PRZEDMIOTEM OFERTY JEST KOD DOSTĘPOWY DO KSIĄŻKI ELEKTRONICZNEJ (EBOOK)
KSIĄŻKA JEST DOSTĘPNA NA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMIE. KSIĄŻKA NIE JEST W POSTACI PLIKU.
Twórz natywne aplikacje za pomoc? standardowych technologii internetowych
Je?li znasz HTML, CSS i JavaScript, jeste? gotowy na tworzenie aplikacji dla Androida. Ten praktyczny podr?cznik pomo?e Ci wej?? w ?wiat aplikacji przeznaczonych dla platformy Android, tworzonych w oparciu o otwarte standardy internetowe - przede wszystkim HTML5 - oraz dodatkowe narz?dzia, takie jak cho?by PhoneGap.
Dowiesz si?, jak budowa? aplikacje internetowe i jak wykorzysta? bezp?atny framework Adobe PhoneGap do przekonwertowania ich na natywne aplikacje dla Androida. Na w?asnej skórze przekonasz si?, ?e tak tworzone aplikacje s? przysz?o?ci? mobilnego ?wiata. Dzi?ki tej ksi??ce b?dziesz tworzy? elastyczne rozwi?zania dla szerokiego grona odbiorców.
Z t? ksi??k?:
- nauczysz si? wykorzystywa? HTML5, CSS i JavaScript do tworzenia aplikacji mobilnych
- stworzysz dynamiczny, pe?ny animacji interfejs u?ytkownika
- rozwi??esz najcz?stsze problemy dzi?ki PhoneGap
- opublikujesz aplikacj? w sklepie Google Play!
Stwórz aplikacj?, opublikuj j? w Google Play i odnie? sukces!
- Autorzy: Jonathan Stark Brian Jepson
- Wydawnictwo: O'Reilly Media, Inc.
- Data wydania: 2014
- Wydanie: 1
- Liczba stron: 170
- Forma publikacji: ePub (online)
- Język publikacji: polski
- ISBN: 9781492013600
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU. Drukowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron. Kopiowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron.
- Dedication
- Wprowadzenie
- Kto powinien przeczytać tę książkę?
- Co Ci będzie potrzebne?
- Przyjęte konwencje
- Korzystanie z kodu przykładów
- Podziękowania
- 1. Zaczynamy
- Aplikacje internetowe kontra aplikacje natywne
- Czym jest aplikacja internetowa?
- Czym jest aplikacja natywna?
- Wady i zalety
- Które podejście jest odpowiednie dla Ciebie?
- Ekspresowy kurs technologii internetowych
- Wprowadzenie do języka HTML
- Wprowadzenie do CSS
- Dołączanie arkusza stylów do dokumentu
- Wprowadzenie do JavaScriptu
- 2. Praca ze stylami
- Nie masz własnej witryny?
- Pierwsze kroki
- Osobny arkusz stylów dla Androida
- Kontrolowanie skalowania strony
- Arkusz stylów dla Androida
- Wygląd i zachowanie w stylu Androida
- Proste zachowania z jQuery
- Czego się nauczyłeś?
- 3. Zaawansowane stylizowanie
- Szczypta Ajaksa
- Kierowanie ruchem
- Przygotowywanie treści
- Przekierowywanie żądań za pomocą JavaScriptu
- Kilka wodotrysków
- Wskaźnik postępu
- Ustawianie tytułu strony
- Obsługa długich tytułów
- Automatyczne przewijanie do początku strony
- Przechwytywanie odsyłaczy lokalnych
- Dodawanie własnego przycisku „wstecz”
- Dodawanie ikony do pulpitu
- Czego się nauczyłeś?
- 4. Animacje
- Z niewielką pomocą naszych przyjaciół
- Przewijanie
- Ekran Terminarz
- Ekran Dzień
- Ekran Nowy wpis
- Ekran Ustawienia
- Integracja całości
- Dostosowywanie biblioteki jQTouch
- Czego się nauczyłeś?
- 5. Składowanie danych po stronie klienta
- Web Storage
- Zapisywanie ustawień aplikacji w localStorage
- Zapisywanie daty w sessionStorage
- Web SQL Database
- Tworzenie bazy danych
- Wstawianie wierszy
- Obsługa błędów
- Wybieranie wierszy i obsługa otrzymanych danych
- Usuwanie wierszy
- Kody błędów Web SQL Database
- Czego się nauczyłeś?
- 6. Tryb offline
- Podstawy aplikacji działających offline
- Sekcje NETWORK i FALLBACK
- Dynamiczne tworzenie pliku manifestu
- Debugowanie
- Konsola JavaScriptu
- Czego się nauczyłeś?
- 7. W stronę natywności
- Wprowadzenie do PhoneGap
- Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem Eclipse i Android SDK
- Pobieranie i instalowanie środowiska Eclipse Classic
- Pobieranie i instalowanie Android SDK
- Instalowanie dodatku ADT w Eclipse
- Dodawanie platform Android i innych składników
- Pobieranie najnowszej wersji PhoneGap
- Tworzenie nowego projektu
- Uruchamianie Kilo jako aplikacji dla Androida
- Sterowanie telefonem z poziomu JavaScriptu
- Dźwięki, wibracje i ostrzeżenia
- Geolokalizacja
- Akcelerometr
- Czego się nauczyłeś?
- 8. Publikowanie aplikacji w sklepie Google Play
- Przygotowanie aplikacji do dystrybucji
- Usuwanie kodu dodanego na potrzeby debugowania
- Nadawanie aplikacji numeru wersji
- Kompilowanie i podpisywanie aplikacji
- Przesyłanie aplikacji do sklepu Google Play
- Bezpośrednie dystrybuowanie aplikacji
- Dalsza lektura
- A. Wykrywanie przeglądarek za pomocą WURFL
- Instalacja
- Konfiguracja
- Testowanie wurfl-php
- B. O autorach
- Indeks
- Kolofon
- Copyright
W tej ofercie kupujesz kod dostępowy umożliwiający dostęp do wskazanej treści. Kod umożliwia dostęp do treści za pomocą przeglądarki WWW, dedykowanej aplikacji iOS (Apple) ze sklepu App Store lub dedykowanej aplikacji Android ze sklepu Play. Kod oraz instrukcje otrzymasz pocztą elektroniczną niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Brak możliwości pobrania pliku.
Na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta realizując kod dostępowy rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Typ licencji: licencja wieczysta.
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU.
NIE PRZESYŁAMY PLIKÓW E-MAILEM.