Szanowni Państwo,
kilka słów o oferowanym samochodzie – kwintesencja Alfa Romeo czyli... marka to jasne, bo prowadzenie, styl etc, ale silnik BUSSO... i znowu wydaje mi się, ze wyczerpałem temat.
To tego dochodzi pakiet stylistyczny Zender, czyli m.in. nakładki na progi, felgi, designerskie wnętrze.
...także opisywany samochód posiada:
silnik 2,5 V6 Busso, czyli zaprojektowany przez legendę inż. Giuseppe Busso.
Charakterystyczna jest elastyczność tego silnika, legendarny dzwięk (uznany za najpiękniej brzmiącą V6 w historii i na prawdę to słychać). Jednocześnie silnik bardzo lekko wkręca się w wysokie obroty, kosztem... no ale chyba nikt przy V6 nie patrzy na spalanie. 192 KM nisko jak na benzynę ułożony moment obrotowy 5000obr/min Daje to 8,4 s. do 100km. Ale ten parametr nie oddaje właściwości dynamiki bo tu wszystko robi elastyczność i na pewno nie start spod świateł.
Porównując z Saabem Aero 250KM, czy Peugeotem v6 też podobna ilość koni po chipie chyba 242 KM, nie widzę większej różnicy między Alfą a w/w. Skrzynia też robi swoje.
To co najważniejsze przy takich silnikach to serwis i dobry olej. W związku z krajem pochodzenia i dokumentacją serwisową możemy mieć pewność, że samochód jest zadbany. Dokumentacja zawiera informację o rozrządzie przy 160 tys km. Poza tym po zakupie ogarnęliśmy zawieszenie, uszczelniliśmy silnik i oczywiście wymieniliśmy olej.
Z wad to kontrolka poduszki pasażera w fotelu (standard ze względu na umieszczenie czujnika w fotelu i prawie każda Alfa ma ten problem dlatego proponuje zawsze podłączać samochód pod komputer – przy tym egzemplarzu mogę przy oględzinach o to zadbać). I zamek centralny nie steruje tylnymi drzwiami. Na pewno zawieszenie jest w perfekcyjnej kondycji i samochód wizualnie też ładnie się prezentuje (przede wszystkim nie jest zielony).
Kilka słów o nas:
Motoryzacja jest ogromną pasją, a dla pasjonata obcowanie z takim samochodem - przyjemnością nie do opisania. Pomysł wrzucenia na polski rynek „super samochodów” narodził się właśnie z tego powodu. Do tego doszło doświadczenie zdobyte w pasji oraz dobre i szczere kontakty. Nie mamy wątpliwości, że posiadamy nie tylko wyjątkowe samochody, ale również w pełni legalne. W związku z tym oferowane są Państwu zarejestrowane i ubezpieczone w Polsce. To dodatkowa korzyść, że nie „odbiją się” Państwo od okienka w urzędzie komunikacji z powodu nieścisłości dokumentów i braku któregoś z nich (koszt rejestracji to nie tylko 256 zł, ale również tłumaczenie dokumentów i przegląd techniczny). Poza tym nie ponosicie Państwo ryzyka powrotu samochodem „na kołach” z niezalegalizowanymi tablicami rejestracyjnymi (nie da się sprowadzić do kraju samochodu z oryginalnymi tablicami). Dla nas z kolei zarejestrowanie samochodu pozwala na umilenie sobie życia i poruszanie się różnymi samochodami i budowanie kolejnych doświadczeń motoryzacyjnych, ponieważ jest nas kilku pasjonatów wymieniamy się samochodami i w międzyczasie trafiają one na sprzedaż. Zapraszamy na nasz niedawno powstały fanpage www.facebook.com/dmsheritagegarage
Także zapraszam do kontaktu, bo fajnie jest porozmawiać o motoryzacji i wymienić się spostrzeżeniami!
I jeszcze słowo odnośnie finansów:
w związku z pochodzeniem samochodu spoza UE samochód jest objęty akcyzą (oczywiście opłaconą), a towar sprowadzony opodatkowany jest 23% podatkiem i my jako legalnie działająca firma wystawiamy Państwu FV23% co dla osób nieprowadzących działalności gospodarczej wiąże się z brakiem konieczności płacenia podatku od nabycia samochodu w Urzędzie Skarbowym (2%) i w ogóle nie jest konieczna wizyta w tym urzędzie. Firma natomiast może wrzucić zakup samochodu w całości w koszty.