OPIS PRZEDMIOTU
Archoil AR2300 Nano Fluid System Cleaner – Estrowy dodatek czyszczący układy smarowania
AR2300 powstał z organicznych estrów jako dodatek do zaawansowanego rozpuszczania węgla, laków i osadów w silnikach, skrzyniach biegów manualnych i automatycznych, mechanizmach różnicowych i układach wspomagania kierownicy jednocześnie rewitalizując uszczelnienia.
AR2300 składa się z trzech grup estrowych. Ester lanoliny jest głównym środkiem czyszczącym. Jego działanie polega na impregnacji powierzchni osadów, laków i zapieczonych depozytów.
Drugą grupę stanowią estry alifatyczne. Ich funkcją jest zapewnienie ulepszonych właściwości formowania filmu olejowego obecnego oleju, co eliminuje możliwość powstawania suchych plam w układzie smarowania w procesie czyszczenia. Składnik ten jest bardzo odporny na utlenianie i jest uzupełnieniem obecnego oleju, podczas gdy zanieczyszczenia są usuwane i składowane w mediach filtracyjnych.
Ostatnia grupa estrów to biodegradowalne estry polioli, które zapewniają doskonałe właściwości przeciwzatarciowe (EP) obecnego oleju. Wykorzystując ciepło, ciśnienie i przepływ generowane w systemie smarowania, AR2300 bezpiecznie i skutecznie rozpuszcza osady. Ponieważ osady powstawały powoli przez długi czas, są czyszczone i usuwane również powoli i metodycznie.
AR2300 to niezwykle wytrzymały preparat, odporny na wysokie temperatury i obciążenia dzięki kompleksowej formule. Temperatura zapłonu AR2300 to 210 °C czyli wyższa od wymaganego minimum dla olejów silnikowych. To sprawia, że AR2300 jest unikalnym preparatem czyszczącym układy smarowania, który można bezpiecznie stosować nawet przez cały okres wymiany oleju jeśli zachodzi taka potrzeba.
AR2300 jest preparatem bezpopiołowym w pełni bezpiecznym i zalecanym również do silników diesela z filtrami cząstek stałych (DPF).
AR2300 jest idealnym preparatem czyszczącym w celu oczyszczenia a także przygotowania systemu smarowania do stosowania dodatków do oleju, w szczególności modyfikatorów tarcia.
• Rozpuszcza depozyty węglowe, laki, osady i ślady korozji
• Bezpieczniejsza alternatywa dla agresywnych i łatwopalnych rozpuszczalników
• Przywraca sprawność hydraulicznych systemów smarowania
• Tworzy nieskazitelną powierzchnię do wprowadzenia modyfikatora tarcia
• Jako dyspergator powstrzymuje cząstki od aglomerowania
• Rozpuszcza powstałe w wysokiej temperaturze depozyty węglowe łożysk turbin
• Obniża konsumpcję oleju
• Redukuje emisje silników
• Obniża temperaturę roboczą oleju w systemie smarowania
[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQZxlfg7rC6/bF8RS2XauEaLmV8JBp9jSZ18pEGrwUEO2MBahXcGWiqpx8jasWBoDth7VEJEEtpXFGE7rLub3QBxJCX9t97Za3nE4dSIj6Wm3EShy7W5+zcg==[/DANE_EU]