Nowy amortyzator znanej marki SR Suntour, wyposażony w blokadę skoku.
Cechy produktu:
- producent: SR SUNTOUR
- model: XCR32 DS LO
- dostępne kolory produktu: czarny połysk
- model w kolorze: biały połysk dostępna 1 szt.
- brak produktu w kolorze czarny mat
- najmocniejszy w swojej klasie z solidnymi górnymi goleniami ze stali wysokogatunkowej barwionej na tytanowy błysk o średnicy zewnętrznej aż 32 mm, co czyni ten model jednostką wielozadaniową dla rozsądnych ludzi z wyobraźnią
- przeznaczenie: mtb, xc, maraton
- rozmiar na koło 29"
- przystosowany do hamulców tarczowych w standardzie Post Mount
- brak piwotów do zamocowania hamulców V-Brake, co zadziałało bardzo korzystnie na estetykę goleni dolnych
- rozmiar rury sterowej 1 1/8" (28,6 mm) Ahead bez gwintu, średnica wewnętrzna rury sterowej wynosi 25,4 mm
- rura sterowa wykonana ze stali wysokogatunkowej stkm
- górna korona aluminiowa
- solidne górne golenie ze stali wysokogatunkowej barwione na tytanowy błysk
- dolna goleń magnezowa wyposażona w uchwyt prowadzenia przewodu/pancerza hamulca przedniego
- skok amora - 100 mm
- system amortyzacji silne sprężyny
- system tłumienia elastomer oraz kartridż olejowy
- system regulacji zaawansowane technologicznie napięcie wstępne sprężyny oraz blokada skoku na goleni
- rozstaw goleni pod piastę 100 mm
- świetna jakość za dobrą cenę !
- towar nowy, gotowy do pracy
- waga 2499 gram
- zalecany największy rozmiar tarczy o średnicy 180 mm
Polecam model ten jest mistrzem w klasie kolarstwa górskiego. Bardzo płynnie pracuje w terenie i zapewnia doskonałą sztywność. Posiada blokadę skoku, która minimalizuje do zera utratę energii przy jeździe po terenie równym i utwardzonym . Model został wyposażony w czułą sprężynę, a co za tym idzie można go użytkować z powodzeniem mając zróżnicowaną wagę. Został nieco zmieniony kształt goleni górnych dzięki czemu jest nieco więcej miejsca na oponę. Brak odstających piwotów czyni jego bryłę niezwykle opływową
Parametry amortyzatora:
A - Rozstaw wewnętrzny goleni dolnych pod piastę 100 mm
B - Otwór montażowy pod oś piasty koła 9 mm
C - Wysokość od średnicy piasty do wewnętrznej strony podkowy 386 mm
D - Prześwit goleni dolnych pod balon opony maksymalnie 75 mm
E - Średnica zewnętrzna goleni górnych pracujących 32 mm
F - Wysokość od średnicy piasty do szczytu korony, wejścia w ramę 515 mm
G - Długość rury sterowej powyżej korony, schowanej w ramie do wykorzystania na montaż 255 mm
H - Średnica zewnętrzna rury sterowej 28,6 mm (1-1/8 cala)
I - Średnica wewnętrzna rury sterowej 25,4 mm