Witam serdecznie na mojej aukcji
Przedmiotem tej licytacji jest bardzo wysokiej klasy nowy amortyzartor XFusion model Trace pod koło 29 cali. Oś 15 mm. Cena nowego widelca to 800 dolarów. Zachęcam do zapoznania się z pełnym opisem i specyfikacją. Sprzęt z najwyższej półki. Poniżej wycinek z recenzji roweru opisujący dane techniczne:
Link do strony producenta:
http://www.xfusionshox.com/products/forks/trace-series/rl2
Link do recenzji i testu na Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=DIRynwQz82k
Z przodu za amortyzację odpowiada model Trace RL2 o zwiększonej średnicy goleni do 34 mm. Amortyzator ustawiony był na skok 120 mm, ale można go od środka przeładować na 140 mm. Można też obniżyć skok do 100 lub 80 mm, ale wątpię, aby ktoś szedł w tym kierunku. Amortyzator działa płynnie – nie zapada się przy hamowaniu, dobrze wybiera niewielkie nierówności jak i duże uskoki. Blokada skoku sterowana na goleni nie musiała być często uruchamiana. Zawieszenie było na tyle przyjazne podczas pokonywania podjazdów, że nie było potrzeby ciągłego manetkowania. Na nielicznych odcinkach asfaltowych włączaliśmy"beton" dla sprawdzenia działania blokad. System działał intuicyjnie. Nie musimy myśleć czy amortyzator jest zablokowany czy też nie, albo w którym położeniu jest wajcha. Dźwignia działa lekko i w ostatnim punkcie charakterystycznie się blokuje tak jak ładowanie karabinu. Odblokowanie to lekki ruch powrotny. Delikatny dotyk wajchy i już – przełącznik sam wędruje do pozycji wyjściowej.
DANE TECHNICZNE
- Waga: 4,25 funta / 1930 gramów
- Rozmiar koła: 29 cali
- Skok: 140 mm (ITA 80/100/120/140 mm)
- Słupek: 34 mm aluminium
- Wiosna: powietrze
- Tłumik: RL2
- Korekty RL2: Blokada., Odbicie ,, Ciśnienie powietrza
- Ster: Tylko zwężany
- Oś: LockX 100 * 15 mm
- Kolory: czarny płaski
- Od osi do korony: 546 mm przy 140 mm skoku
- Przesunięcie: 51 mm
- Rozmiar wirnika: 180 ~ 203 mm (tylko adapter XF)
TECHNOLOGIA
Prowadnice domu hamulcowego dla prostego i łatwego montażu przewodu hamulcowego.
Zmieniono wszystkie aluminiowe tłumiki CNC z nowym zaworem środkowym dla lepszej kontroli.
System trzpieniowy na drążku powietrznym do regulacji skoku wideł.
Blokada ogranicza przepływ oleju i zapobiega kompresji zawieszenia pod obciążeniem. Maksymalizuje to efektywność podczas podjazdów i okazjonalnej jazdy po drodze.
Nowa oś blokująca do wszystkich wideł 15 mm.
Nowe, wyjątkowo trwałe uszczelki wycieraczek o niskim tarciu dla wszystkich widelców.
Wysokowydajne aluminiowe tłumiki nabojowe z systemem tłumienia środkowego zaworu.
Nowa całkowicie metalowa dźwignia zdalna do blokady widelca i amortyzatora.
Jednoczęściowy aluminiowy zestaw sterowy z koroną.
Widelec kupiłem z zamiarem montażu do mojego roweru ale finalnie zmieniłem cały rower. Widelec nowy, nigdy nie założony do roweru, bez nabitej bieżni sterów. Może się znaleźć jakaś ryska na goleni (chwile przeleżał), lagi absolutnie idealne. Na innej aukcji wystawiam damper. Cena nowego widelca to 800 dolarów.
Zapraszam do licytacji. Brak ceny minimalnej. Zapraszam do oglądania, testowania i odbioru osobistego w Krakowie. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania lub w razie potrzeby doślę dodatkowe zdjęcia.
Pozdrawiam