Nowy amortyzator znanej marki ROCK SHOX o wszechstronnym zastosowaniu. Model wyposażony we wszystkie możliwe w tej klasie systemy regulacji dzięki czemu można go dostosować precyzyjnie do swoich potrzeb i stylu jazdy.
Cechy produktu:
- model Rock Shox 30 Silver Tk Coil 100 TurnKey, najnowszy z precyzyjną regulacją tłumienia. Najmocniejszy w swojej klasie z solidnymi górnymi goleniami ze stali wysokogatunkowej barwionej na tytanowy błysk o średnicy zewnętrznej aż 30 mm, co czyni ten model jednostką wielozadaniową dla rozsądnych ludzi z wyobraźnią
- przeznaczenie: mtb, xc, maraton, cros country, all montain
- rozmiar rury sterowej 1 1/8 ahead bez gwintu standard o średnicy zewnętrznej 28,6 mm , wewnętrznej 25,4 mm
- rozmiar na koło 29"
- dostępne kolory: czarny połysk
- fabryczna długość rury sterowej - 260 mm
- rura sterowa wykonana z aluminium
- przystosowany do hamulców tarczowych w standardzie post mount brak piwotów do zamocowania hamulców v-brak wzbogaca klimat goleni dolnych
- górna korona aluminiowa
- dolna goleń magnezowa wyposażona w uchwyt prowadzenia przewodu/pancerza hamulca przedniego
- skok amora wynosi - 100 mm
- system amortyzacji sprężyny medium
- system tłumienia elastomer oraz kartridż olejowy
- system regulacji zaawansowane technologicznie napięcie wstępne sprężyny, blokada skoku korkiem na goleni, tłumienie powrotu sterowane pokrętłem na dole goleni
- rozstaw goleni pod piastę 100 mm
- golenie dolne pod oś średnicy 9 mm
- offset 46 mm
- świetna jakość za dobrą cenę !
- wysokość od średnicy osi koła do szczytu korony wynosi 52 cm
- towar nowy z gwarancją
- super waga 2259 gram
- wersja w pudełku fabrycznym
W swojej klasie, model ten wysuwa się na czołówkę niezawodności. Bardzo płynnie pracuje w terenie i zapewnia doskonałą sztywność. Posiada blokadę skoku która minimalizuje do zera utratę energii na podjeździe lub na nawierzchniach twardych, gdzie praca widelca jest zbędna. Model został wyposażony w sprężynę medium a co za tym idzie można go użytkować z powodzeniem mając zróżnicowaną wagę. Brak odstających piwotów czyni jego bryłę niezwykle opływową. Nowa wzmocniona konstrukcja. Luksusowa regulacja tłumienia powrotu pozwala na dostosowanie zachowań amortyzatora po ugięciu do własnej charakterystyki jazdy.