PRZEDMIOTEM OFERTY JEST KOD DOSTĘPOWY DO KSIĄŻKI ELEKTRONICZNEJ (EBOOK)
KSIĄŻKA JEST DOSTĘPNA NA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMIE. KSIĄŻKA NIE JEST W POSTACI PLIKU.
Sprawdzone rozwi?zania dla programistów platformy Android!
Android jest obecnie najpopularniejsz? platform? dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysi?cy w ci?gu jednego dnia. Sk?d wzi??a si? ta popularno??? Nie bez znaczenia s? tu banalnie prosta integracja z serwisami spo?eczno?ciowymi oraz ogromny wybór aplikacji i sprz?tu, w którym mo?na przebiera? bez ko?ca. Android jest równie? faworytem deweloperów oprogramowania. Dzi?ki temu, ?e platforma jest oparta o j?zyk Java, mog? oni b?yskawicznie wykorzysta? posiadan? wiedz? oraz znane narz?dzia. Ta mieszanka jest skazana na sukces!
Ksi??ka, któr? trzymasz w r?kach, pomo?e Ci odnie?? sukces. Nale?y ona do ulubionej serii programistów - "Receptury". Znajdziesz tu najlepsze przepisy na rozwi?zanie typowych problemów. W trakcie lektury nauczysz si? b?yskawicznie konfigurowa? ?rodowisko pracy, tworzy? kopie zapasowe danych aplikacji oraz testowa? Twoje dzie?o. Ponadto sprawdzisz, jak komunikowa? si? mi?dzy procesami, tworzy? zaawansowan? grafik? oraz wy?wietla? materia?y multimedialne. Przekonasz si? równie?, jak ?atwo uzyska? informacje z odbiornika GPS, sterowa? diod? LED w urz?dzeniu oraz przygotowa? aplikacj? do dystrybucji i sprzeda?y. Ksi??ka ta powinna trafi? w r?ce wszystkich pasjonatów systemu Android!
Si?gnij po t? ksi??k? i:
- sprawd?, jak uzyska? informacje z odbiornika GPS
- b?yskawicznie przygotuj swoje ?rodowisko pracy
- twórz zaawansowane elementy graficzne
- przygotuj aplikacj? do publikacji
Wypróbuj najlepsze przepisy dla Androida!
- Autorzy: Ian F. Darwin
- Wydawnictwo: O'Reilly Media, Inc.
- Data wydania: 2013
- Wydanie: 1
- Liczba stron: 616
- Forma publikacji: ePub (online)
- Język publikacji: polski
- ISBN: 9781457178177
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU. Drukowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron. Kopiowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron.
- Android. Receptury
- Dedykacja
- Przedmowa
- Przedmowa
- O Androidzie
- Kto jest autorem tej książki?
- Kto jest odbiorcą tej książki?
- Co znajdziesz w książce?
- Konwencje stosowane w książce
- Pobieranie i uruchamianie przykładowego kodu
- Podziękowania
- 1. Podstawowe informacje
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie podstawowe informacje
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Nauka Javy
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie aplikacji „Witaj, świecie” z poziomu wiersza poleceń
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie aplikacji „Witaj, świecie” w środowisku Eclipse
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Konfigurowanie środowiska IDE w systemie Windows pod kątem programowania aplikacji na Android
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Instalowanie pakietu JDK (ang. Java Development Kit)
- Instalowanie środowiska Eclipse dla programistów Javy
- Instalowanie pakietu SDK Androida
- Instalowanie wtyczki ADT
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Cykl życia w Androidzie
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Instalowanie plików .apk w emulatorze za pomocą narzędzia ADB
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Instalowanie aplikacji w emulatorze za pomocą sklepu SlideME
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Współużytkowanie klas Javy z innym projektem środowiska Eclipse
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wskazywanie bibliotek z implementacją funkcji zewnętrznych
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wykorzystanie przykładów z pakietu SDK do ułatwienia sobie pracy
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Aktualizowanie pakietu SDK Androida
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Możliwe błędy aktualizacji w systemie Windows
- Uruchom SDK Managera jako administrator
- Zamknij narzędzie ADB przed rozpoczęciem aktualizowania
- SDK Manager nie może się zaktualizować
- Aktualizowanie środowiska Eclipse
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wykonywanie zrzutów w emulatorze i urządzeniu z Androidem
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Prosty przykładowy program do odliczania wstecznego
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Program Tipster kalkulator napiwków na Android
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Tworzenie układu i rozmieszczanie kontrolek
- Elementy TableLayout i TableRow
- Kontrolowanie wartości wejściowych
- Analiza pliku ASK_FOR_LINK_2
- Rozwiązywanie problemów z wygodą korzystania z aplikacji
- Przetwarzanie zdarzeń interfejsu użytkownika
- Śledzenie znaków wprowadzanych w polach tekstowych
- Odbieranie kliknięć przycisków
- Resetowanie aplikacji
- Sprawdzanie poprawności danych wyjściowych na potrzeby obliczenia napiwku
- Wyświetlanie wyników
- Wyświetlanie ostrzeżeń
- Podsumowanie
- 2. Projektowanie udanych aplikacji
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie projektowanie udanych aplikacji na Android
- Omówienie
- Wymagania związane z tworzeniem natywnych aplikacji na urządzenia przenośne
- Projekty aplikacji na Android
- Wielkość i gęstość ekranu
- Mechanizmy wprowadzania danych
- Funkcje urządzenia
- Kanały danych i ich formaty
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa wyjątków
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Gdzie przechwytywać wyjątki?
- Co robić z wyjątkami?
- ASK_FOR_LINK_2. Obiekt Application w Androidzie jako singleton
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Zachowywanie danych po zmianie orientacji ekranu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Korzystanie z metody onSaveInstanceState()
- Korzystanie z metody onRetainNonConfigurationInstance()
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Monitorowanie poziomu baterii w urządzeniach z Androidem
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie ekranów powitalnych w Androidzie
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Projektowanie aplikacji na potrzeby konferencji, BarCampu, hackathonu lub instytucji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wykorzystanie narzędzia Google Analytics w aplikacjach na Android
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Prosta latarka
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Dostosowywanie aplikacji na telefony z Androidem do tabletów
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Opcjonalne wskazówki
- ASK_FOR_LINK_2. Preferencje obowiązujące przy pierwszym uruchomieniu aplikacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Formatowanie czasu i daty na potrzeby wyświetlania
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Kontrolowanie danych wejściowych za pomocą odbiorników KeyListener
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie kopii zapasowej danych aplikacji na Android
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Testowanie agenta archiwizacji
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie wskazówek zamiast okien podpowiedzi
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 3. Testy
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie testy
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Programowanie sterowane testami w Androidzie
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Konfigurowanie urządzeń AVD na potrzeby testowania aplikacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Testowanie aplikacji w wielu urządzeniach za pomocą chmury
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie i stosowanie projektu testowego
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Krok 1. Tworzenie nowego androidowego projektu testowego w projekcie aplikacji na Android
- Krok 2. Konfigurowanie pliku ASK_FOR_LINK_2 projektu testowego
- Krok 3. Pisanie i uruchamianie testów
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Rozwiązywanie problemów z awariami aplikacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Debugowanie z wykorzystaniem instrukcji ASK_FOR_LINK_2 i okna LogCat
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Automatyczne otrzymywanie raportów o błędach od użytkowników za pomocą mechanizmu BugSense
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Dodawanie pliku JAR do projektu
- Wywoływanie usługi BugSense przy uruchamianiu aplikacji
- Udostępnianie aplikacji i przeglądanie raportów o błędach
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Korzystanie z lokalnego dziennika czasu wykonania do analizowania błędów i innych sytuacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Odtwarzanie scenariuszy cyklu życia aktywności na potrzeby testów
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Rozwijanie płynnie działających aplikacji za pomocą narzędzia StrictMode
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Korzystanie z programu Monkey
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wysyłanie komunikatów tekstowych i przekazywanie wywołań między urządzeniami AVD
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- 4. Komunikacja wewnątrz- i międzyprocesowa
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie komunikacja wewnątrz- i międzyprocesowa
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługiwanie strony internetowej, numeru telefonu lub innych elementów za pomocą intencji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wysyłanie e-maili z poziomu widoku
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wysyłanie e-maili z załącznikami
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Przekazywanie łańcuchów znaków za pomocą instrukcji ASK_FOR_LINK_2()
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie danych z aktywności podrzędnej do aktywności głównej
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Przypadek użycia (nieformalny)
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Podtrzymywanie działania usługi w trakcie wyświetlania innych aplikacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wysyłanie i odbieranie komunikatów rozgłoszeniowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Uruchamianie usługi po ponownym uruchomieniu urządzenia
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Używanie wątków do tworzenia szybko reagujących aplikacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Korzystanie z klasy AsyncTask do wykonywania operacji w tle
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Wprowadzenie
- Pierwszy przypadek użycia przetwarzanie w tle
- Drugi przypadek użycia przetwarzanie na pierwszym planie
- Wniosek
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Przesyłanie komunikatów między wątkami za pomocą kolejki wątków aktywności i komponentu obsługi
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie androidowej wersji kalendarza Epoch (napisanego w HTML-u i JavaScripcie)
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 5. Dostawcy treści
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie dostawcy treści
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie danych z dostawcy treści
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Pisanie dostawcy treści
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Pisanie zdalnej usługi na Android
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 6. Grafika
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie grafika
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie niestandardowej czcionki
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie obracającego się sześcianu za pomocą specyfikacji OpenGL ES
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Sterowanie obracającym się sześcianem
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Odręczne rysowanie płynnych linii
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Robienie zdjęć za pomocą intencji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Robienie zdjęć za pomocą klasy ASK_FOR_LINK_2
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Skanowanie kodu kreskowego lub kodu QR za pomocą programu Google ZXing
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie diagramów i wykresów za pomocą klasy AndroidPlot
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie ikony do androidowego launchera za pomocą programu Inkscape
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Łatwe tworzenie ikon do launchera za pomocą programu ASK_FOR_LINK_2 i grafik z serwisu ASK_FOR_LINK_2
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Korzystanie z plików NinePatch
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie wykresów na strony HTML5 za pomocą biblioteki RGraph
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Dodawanie prostej animacji rastrowej
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Przybliżanie obrazu za pomocą gestów dotykowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 7. Graficzny interfejs użytkownika
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie interfejs GUI
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Poznawanie i przestrzeganie wytycznych tworzenia interfejsu użytkownika
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa zmian konfiguracji przez oddzielenie widoku od modelu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie przycisku i odbiornika kliknięć
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Pięć sposobów na dołączanie odbiornika zdarzeń
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Metoda 1. Klasa wewnętrzna
- Metoda 2. Interfejs jako typ
- Metoda 3. Anonimowa klasa wewnętrzna
- Metoda 4. Implementacja aktywności
- Metoda 5. Atrybut zdarzenia onClick w układzie widoku
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie kontrolek CheckBox i RadioButton
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wzbogacanie projektu interfejsu użytkownika za pomocą przycisków graficznych
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Udostępnianie listy rozwijanej z opcjami za pomocą klasy Spinner
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa długiego kliknięcia
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie pól tekstowych TextView i EditText
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Ograniczanie wartości pola EditText za pomocą atrybutów oraz interfejsu TextWatcher
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Kontrolka AutoCompleteTextView
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Zapełnianie kontrolki AutoCompleteTextView za pomocą zapytań do bazy SQLite
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Przekształcanie pól tekstowych w pola na hasło
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Zmiana klawisza Enter na Next na klawiaturze programowej
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa w aktywności zdarzeń związanych z klawiszami
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Pokaż im gwiazdy kontrolka RatingBar
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz też
- ASK_FOR_LINK_2. Drgający widok
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie dotykowych informacji zwrotnych
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Niestandardowe fizyczne informacje zwrotne oparte na wibracjach
- Gotowe zdarzenia generujące dotykowe informacje zwrotne
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Przełączanie się między różnymi aktywnościami w widoku TabView
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie niestandardowego paska tytułu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Formatowanie liczb
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Ogólne metody formatujące
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Poprawne stosowanie liczby mnogiej
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Lepsze podejście
- Najlepsze rozwiązanie (możliwe tylko w Androidzie)
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie drugiego ekranu z poziomu pierwszego
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie ekranu wczytywania, wyświetlanego przy przełączaniu aktywności
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Zakrywanie innych komponentów za pomocą klasy SlidingDrawer
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Otwieranie komponentu SlidingDrawer od góry do dołu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Dodawanie do układu obramowania z zaokrąglonymi rogami
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wykrywanie gestów w Androidzie
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie interfejsu użytkownika w Androidzie ASK_FOR_LINK_2 i nowszych wersjach za pomocą fragmentów z Androida ASK_FOR_LINK_2
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Korzystanie z galerii zdjęć w Androidzie ASK_FOR_LINK_2
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie prostego widżetu aplikacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 8. Alerty w interfejsach GUI menu, okna dialogowe, komunikaty toast i powiadomienia
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie alerty w interfejsach GUI
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie i wyświetlanie menu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa wyboru opcji menu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie podmenu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie wyskakujących okien dialogowych (okien z alertami)
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Kontrolka Timepicker
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie obrotowego mechanizmu wybierania (podobnego do tego z iPhone’ów)
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie okna dialogowego z zakładkami
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie okna ProgressDialog
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie niestandardowego okna dialogowego z przyciskami, rysunkami i tekstem
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Klasa AboutBox do wielokrotnego użytku
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Modyfikowanie wyglądu komunikatów toast
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie powiadomienia wyświetlanego na pasku stanu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Dźwięki i inne irytujące efekty
- Włączanie diod LED
- Zobacz także
- 9. GUI kontrolka ListView
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie kontrolka ListView
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Używanie kontrolki ListView do tworzenia aplikacji opartych na listach
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Konfigurowanie prostej kontrolki ListView
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie widoków „brak danych” dla kontrolek ListView
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie zaawansowanych kontrolek ListView z rysunkami i tekstem
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie nagłówków sekcji w kontrolkach ListView
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Zachowywanie pozycji w kontrolce ListView
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Niestandardowy adapter listy
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa zmian orientacji od wartości z kontrolki ListView po wykresy w orientacji poziomej
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 10. Multimedia
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie multimedia
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Odtwarzanie filmów z serwisu YouTube
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Używanie obiektu Gallery wraz z kontrolką ImageSwitcher
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Rejestrowanie filmów za pomocą klasy MediaRecorder
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Jak wykorzystać androidowy mechanizm wykrywania twarzy?
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Odtwarzanie muzyki z pliku
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Odtwarzanie dźwięku bez interakcji z użytkownikiem
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Konwersja mowy na tekst
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Konwersja tekstu na mowę
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 11. Utrwalanie danych
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie utrwalanie danych
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie informacji o plikach
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wczytywanie plików z aplikacji, a nie z systemu plików
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie zawartości katalogu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Określanie łącznej ilości pamięci oraz ilości wolnego miejsca na karcie SD
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Prosty sposób tworzenia aktywności do ustawiania preferencji użytkownika
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Sprawdzanie poprawności ustawień
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Zaawansowane wyszukiwanie tekstu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie bazy SQLite w aplikacji na Android
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wstawianie danych do bazy SQLite
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wczytywanie wartości z istniejącej bazy SQLite
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Praca z datami w bazie SQLite
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Wprowadzenie
- Zalety
- Kod
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Przetwarzanie danych w formacie JSON za pomocą klasy JSONObject
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Przetwarzanie dokumentów XML za pomocą interfejsu DOM API
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Przetwarzanie dokumentów w formacie XML z wykorzystaniem interfejsu XmlPullParser
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Przetwarzanie danych w formacie XML za pomocą interfejsu XmlPullParser
- Wersja ze sprawdzaniem poprawności
- Przetwarzanie statycznych zasobów XML-owych
- Podsumowanie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Dodawanie danych kontaktowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wczytywanie danych kontaktowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 12. Aplikacje do obsługi połączeń telefonicznych
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie aplikacje do obsługi połączeń telefonicznych
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wykonywanie operacji w momencie, gdy dzwoni telefon
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Co się dzieje, jeśli dwa odbiorniki rejestrują zmiany stanu telefonu?
- Końcowe uwagi
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Przetwarzanie wychodzących połączeń telefonicznych
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Co się dzieje, jeśli połączenia wychodzące są przetwarzane przez dwa odbiorniki?
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wybieranie numeru telefonu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wysyłanie jedno- lub wieloczęściowych wiadomości SMS
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Odbieranie wiadomości SMS w aplikacjach na Android
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Wysyłanie wiadomości SMS do emulatora za pomocą okna Emulator Control
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Korzystanie z androidowej klasy TelephonyManager do pobierania informacji o urządzeniu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 13. Aplikacje sieciowe
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie sieć
- Omówienie
- Wybór właściwego protokołu
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie usług sieciowych typu RESTful
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Stosowanie klas URL i URLConnection
- Korzystanie z biblioteki HttpClient
- Zwracane dane
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Używanie wyrażeń regularnych do wyodrębniania informacji z nieustrukturyzowanego tekstu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Przetwarzanie danych z kanałów RSS i Atom za pomocą parsera ROME
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Korzystanie ze skrótów MD5 do przetwarzania zwykłego tekstu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Przekształcanie tekstu na odnośniki
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Dostęp do stron internetowych za pomocą kontrolki WebView
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Modyfikowanie wyglądu kontrolki WebView
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 14. Gry i animacje
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie gry i animacje
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie gier na Android za pomocą frameworku flixel-android
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie gry na Android za pomocą narzędzia AndEngine (Android-Engine)
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Przetwarzanie danych wejściowych wprowadzonych w określonym czasie
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 15. Sieci społecznościowe
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie sieci społecznościowe
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Integrowanie aplikacji z sieciami społecznościowymi za pomocą protokołu HTTP
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Krok 1. Pobieranie logo
- Krok 2. Tworzenie przycisków graficznych z logo
- Krok 3. Obsługa kliknięcia
- ASK_FOR_LINK_2. Wczytywanie chronologicznych list tweetów za pomocą formatu JSON
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- 16. Lokalizacja i mapy
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie aplikacje wykorzystujące lokalizację
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie danych o lokalizacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Dostęp do danych z GPS-a w aplikacjach
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Podawanie fikcyjnych współrzędnych GPS w urządzeniu
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- Tworzenie metody setMockLocation
- Co dzieje się w kodzie?
- Korzystanie z metody setMockLocation
- Jak korzystać z przykładowej aplikacji?
- Zobacz także
- ASK_FOR_LINK_2. Geokodowanie i geokodowanie odwrotne
- Problem
- Rozwiązanie
- Omówienie
- ASK_FOR_LINK_2. Przygotowania do korzystania z map Google’a
- Problem
- Rozwiązanie
W tej ofercie kupujesz kod dostępowy umożliwiający dostęp do wskazanej treści. Kod umożliwia dostęp do treści za pomocą przeglądarki WWW, dedykowanej aplikacji iOS (Apple) ze sklepu App Store lub dedykowanej aplikacji Android ze sklepu Play. Kod oraz instrukcje otrzymasz pocztą elektroniczną niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Brak możliwości pobrania pliku.
Na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta realizując kod dostępowy rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Typ licencji: licencja wieczysta.
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU.
NIE PRZESYŁAMY PLIKÓW E-MAILEM.