauki oraz interaktywnych wystaw o nauce i technice

Skorzystaj z rad doświadczonego obserwatora nieba – odkryj tajemnice kosmosu!

O autorze:

Przemysław Rudź – członek Polskiego Towarzystwa Miłośników Astronomii, zapalony obserwator nieba, pasjonat z wieloletnim doświadczeniem o popularyzator wiedzy o astronomii. Autor kilku książek z tej dziedziny.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.