Amortyzator tył AUDI A6; SKODA SUPERB I; VW PASSAT
Amortyzator tył AUDI A6; SKODA SUPERB I; VW PASSAT 1.6-3.0 08.96-0 BILSTEIN 19-029443
D828AE
Amortyzatory są jednym z elementów zawieszenia samochodu. Zadaniem amortyzatorów, zarówno przedniej, jak i tylnej osi, jest pochłanianie drgań wynikających z jazdy po nierównościach oraz stałe utrzymywanie przyczepności kół do nawierzchni. Sprawne amortyzatory nie tylko poprawiają komfort jazdy, ale i znacząco zwiększają bezpieczeństwo. Źle funkcjonujące amortyzatory powodują, oprócz wspomnianych problemów z przyczepnością, wydłużoną drogę hamowania, niepewne prowadzenie pojazdu oraz występowanie znacznych przechyłów na zakrętach (tzw. efekt "bujania" i "pływania") i nierównomierne zużycie opon na całej powierzchni. Należy dokonywać cyklicznych przeglądów zawieszenia samochodu według zaleceń producenta i bezzwłocznie wymieniać zużyte części. Zaleca się regularne kontrolowanie stanu amortyzatorów na stacji diagnostycznej co 30 tysięcy kilometrów.
- Długość 2 [mm]: 605
- Długość [mm]: 379
- Indeks: 19-029443
- Miejsce zabudowy: tył
- Producent: BILSTEIN
- Rodzaj: Gazowy
- Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko/górny trzon
- Strona zabudowy: Lewa/Prawa
- System tłumienia drgań: DWURURKA
- AL-KO 1672G
- AUDI 4B0 513 031 R
- BOGE 27-F86-A
- BOGE 27-C11-P
- BOGE 27-C11-F
- GABRIEL 69946
- GABRIEL 69942
- KYB 343281
- MONROE E1234
- MONROE 45008
- MONROE 45007
- MONROE E5079
- MONROE S5079
- MONROE S5087
- MONROE E5087
- QUINTON HAZELL 179977
- QUINTON HAZELL 177108
- SACHS 556 277
- SACHS 290 187
- SACHS 310 027
- SACHS 310 028
- SACHS 556 287
- VAG 4B5 513 031 S
- VAG 4B0 513 032 D
- VAG 4B0 513 031 T
- VAG 3B9 513 031 N
- VAG 3B9 513 031 J
- VAG 3B9 513 031 G
- VAG 3B9 513 031 D
- VAG 3B9 513 031 B
- VAG 3B0 513 031 P
- VAG 3B5 513 031 E
- VAG 3B5 531 031 B
- VAG 3B5 513 031 B
- VAG 3B5 513 031 A
- VW 3B9 531 031 G
Bilstein
Firma Bilstein została założona przez Augusta Bilsteina w 1873 roku w niemieckiej miejscowości Altenvoerde (Westfalia). Na początku istnienia produkowała metalowe elementy instalacji okiennych. W 1919 roku spółka opracowała swoją własną technologię walcowania żelaza. Historia firmy Bilstein na rynku motoryzacyjnym rozpoczęła się w 1927 roku, gdy zaczęła produkować dodatki do samochodów dla berlińskiej spółki Levator-Hebezeug-Fabrik. Cztery lata przed otwarciem pierwszej niemieckiej autostrady w 1928 roku, firma Bilstein rozpoczęła produkcję zderzaków chromowanych, a rok później podnośników samochodowych. W 1957 roku Bilestein, dawna „Fabryka instalacji i podnośników Samochodowych”, wprowadziła na rynek pierwszy jednorurowy amortyzator gazowy do seryjnego samochodu firmy Mercedes. Do dziś jest to uważane za istotny wkład w poprawę bezpieczeństwa jazdy. Rozwój przemysłu motoryzacyjnego oraz zaangażowanie w sporty motorowe inspiruje firmę do wprowadzania kolejnych innowacji. Najnowocześniejsze technologie w zakresie komfortu i bezpieczeństwa jazdy kojarzone są z marką Bilstein.