Nowy amortyzator znanej amerykańskiej marki Spinner
- producent: Spinner
- model: 300 TF S
- dostępny kolor produktu: czarny mat
- przeznaczenie: mtb, xc, trekking, cross country
- rozmiar na koło 26"
- przystosowany do hamulców typu V-Brake lub tarczowych w standardzie Post Mount
- rozmiar rury sterowej 1 1/8" standard niegwintowana, średnica zewnętrzna rury sterowej 28,6 mm, wewnętrzny 25,4 mm
- rura sterowa wykonana ze stali wysokogatunkowej stkm
- górna korona aluminiowa
- górna goleń stalowa średnicy aż 30 mm, wysokogatunkowa czarna z powłoką TF, hybrydową epoksydowo-poliuretanową. Powłoka ta gwarantuje trwałość, izolację przed korozją, wysoką odporność chemiczną, odporność mechaniczną na zarysowania i uderzenia. Jest stosowana w dużo droższych modelach. Doskonale wizualnie wygląda, gwarantując idealnie płynne poruszanie się goleni pracujących.
- dolna goleń aluminiowa, dzięki temu korpus wygląda bardzo estetycznie
- potężny, porządny skok amortyzatora wynosi 120 mm
- system amortyzacji sprężyny
- system regulacji napięcie wstępne sprężyny
- system tłumienia elastomer
- wyposażony w doskonałej jakości uszczelki chroniące w maksymalnie doskonały sposób środek widelca przed wciąganiem brudu do środka
- jest możliwość założenia błotnika, modeli mocowanych do podkowy górnej lub w środek rury sterowej oraz do gwintowanych otworów na środku dolnych goleni na wsporniku typu V
- świetna jakość w dobrej cenie
- towar nowy
- niska waga 2539 gram
Model ten jest doskonałym rozwiązaniem do pracy w rowerach górskich, crossowych. Dzięki długoletniemu doświadczeniu znanej amerykańskiej marki oraz zastosowaniu wysokiej jakości części, zaawansowanych technologicznie, widelec bardzo płynnie i cicho pracuje w terenie. Zapewnia doskonałą sztywność i optymalną sterowność roweru. Jest wyposażony w ręczną regulację sprężyny więc można wyeliminować amortyzację planując długą trasę po asfalcie. Polecam stworzy udaną całość z pozostałymi komponentami roweru. Zapewni doskonałe przyleganie koła do podłoża oraz uwolni kręgosłup od największych obciążeń podczas jazdy na nierównościach.
Parametry amortyzatora:
A - Rozstaw wewnętrzny goleni dolnych pod piastę 100 mm
B - Otwór montażowy pod oś piasty koła 9 mm lub 10 mm
C - Wysokość od średnicy piasty do wewnętrznej strony podkowy 355 mm
D - Prześwit goleni dolnych pod balon opony maksymalnie 80 mm
E - Średnica zewnętrzna goleni górnych pracujących 30 mm
F - Wysokość od średnicy piasty do szczytu korony, wejścia w ramę 505 mm
G - Długość rury sterowej powyżej korony, schowanej w ramie do wykorzystania na montaż 260 mm
H - Średnica zewnętrzna rury sterowej 28,6 mm (1-1/8 cala)
I - Średnica wewnętrzna rury sterowej 25,4 mm