Apple iPhone 7 128GB klasa A+
Specyfikacja produktu
- MODEL: A1778
- 2GB pamięci RAM
- 128GB pamięci ROM (wbudowanej)
- europejska dystrybucja
- Ekran 750 x 1334 px (4,70") 326 ppi
- Wodoodporny
- Głośniki STEREO
Dostępne kolory
aktualnie posiadamy poniższe kolory, poinformuj nas o swoim wyborze w formularzu dostawy:
- Silver
Telefony klasy A+
oznacza, że urządzenia były jedynie prezentowane klientom w celu zapoznania się z ich funkcjami. Takie urządzenia są technicznie jak nowe i wizualnie w bardzo dobrej kondycji. Ich elementy nie są w żadnym stopniu zużyte.
Bardzo ważne, nie są to produkty, które stały miesiącami na wystawie sklepowej. Telefony klasy A+ to telefony w znacznie lepszej kondycji aniżeli produkty po-ekspozycyjne.
Co oznacza klasa A produktu?
- otrzymują Państwo sprawdzony sprzęt bez wad ukrytych
- pisemna karta gwarancyjna jako element zestawu
- produkt pozbawiony folii ochronnych mogący nosić niewielkie ślady w postaci mikro rysek
- zapakowany w zamienne białe opakowanie
Technicznie
- Telefony w 100% sprawne przetestowane.
- 100% oryginalne produkty firmy Apple.
- Telefony nie były nigdy naprawiane.
- Telefony technicznie perfekcyjne.
- Bateria jest w doskonałej kondycji.
Wizualnie
- Telefony są w bardzo dobrym stanie.
- Z uwagi na charakter urządzenia prezentacyjnego, mogą wystąpić mikro-ryski
Informacje dotyczące blokad
- brak blokady SIMLOCK
- brak blokady iCloud
- brak blokady Find My iPhone (FMI)
Informacje na temat oprogramowania
- polskie menu
- system operacyjny iOS
- oprogramowanie nie posiada żadnej nakładki operatora
Opakowanie i jego zawartość
- Apple iPhone 7 128GB
- Nowy przewód USB Lighting (wysokiej klasy zamiennik)
- Nowa ładowarka (wysokiej klasy zamiennik)
- Kluczyk SIM
- opakowanie zastępcze białe
Gratisy
- Szkło hartowane 9H na ekran
Galeria zdjęć
Poniżej prezentujemy poglądowe fotografie iPhona 7.
Pytania i Odpowiedzi:
1. Czy urządzenia są skupowane od przypadkowych konsumentów? NIE, wszystkie nasze produkty pochodzą od europejskich dystrybutorów;
2. Czy telefony są sprawne? TAK, nasze urządzenie są testowane, najpierw przez naszych dostawców a następnie przez naszą firmę;
3. Czy urządzenia są w jakiś sposób zablokowane (Simlock, iCloud)? NIE, po fazie testowania telefony są przywracane do ustawień fabrycznych;
4. Czy baterie są również testowane? TAK, baterie w naszych produktach są sprawdzane za pomocą specjalistycznego oprogramowania.