Przedmiotem aukcji jest zakup i rejestracja usługi rozszerzenia gwarancji i wsparcia technicznego Apple:
AppleCare Protection Plan (wersja elektroniczna).
AppleCare Protection Plan dla Mac Pro - wersja elektroniczna
[ S4509ZM/A ]
Zgodne z:
- Komputer stacjonarny Mac Pro (Late 2013)
UWAGA !!!
Apple Care Protection Plan do komputerów przenośnych MacBook Pro jest sprzedawany na:
https://allegro.pl/oferta/applecare-protection-plan-dla-macbook-pro-15-7342038710
https://allegro.pl/applecare-protection-plan-macbook-air-13-pro-i7276428579.html
Kupujesz bezpośrednio od Autoryzowanego Sprzedawcy Apple. Prowadzimy również Autoryzowany PREMIUM Serwis Apple - oferujący bezpłatny serwis door-to-door (kurier DHL na terenie całej Polski).
Rejestracja AppleCare Protection Plan jest możliwa tylko dla komputerów w okresie podstawowej (rocznej) gwarancji Apple.
(w przypadku kończącej się gwarancji prosimy uwzględnić stosowny "zapas" czasu potrzebnego na księgowanie płatności i występowanie dni wolnych od pracy)
Zanim dokonasz zakupu sprawdź, czy urządzenie spełnia kryteria
Przejdź na stronę https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/ i wprowadź numer seryjny swojego urządzenia lub zadaj pytanie nam.
Do rejestracji usługi wymagane jest podanie numeru seryjnego komputera dla którego usługa ma być zarejestrowana.
Dodatkowo, jeżeli dane Użytkownika komputera są inne niż dane Kupującego należy również podać (dane do rejestracji usługi w Apple):
• imię i nazwisko Użytkownika / nazwa firmy
• adres
• numer telefonu
• adres e-mail
UWAGA : Po dokonaniu rejestracji zakupionej usługi następuje spełnienie świadczenia w całości i nie ma możliwości zwrotu (odstąpienia od Umowy).
(Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta)
Informacje o produkcie
W ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan dla Maca firma Apple zapewnia maksymalnie trzyletni okres fachowego wsparcia telefonicznego oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego.
Po zakupie planu AppleCare Protection Plan wystarczy jedno połączenie telefoniczne, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące Maca, macOS i aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote i nie tylko. Podczas zagranicznych podróży możesz korzystać z obsługi serwisowej w lokalnych punktach naprawy.
Kompleksowe wsparcie techniczne pod jednym adresemPonieważ firma Apple projektuje komputer, system operacyjny, jak i wiele aplikacji, Mac jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej.
- Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple
- Lokalne punkty naprawy Apple na całym świecie
Dodatkowe opcje serwisu sprzętowego ApplePlan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia nawet trzyletnie dodatkowe opcje serwisu sprzętowego, w tym części zamienne i naprawy sprzętu wykonywane przez autoryzowanych serwisantów Apple na całym świecie. Ochrona serwisowa obejmuje następujące elementy:
- Komputer Mac
- Dołączone akcesoria, np. klawiatura, mysz
- Pamięć (RAM) firmy Apple
- AirPort
- Napęd SuperDrive USB firmy Apple
Wsparcie dotyczące oprogramowania
W domowym zaciszu, w biurze czy w podróży — zawsze możesz zwrócić się do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z systemem, takie jak:
- Korzystanie z macOS oraz iCloud
- Nawiązywanie połączeń z drukarkami i sieciami AirPort
- Pytania dotyczące aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote i nie tylko
Materiały dotyczące ACPP:
Ogólny opis produktu:
https://www.apple.com/pl/support/products/mac.html
Warunki świadczenia usługi:
https://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/docs/techsupportpl.html
Umowa ACPP dla komputerów Mac:
https://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appmacpl.html
ACPP - często zadawane pytania ACPP:
https://www.apple.com/pl/support/products/faqs.html
Jak kupić:
https://support.apple.com/pl-pl/HT202702