Asembler Sztuka programowania
Randall Hyde
- Rok wydania: 2004
- Rodzaj okładki: Miękka
- Autor: Randall Hyde
- Stan: Używana
- ISBN: 9788324628544
- Wymiar: 16cm x 23cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 966
- Waga: 1.13 kg
- Indeks: -
- TIN: T02666218
Poznaj asembler od podstaw i zbuduj fundament swojej wiedzy o programowaniu Jak pisać, kompilować i uruchamiać programy w języku HLA? Jak obsługiwać zbiory znaków w bibliotece standardowej HLA? Jak obliczać wartości wyrażeń logicznych? Poznanie asemblera jest jak położenie fundamentu pod budowlę całej twojej wiedzy informatycznej, ponieważ to właśnie ono ułatwia zrozumienie mechanizmów rządzących innymi językami programowania. Język asemblera, należący do języków programowania niższego poziomu, jest powszechnie stosowany do pisania sterowników, emulatorów i gier wideo. Jednak omawiany w tej książce język HLA posiada też wiele cech języków wyższego poziomu, takich jak C, C++ czy Java, dzięki czemu przy jego używaniu nie musisz rezygnować z licznych udogodnień, typowych dla takich języków. Książka "Asembler. Sztuka programowania. Wydanie II " stanowi obszerne i wyczerpujące omówienie języka asemblera. Dzięki wielu jasnym przykładom, pozbawionym niepotrzebnej specjalistycznej terminologii, zawarty tu materiał staje się łatwo przyswajalny dla każdego, kto chciałby poznać programowanie niższego poziomu. Korzystając z tego podręcznika, dowiesz się m.in., jak deklarować i stosować stałe, zmienne skalarne, wskaźniki, tablice, struktury, unie i przestrzenie nazw. Nauczysz się realizować w języku asemblera struktury sterujące przebiegiem wykonania programu. Ponadto drugie wydanie zostało uaktualnione zgodnie ze zmianami, które zaszły w języku HLA. Uwzględnia także stosowanie HLA w kontekście systemów Windows, Linux, Mac OS X i FreeBSD. Wstęp do asemblera Anatomia programu HLA Reprezentacja danych Dostęp do pamięci i jej organizacja Stałe, zmienne i typy danych Procedury i moduły Niskopoziomowe struktury sterujące wykonaniem programu Makrodefinicje i język czasu kompilacji Manipulowanie bitami Klasy i obiekty Podręcznik na najwyższym poziomie o językach programowania niższego poziomu.
Uwagi
Obwoluta/Oprawa: zabrudzona, wytarta, ze śladami zgięć Brzegi stron: zakurzone, zabrudzone Grzbiet: naderwany Rogi: zagięte, rozdwojone Inne: płyta zarysowna