Nowy amortyzator znanej marki Sr Suntour wyposażony w hydraulikę i blokadę skoku.
Cechy produktu:
- producent: SR SUNTOUR
- model: XCM HLO
- przeznaczenie: turystyka, xc, maraton, mtb, all mountain
- rozmiar na koło 26"
- dostępne kolory: srebrny
- przystosowany do hamulców typu V-Brake lub tarczowych w standardzie Post Mount
- rozmiar rury sterowej 1" standard gwintowana, średnica wewnętrzna wynosi 22,2 mm, zewnętrzna 25,4 mm
- jeśli fabryczna długość gwintu jest niewystarczająca, istnieje możliwość jego przedłużenia. Pierwsze 2 centymetry są darmowe, za każdy następny centymetr należy uiścić opłatę w wysokości 7 zł. W przypadku płatności przelewem, prosimy o skorzystanie z Allegro Finanse. Przy pobraniu kwota zostanie doliczona automatycznie.
- rura sterowa wykonana ze stali wysokogatunkowej STKM
- górna korona aluminiowa
- górna goleń stal wysokogatunkowa
- dolna goleń magnezowa
- skok amora - 100 mm
- system tłumienia kartridż olejowy
- system amortyzacji sprężyny
- system regulacji napięcie wstępne sprężyny oraz blokada skoku speed look, dźwignią na goleni
- wyposażony w doskonałej jakości uszczelki chroniące w maksymalnie doskonały sposób środek widelca przed wciąganiem brudu do środka
- świetna jakość za dobrą cenę
- waga 2749 gram
- zalecany rozmiar tarczy o średnicy 180 mm
Polecam model ten jest mistrzem w swojej klasie. Bardzo płynnie pracuje w terenie i zapewnia doskonałą sztywność. Posiada blokadę skoku, która minimalizuje do zera utratę energii na długiej trasie po nawierzchni utwardzonej. Model został wyposażony w czułą sprężynę a co za tym idzie można go użytkować z powodzeniem mając zróżnicowaną wagę. Został nieco zmieniony kształt goleni górnych dzięki czemu jest nieco więcej miejsca na oponę. Dzięki temu typowi blokady można ustawić odpowiednio do swoich potrzeb twardość pracy widelca . Nowa wzmocniona konstrukcja.
Parametry amortyzatora:
A - Rozstaw wewnętrzny goleni dolnych pod piastę 100 mm
B - Otwór montażowy pod oś piasty koła 9 lub 10 mm
C - Wysokość od średnicy piasty do wewnętrznej strony podkowy 355 mm
D - Prześwit goleni dolnych pod balon opony maksymalnie 85 mm
E - Średnica zewnętrzna goleni górnych pracujących 30 mm
F - Wysokość od średnicy piasty do szczytu korony, wejścia w ramę 485 mm
G - Długość rury sterowej powyżej korony, schowanej w ramie do wykorzystania na montaż 180 mm
H - Średnica zewnętrzna rury sterowej 25,4 mm (1 cal)
I - Średnica wewnętrzna rury sterowej 22,2 mm
J - Wymiar naciętego gwintu na rurze sterowej 45 mm