2019 Redshift EXR to idealny terenowy motocykl - terenowiec ze światłami i tablicą. Oferując więcej mocy i możliwości niż kiedykolwiek wcześniej, Redshift EXR zapewni kierowcy kontrolę i pewność, że będą jeździć szybciej, bez względu na to, jak trudny będzie teren.
Idealny motocykl terenowy musi oferować jednocześnie możliwości uliczne ze strony prawnej wraz ze sprawnością w terenie. Stworzyliśmy motocykl, którym można jeździć na lokalnych szlakach, a następnie uwolnić się, by płynąć przez przeszkody i bez wysiłku pokonać nawet najbardziej kuszące grzbiety gór.
Każdy komponent podwozia i układu napędowego Redshift został zaprojektowany od podstaw przez inżynierów Alta, aby osiągnąć maksymalną wytrzymałość i wydajność na każdy kilogram. Poprzez udoskonalenie i połączenie gotowych koncepcji, zwiększyliśmy funkcjonalność każdego elementu naszych motocykli, a jednocześnie zmniejszyliśmy wagę, kompilowaliśmy złożoność i potencjalną awarię. Te innowacyjne projekty zapewniają Redshift siłę potrzebną jeźdźcom, z pożądaniem szybkości i zwinności.
Dostępne są cztery mapy silnika:
- ECO
A traction map that offers the best range profile. Also a great map for just starting out.
- SPORT
Profil wydajności zaprojektowany tak, aby maszyna dorównywała klasie 350f
- PERFORMANCE
Podobne cechy jak mapa sportowa, ale z bardziej mocnym dolnym momentem obrotowym i trakcją - to także świetna mapa do startów.
- OVERCLOCKED
Maksymalny moment obrotowy i moc są dostępne bez ograniczeń - jeśli oczywiście masz umiejętności kontrolowania tej siły. Ograniczenie termiczne chroni maszynę, jeśli przyciśniesz motocykl zbyt mocno.
Zupełnie nowy WP XPlor 48 to zawieszenie opracowane przez WP w ścisłej współpracy z Alta. Chociaż ma sprężyny po obu stronach, działanie tłumiące jest podzielone między nogi widelca: kompresja po lewej stronie, odbicie po prawej. Widły są łatwo regulowane w celu kompresji i odbicia poprzez skręcenie poszczególnych tarcz na górze rur widelca (po 30 kliknięć).
Zawieszenie XPlor 48 łączą wyjątkowe charakterystyki odpowiedzi i tłumienia z oszczędnościami masy w stosunku do wcześniej używanych zawieszeń WP 4CS.
Model rocznikowy 2019
Moc?
50 HP / 50 nM (na kołach!)
Bateria?
R5.8 Battery pack
90 minut ładowania (Za pomocą superładowarki R-charger)
3 godziny ładowania(ładując ze zwykłego gniazdka!)
Jakieś info o zawieszeniu?
WP XPlor 48 - na przedzie
WP CUSTOM - jako tylni amortyzator
A czym to hamuje?
BREMBO czterotłoczkowe z tarczą 260mm - jako przedni hamulec
BREMBO jednotłoczkowe z tarczą 220mm - jako hamulec tylni
Co z kołami?
Felgi WARP 9 ELITE 21/18 przód/tył
Przełożenie 15 przód / 53 tył
Opony Metzeler 6 Days Extreme
W rozmiarze 80/100-21 przód - 120/100-18 tył
Wymiary:
Rozstaw osi : 149cm
Wysokość siedzenia: 95cm
Prześwit : 70
18/22MM Regulowany offset
Waga : 120 kg
Prędkość max: 115km/h
Zasięg: 100km w trybie mieszanym
Serwis: co 1000 godzin
Motocykle są w trakcie transportu ze Stanów Zjednoczonych, w Polsce będą dostępne od początku grudnia w kilku wariantach (poza enduro będzie SM oraz MX).
Cena ukazana w ogłoszeniu jest ceną brutto. Przy zakupie motocykla kupujący otrzymuje również supercharger ładujący motocykl w 90minut.
Istnieje możliwość leasingu motocykla.
W grudniu również zaczną się odbywać jazdy testowe w zamkniętych obiektach z utwardzoną nawierzchnią.
W razie pytań oraz zamówień proszę o kontakt:
@: adrian@plesner.pl
tel: 505099920