Od Autora Wprowadzenie
1. Identyfikacja klienta 1.1 Istota badan ilosciowych w obszarze identyfikacji klienta 1.2 Kryteria segmentacji 1.3 Wybór podstawy segmentacji 1.4 Pomiar kryteriów obiektywnych i subiektywnych 1.4.1 Skalowanie kryteriów subiektywnych w podejsciu opartym na czynnikach - skale sumaryczne 1.4.2 Analiza rzetelnosci skali w programie IBM SPSS Statistics 1.4.3 Skalowanie kryteriów subiektywnych w podejsciu czynnikowym - skale czynnikowe
- Podejscie eksploracyjne - model eksploracyjnej analizy czynnikowej
1.4.4 Analiza czynnikowa w programie IBM SPSS Statistics 1.5 Metody wyznaczania segmentów 1.5.1 Odmiennosci podejscia a priori i podejscia post hoc 1.5.2 Wyodrebnianie segmentów na podstawie jednego kryterium segmentacji 1.5.3 Analiza struktury rozkładu kryterium segmentacji w programie IBM SPSS Statistics 1.5.4 Wyodrebnianie segmentów na podstawie zestawu kryteriów segmentacji
- Analiza podobienstwa ze wzgledu na przyjete kryteria segmentacji
- Analiza podobienstwa obiektów w programie IBM SPSS Statistics
- Hierarchiczna analiza skupien
- Hierarchiczna analiza skupien w programie IBM SPSS Statistics
- Techniki optymalnego rozdziału. Metoda k-srednich
- Metoda k-srednich w programie IBM SPSS Statistics
- Procedura dwustopniowego grupowania
- Dwustopniowe grupowanie w programie IBM SPSS Statistics
- Analiza klas ukrytych
1.6 Profilowanie segmentów 1.6.1 Test t dla dwóch srednich 1.6.2 Test t dla dwóch srednich w programie IBM SPSS Statistics 1.6.3 Test U Manna-Whitney`a 1.6.4 Test U Manna-Whitney`a w programie IBM SPSS Statistics 1.6.5 Ocena zmiennych profilujacych segmenty - analiza dyskryminacji 1.6.6 Analiza dyskryminacji w programie IBM SPSS Statistics 1.6.7 Segmentacja z profilowaniem - drzewa klasyfikacyjne 1.6.8 Drzewa klasyfikacyjne w programie IBM SPSS Statistics
2. Pozyskanie klienta 2.1 Bezposredni pomiar pozycji rynkowej 2.1.1 Bezposredni pomiar pozycji rynkowej a priori
- Metody atrybutowe a priori oceny pozycji marki
- Analiza wariancji
- Analiza wariancji w programie IBM SPSS Statistics
- Test Kruskala-Wallisa
- Test Kruskala-Wallisa w programie IBM SPSS Statistics
- Model głównych składowych
- Metoda głównych składowych w programie IBM SPSS Statistics
- Analiza tablicy klasyfikacyjnej
- Wyznaczenie tablicy klasyfikacyjnej dla pomiarów zaleznych (wielokrotnych odpowiedzi) w programie IBM SPSS Statistics
- Wyznaczenie tablicy klasyfikacyjnej dla pomiarów rozłacznych w programie IBM SPSS Statistics
- Analiza korespondencji
- Analiza korespondencji w programie IBM SPSS Statistics
- Skalowanie optymalne
- Procedura skalowania optymalnego w programie IBM SPSS Statistics
2.1.2 Bezposredni pomiar pozycji rynkowej post hoc
- Skalowanie wielowymiarowe
- Procedura skalowania wielowymiarowego w programie IBM SPSS Statistics
2.1.3 Parametryzacja oferty na podstawie atrybutowej oceny marki
- Podejscie kompozycyjne w programie IBM SPSS Statistics
- Podejscie dekompozycyjne - analiza conjoint
- Analiza conjoint w programie IBM SPSS Statistics
2.2 Metody posrednie pomiaru pozycji rynkowej 2.2.1 Modelowanie decyzji zakupu 2.2.2 Szacowanie ryzyka wzglednego i ilorazu szans w programie IBM SPSS Statistics 2.2.3 Model regresji logistycznej 2.2.4 Regresja logistyczna w programie IBM SPSS Statistics 2.2.5 Test sumy rang Manna-Whitney’a i krzywa ROC
- Test sumy rang Manna-Whitney’a w programie IBM SPSS Statistics
- Krzywa ROC w programie IBM SPSS Statistics
3. Utrzymanie klienta 3.1 Podejscie posrednie w ocenie zmian pozycji rynkowej 3.1.1 Budowa macierzy przepływu konsumentów miedzy markami w programie IBM SPSS Statistics 3.2 Metody bezposrednie oceny stabilnosci pozycji rynkowej 3.3 Analiza ryzyka utraty klienta 3.3.1 Tradycyjne tablice trwania zycia w programie IBM SPSS Statistics 3.3.2 Regresja Coxa 3.3.3 Model regresji Coxa w programie IBM SPSS Statistics
4. Rozwój klienta 4.1 Istota analizy koszykowej 4.2 Model regresji 4.2.1 Analiza korelacji w programie IBM SPSS Statistics 4.2.2 Konstrukcja funkcji regresji 4.2.3 Model regresji liniowej w programie IBM SPSS Statistics 4.2.4 Podejscie wielopoziomowe 4.2.5 Procedura dwupoziomowej regresji liniowej w programie IBM SPSS Statistics 4.2.6 Sprzedaz zagregowana - analiza zmian sprzedazy 4.3 Sprzedaz jako funkcja czasu 4.3.1 Trend sprzedazy
- Test serii w programie IBM SPSS Statistics
4.3.2 Wygładzanie szeregu czasowego sprzedazy
- Metoda srednich ruchomych
4.3.3 Wygładzenie mechaniczne srednimi ruchomymi w programie IBM SPSS Statistics
- Analityczne wygładzenie szeregu czasowego
- Sezonowosc sprzedazy
4.3.4 Dekompozycja sezonowa w programie IBM SPSS Statistics
Literatura
|