Witamy w naszym sklepie. Trafiając do Nas masz gwarancje najlepszej ceny oraz jakości. Posiadamy tylko i wyłącznie markowe akcesoria oraz części. Ograniczona ilość artykułów pozwala Nam na stworzenie idealnej oferty cenowej dla Ciebie. Staramy się zadbać o to by każdy mógł udoskonalić swoją aktywność w jak najlepszym stopniu, dlatego też nie zwlekaj - ilość artykułów w Naszych aukcjach jest ograniczona. Zadbaj o swój komfort i wygodę - wybieraj spośród oryginalnych towarów.
Specyfikacja:
Producent : Manitou
Przeznaczenie: Trial, MTB
Model : Mattoc 34 ; 27,5"+,29"
Sprężyna : DH Air (Dorado), samoregulujące komory negatywna i pozytywna
Kolor : Czarny, Pomarańczowy
Waga : 2220 g
Tłumienie: Powietrze
Skok : 140 mm
Regulacja tłumienia : manual, pokrętło
Oś- 15 mm x 110 mm Boost !
Długość rury sterowej: 245 mm. Tapered 1 1/8"-1,5"
.Amortyzator nowy, w pełni sprawny, bez wad. Gwarancja rozruchowa 21 dni, całość jak na foto. Wysyłka w opakowaniu zastępczym. Polecam.
Zapewne niektórzy właściciele amortyzatorów Manitou z tłumikami ABS+ zauważyli,że w opisie tychże widnieje informacja o Wewnętrznej Regulacji Szybkiej Kompresji ( HSC).
Dla niezorientowanych- układ HSC odpowiada za zachowanie się amortyzatora przy bardzo szybkich lub gwałtownych ugięciach ,gdzie ciśnienie oleju rośnie bardzo szybko - przyjmijmy,że układ otwiera się przy ugięciach trwających poniżej jednej sekundy ( szybka jazda po korzeniach, rock gardeny ). W przypadku Manitou ten układ jest jednocześnie zaworem Blow-Off.
Szczęśliwi posiadacze tłumików ABS+ bez manetki mają możliwość kręcenia pokrętłem na prawej goleni amorka - tym pokrętłem dokonujemy regulacji wolnej kompresji, czyli układu pracującego przy stosunkowo wolnych ( trwających powyżej jednej sekundy) ugięciach - przykładem może być bujanie podczas pedałowania. Obydwa układy są umieszczone w tłumiku ABS+ i w pewien sposób są od siebie zależne.
W przypadku tłumienia szybkiej kompresji zmiana charakterystyki jest nieodczuwalna "na sucho" ( w przeciwieństwie do tłumienia wolnej kompresji) - aby ocenić ,czy zmiana charakterystyki przyniosła spodziewane efekty należy pojechać w teren!