APRILIA SR GT 125 Sport Iridium Grey 2023
MIEJSKA PRZYGODA
SR GT jest zwinny, sportowy i może stawić czoła wszystkim wyzwaniom dzięki zawieszeniu o długim skoku. Ochronna owiewka, funkcjonalny styl i pozycja oferująca aktywną jazdę, która zapewnia lepszą kontrolę na drodze - taki jest nowy skuter z Noale. Dzięki niemu poczujesz, że jazda może być przyjemna i dynamiczna, gdziekolwiek się wybierasz.
Odrobina codziennej przygody
SR GT został zaprojektowany z myślą o zaspokojeniu instynktu przygody. Jego cel to przekraczanie miejskich granic i odkrywanie różnych terenów.
Agresywny, pewny siebie styl
Specjalne wykończenie Sport jeszcze bardziej przypomina typowe malowanie motocykli sportowych Aprilia, z satynowymi kolorami Street Gold, Iridium Grey i Red Raceway. Idealne połączenie dla pomalowanych na czerwono felg i dwukolorowego czarno-szarego siodła z czerwonymi przeszyciami Na podnóżkach widnieje napis Aprilia w kolorze srebrnoszarym, natomiast centralny tunel i boki są w matowej czerni, z uchwytami pasażera w tym samym kolorze co pojazd. Styl dopełna duże "a" Aprili na bocznych oslonach.
Silniki i-get najnowszej generacji
Aprilia SR GT ABS wyróżnia się w segmencie skuterów również pod względem mocy i wydajności. Jednocylindrowy i-get o pojemności 125 cm3 zapewnia maksymalną moc 11 kW przy 8750 obr./min i moment obrotowy osiągający 12 Nm przy 6500 obr./min ( 13 kW przy 8500 obr./min i 16,5 Nm przy 7000 obr./min w wersji Aprilia SR GT 200) Wartości gwarantujące zwinność, dynamikę przyśpieszeń i płynną jazdę w każdych warunkach.
Do miasta i poza nie
Obie wersje 125 i 200 Sport są wyposażone w lekką przednią tarczę hamulcową, która dzięki doskonałemu odprowadzaniu ciepła zapewnia lepszą wydajność. Wyrafinowane podwozie Aprilii SR GT ABS to arcydzieło najnowszych technik produkcyjnych, które nie pozostawia żadnych szczegółów przypadkowi. Rezultatem jest waga zaledwie 144 kg z pełnym bakiem (148 kg w wersji 200) i pojemny 9-litrow zbiornik paliwa zapewniający około 350 km nieprzerwanej radości z jazdy.
Silnik Jednocylindrowy 4-suwowy silnik i-get z systemem Start&Stop
Pojemność silnika 125 cm3
Średnica x skok 52 mm x 58,7 mm
Maks. moc 11 kW przy 8750 obr./ min.
Maks. Moment obrotowy 12 Nm przy 6500 obr./ min.
Zużycie paliwa 2,5 l/100 km
Emisja CO2 60 g/km
Układ rozrządu Pojedynczy wałek rozrządu w głowicy, 4 zawory
Chłodzenie Cieczą
Zasilanie Wtrysk elektroniczny
Smarowanie Mokra miska olejowa
Starter Elektryczny
Przekładnia Przekładnia bezstopniowa (CVT)
Sprzęgło Automatyczne suche sprzęgło odśrodkowe
Podwozie Podwójna rama kołyskowa z rur stalowych o wysokiej wytrzymałości
Przednie zawieszenie Hydrauliczny widelec teleskopowy ø 33 mm (skok 120 mm)
Tylne zawieszenie Podwójny amortyzator hydrauliczny z regulacją napięcia wstępnego (skok
102 mm)
Hamulec przedni Hydrauliczny z tarczą typu Wave, Ø 260 mm - ABS (wersja CBS
dostępna tylko jako SR GT 125)
Hamulec tylny Hydrauliczny z tarczą typu Wave (standardowa tylna tarcza w SR GT 125
CBS), Ø 220 mm
Opona przednia Bezdętkowa 110/80 - 14''
Tylna opona Bezdętkowa 130/70 - 13''
Długość 1.920 mm
Szerokość 765 mm
Wysokość siodła 799 mm
Rozstaw osi 1.350 mm
Pojemność zbiornika paliwa 9 L
Zgodność z normami emisji EURO 5
44FOX-ID: 349