Wczesno siedemnastowieczna, pełnoplastyczna drewniana rzeźba w całkowicie oryginalnej polichromii ze złoceniami. Drewno lipowe, wolne od korników. Widoczne miejscowe przetarcia i ubytki malatury, oraz uszkodzenie (z nadpaleniem) rogu obfitości, który często w tego typu rzeźbach służył jako świecznik. Amor nie był naprawiany snycersko i malarsko. Na plecach otwory po nie istniejących już skrzydłach.
Anioł na postumencie trzymający róg obfitości.Ta rzeźba to,,rasowy" antyk z siedemnastego stulecia. Prezentuje najwyższej europejskiej klasy warsztat snycerski i malarski. Nie będę zbytnio rozpisywał się o jej walorach i detalach, ponieważ wszystko dokładnie widać na zdjęciach. Jestem pewien, że każdy kto miał kiedykolwiek do czynienia z antycznymi rzeźbami w pełni ją doceni. Ze swojej strony dodam tylko, że jest to tzw. ,,perełka"
Wysokość 43 cm. Stan zachowania widoczny na zdjęciach