Sektor B2B coraz chętniej sięga po rozwiązania content marketingu. Według badań CMI robi to aż 93% sprzedawców. Zjawisko jest już tak dobrze rozpoznawalne, że nawet osoby niezwiązane z branżą wiedzą, o co chodzi. Dlatego warto pomyśleć o jego wykorzystaniu i spróbować skorzystać z efektów podstawowych działań we własnej firmie.
Do dziś jedna z pierwszych form content marketingu pozostaje tą najpopularniejszą. Chodzi o artykuły sponsorowane, czyli takie teksty, które mają za zadanie nakierować czytelnika na konkretne produkty Twojej działalności. Dzięki nim czytelnik otrzymuje wartościowe informacje, a w jego głowie pojawiają się pozytywne skojarzenia z Twoją marką.
Artykuły sponsorowane – przydatne w poszukiwaniu klientów?
Ilość bodźców, które na co dzień, z każdej strony, nas bombardują, jest zatrważająca. Na ulicach neony, przy drogach billboardy, w aucie radio, w domu telewizja. No i rzecz jasna wszędzie Internet – wszystko to powielone na wielu ekranach. Nasz jeden dzień generuje więcej stymulantów niż całe życie naszych dziadków.
Wraz z pojawieniem się internetu, na nowy poziom weszli także twórcy reklam. Pojawiają się wszędzie i zawsze, są nieodłącznym elementem naszej codzienności. Denerwują nas, przeszkadzają i uniemożliwiają normalne korzystanie z wielu stron internetowych. Jest ich tak dużo, że zaczynamy je ignorować, przez co stają się bezużyteczne.
Dlatego marketing treści stawia na sprawdzone, wartościowe artykuły sponsorowane czy lokowanie produktu, by nie tylko zaciekawić odbiorcę i przyciągnąć go ciekawą formą, ale także przekazać ważną dla niego treść. Prezentując interesujące dla odbiorców treści, wiąże ich myślenie o nich z Twoją firmą.
Tego rodzaju działania mają także pragmatyczny wymiar. Zazwyczaj strony, które je oferują, znajdują się wysoko w wynikach wyszukiwarek, a co za tym idzie, mają dużą "moc SEO". Umieszczając w nich linka do własnej strony firmowej, przekazujesz jej część tej "mocy", dzięki czemu dbasz o wysoką pozycję i rozpoznawalność!
Myślisz, że artykuły sponsorowane nie są dla Ciebie?
Natychmiast porzuć wątpliwości! Zdziwiłbyś się, jak wielu właścicieli firm, z którymi potem współpracujemy, na starcie ma wątpliwości i zakłada, że „z tą branżą, to się nie uda”, że „nuda, nic się nie dzieje” albo że „ze względu na swoją specyfikę nie może być ubrana w ciekawą treść”. Szybko przekonują się, że są w błędzie. To oczywiste, że klient zainteresowany zakupem danego produktu będzie interesował się tematami z nim związanymi!
Jedno z najczęściej pojawiających się pytań – czy przyszło nam tworzyć już artykuły sponsorowane dla branży X czy Y – prawie zawsze odpowiadamy TAK.. Z pewnością więc Twoja nie będzie dla nas zaskoczeniem. Tworzyliśmy teksty o szambach, psich fryzurach, sporcie, nauce czy sztuce, ale i o audytach energetycznych, zabytkowych autach czy młodzieżowych idolach. Zawsze jesteśmy w stanie przygotować ciekawe artykuły sponsorowane dopasowane do branży.
Rodzaje artykułów sponsorowanych
Ilu klientów, tyle pomysłów i wymagań. Do tego wyjątkowa, różna specyfika stron, na których Twoje teksty są publikowane. To sprawiło, że przygotowujemy artykuły sponsorowane według różnych schematów. Szczegóły ustalamy indywidualnie.
Co z wymaganiami whitepress?
Wielu klientów ma świadomość, czym są "artykuły pod whitepress" lub jak wygląda "jakość whitepress". My również! Dlatego nasze artykuły sponsorowane przygotowujemy zgodnie z wytycznymi i zasadami serwisu whitepress.pl. Jeśli jednak wystąpi jakiś problem z publikacją, szybko i bezpłatnie poprawimy go dla Ciebie.
TXT4SEO – dlaczego właśnie nasze artykuły sponsorowane?
Nasze portfolio jest pełne najróżniejszych realizacji. Codziennie tworzymy dziesiątki artykułów sponsorowanych według różnych wytycznych. Jesteśmy partnerem największych, renomowanych agencji reklamowych w Polsce. Wciąż poszerzamy spektrum naszych działań. Chcemy nieustannie się poprawiać dla Ciebie. Podążamy za wytycznymi, ale wprowadzamy także coraz to nowe rozwiązania, by nasze treści były coraz lepsze. Niejednokrotnie widziałeś już nasze artykuły sponsorowane – pojawiają się bowiem na największych, znanych portalach.
Zajrzyj do naszego portfolio i sprawdź, z jakimi markami mieliśmy przyjemność współpracować. Znajdziesz tam szereg znanych firm, ale także mniejszych producentów. Każdy jest dla nas tak samo ważny! Nie wierz nam jednak na słowo i zweryfikuj nas sam!
Jeśli nie wyczerpaliśmy tematu i narodziły się w Twojej głowie pytania na temat artykułów sponsorowanych czy wątpliwości odnośnie sposobu naszego działania, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta.
Wybierz, zamów, opublikuj – zapewne spotkamy się niejednokrotnie!