Alfa Romeo w bogatej wersji wersji wyposażenia z czarną skórą. Najlepszy słynący z bezawaryjności silnik 1.9JTD 140km 192A5000 fabrycznie BEZ filtra cząstek stałych DPF i klap wirowych, a dodatkowo wycięty programowo EGR i przepływomierz MAF - także samochód pozbawiony jest najczęściej psujących się zbędnych rzeczy w samochodach diesla.
Wyposażenie:
- Czarna skórzana tapicerka
- Elektryczne szyby i lusterka
- Lampy LED do jazdy dziennej
- Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
- Czujnik komfortu (automatyczne przełączanie nawiewu wewnętrzny/zewnętrzny)
- ABS, ESP, ASR
- 6 biegowa manualna skrzynia biegów
- Skórzana multifunkcyjna kierownica z regulacją w 2 płaszczyznach
- 4 poduszki powietrzne + kurtyny
- Przyciemniane tylne szyby
- Regulowane lampy przednie
- 2 kluczyki
- Immobilizer
- Centralny zamek + Pilot w kluczyku
- Koło zapasowe (dojazdowe)
- Dzielona i składana do prostej podłogi tylna kanapa
- Halogeny
- Immobilizer
- Wspomaganie kierownicy
Naprawy eksploatacyjne, które zostały wykonane w ostatnich 2 latach (są to naprawy, które mogą dotknąć samochód z tym przebiegiem, osoba, która zakupi ten samochód odemnie może spać spokojnie gdyż to co doskwiera dieslom z przebiegami 200-300tys zostało już naprawione i wymienione na nowe)
- 03.2018 - Wymiana kompletnego przedniego zawieszenia (wahacze dolne, górne, stabilizatory, końcówki drążków - wszystko firmy Delphi, amortyzatory - Magneti Marelli) - po wymianie została sprawdzona i skorygowana geometria kół.
- 10.2017 - Wymiana rury dolotowej z turbo do intercoolera oraz nowe wężyki overboost
- 10.2017 - Standardowa wymiana oleju (5W40 - Motul Xcess), filtr oleju - BOSCH.
- 01.2017 - Wymiana świec żarowych na BERU + Standardowa wymiana oleju (5W40 - Motul Xcess), filtr paliwa, oleju, kabinowy, powietrza - BOSCH.
- 12.2016 - Naprawa układu wtryskowego przez firmę “Cinsoft” - Pompa wtryskowa została ponownie uszczelniona, wymienione zostały końcówki wtryskiwaczy wraz z adaptacją, regulacja i wszelkimi niezbędnymi testami (układ wtryskowy był wysyłany do profesjonalnego serwisu BOSCH skąd wrócił w stanie idealnym i posłuży spokojnie na kolejne 250-300 tys km albo i dłużej jeśli będzie lane dobrej jakości paliwo, a filtr paliwa będzie wymieniany na czas) - przy okazji sprawdzono kompresję na silniku, która jest idealna i wynosi równe 28 Bar na każdy cylinder - co świadczy o idealnej kondycji silnika - praktycznie jakby wyjechał z fabryki. Przy okazji wizyty w Cinsoft została poprawiona mapa silnika, dzięki której osiągnięto bezpieczne 175km i 352nm - dodatkowo został wycięty programowo EGR oraz przepływomierz - MAF. Była to najważniejsza naprawa poza regeneracją Turbo w tym samochodzie od czasu kiedy wyjechał z fabryki, także od tej pory samochód nie wymaga żadnego większego wkładu finansowego, tylko lać dobrej jakości paliwo, wymieniać olej i filtry na czas i jeździć. A propos paliwa, tankowane było tylko paliwo z górnej półki, najczęściej Dynamic na stacji Lotos, za czasów mojego użytkowania samochód nie był ani razu tankowany na stacji z paliwem niewiadomego pochodzenia. Do wglądu wykres z hamowni przed chipem i po chipie oraz testy wtryskiwaczy i pompy po naprawie, a także rachunek za naprawę.
- 11.2016 - Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
- 06.2016 - Regeneracja Turbosprężarki + wymiana kompletnego sprzęgła (przy wymianie turbosprężarki i sprzęgła wymieniono również płyn hamulcowy, olej silnikowy i olej skrzyni biegów)
- 09.2015 - Wymiana kompletnego rozrządu silnika, przebieg: 255000
- 12.2013 - Wymiana akumulatora na Varta 77Ah 780A, wymiana termostatu
- I kilka innych napraw eksploatacyjnych, w tym również wymiana kompletnego zawieszenia na TRW w 2012r.
Przebieg autentyczny po sprowadzeniu Alfy z Włoch w 2012r. miała ok. 183 tys km (dokumentacja do wglądu).
Pierwsza rejestracja pojazdu 09.2004
Przegląd i ubezpieczenie OC ważne do połowy sierpnia 2018r.
Co wyróżnia moje ogłoszenie na tle pozostałych? Pewny stan techniczny samochodu i idealna kondycja silnika poparte dokumentacją, a nie pustym słowem! Zostały wykonane najważniejsze naprawy spowodowane naturalną eksploatacją, które są nieuniknione prędzej czy później w silnikach Turbo Diesla (zazwyczaj właśnie dotyka to Diesle przy przebiegach 200-300 tys.), a na wszystkie naprawy posiadam dokumentację w postaci paragonu/faktury. Posiadam praktycznie całą historię od momentu zakupu go we włoszech!
Moc została podniesiona po kompletnej naprawie układu wtryskowego do 175km w najlepszym znanym mi warsztacie specjalizującym się w JTD na śląsku - Cinsoft, tam też zajęli się profesjonalną naprawą układu wtryskowego. Dzięki temu poprawiła się elastyka silnika (aktualnie przyspieszenie do 100km/h zajmuje niecałe 7s co jest imponującym wynikiem - i to czuć… ;)
Oprogramowanie jest w 100% bezpieczne i nie wpływa negatywnie na żywotność silnika ani osprzętu (maksymalny moment obrotowy został przesunięty do 2500obr/min - dzięki temu zachowane jest maksymalne bezpieczeństwo podzespołów jak również bardzo niskie spalanie na niższych obrotach, przy 1600obr/min i 80-90km/h można spokojnie zejść do 3.5-4l/100 co jest oszałamiającym wynikiem - na trasach Rybnik - Żory, które często pokonuje przy spokojnej jeździe średnie spalanie to 4.0-4.5l/100km, na trasie Rybnik - Katowice przy 6 biegu i 110km/h możliwe jest osiągnięcie spalania na poziomie 4.5l) - nie raz nie było dla mnie problemem by za 50zł pokonać 200km. Duża moc, niskie spalanie i dobre prowadzenie to jedne z największych atutów tego samochodu.
A co do prowadzenia… w samochodzie zainstalowane są sportowe sprężyny obniżające Eibach dzięki czemu samochód prowadzi się jeszcze pewniej i pokonuje zakręty jak przyklejony do asfaltu, dodatkowo zostały profesjonalnie przyciemnione tylne szyby (jak dobrze pamiętam 90% przyciemnienia).
Samochód sprzedaję na Letnich oponach Imperial F105 - rok produkcji początek 2016r DOT0216, do tej pory jeździły tylko 2 sezony letnie (2016 i 2017) także są praktycznie nowe. Opony letnie założone na oryginalne felgi Toora Alfa Romeo 17 cali, które były odnowione i lakierowane w profesjonalnym zakładzie na czarny połysk.
Dodatkowo mogę dorzucić również opony zimowe NOKIAN WR D4 205/55R16 91T zakupione pod koniec 2016r DOT3716 (również zrobione tylko 2 sezony zimowe, także są jak nowe) założone na oryginalne Alfowskie telefony 16 cali polakierowane w czarny mat. Do dogadania na miejscu!
Samochód w moim posiadaniu od 2016r. Przebieg jest rzeczywisty, posiadam całą historię pojazdu od momentu sprowadzenia z Włoch (dokumenty, faktury za naprawy, książki serwisowe z poszczególnymi naprawami/wymienionymi częściami) oraz kilka dokumentów, które były wystawione w samych włoszech.
Podsumowując, samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym, po najważniejszych i najbardziej kosztownych naprawach eksploatacyjnych (wszystkie naprawy są poparte dokumentacją). Z najważniejszych napraw w samochodzie przez ostatnie 3 lata zostało wymienione kompletne sprzęgło, naprawione Turbo i został naprawiony kompletny układ wtryskowy - po tych naprawach samochód będzie służył bezproblemowo przez długie lata. Dokładną historię napraw z ostatnich lat przedstawiłem powyżej. Podwozie po sprowadzeniu do Polski zostało profesjonalnie zakonserwowane dzięki czemu jest w idealnym stanie. Wizualnie stan dobry, lakier miejscami wymaga drobnych korekt (rysy, odpryski od kamieni na błotnikach itp. - wszystko widoczne na zdjęciach) są to poprawki czysto kosmetyczne, na masce schodzi klar i są odpryski od kamieni oraz pęknięty przedni zderzak (widać na zdjęciu, zderzak po nieszczęśliwym incydencie trochę odstaje) - stłuczka parkingowa. Lakier jest oryginalny także po 13 latach nie można wymagać by był idealny - najważniejsze, że samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym i cała podłoga od początku do końca jest porządnie zakonserwowana (zdjęcia podwozia wyślę na życzenie), to był dla mnie priorytet.
Cena jaka mnie interesuje to 13500zł z możliwą negocjacją - wiem co sprzedaje, samochód po wszystkich naprawach, które zostały wykonane w ciągu ostatnich 2-3 lat posłuży bezawaryjnie przez kolejne długie kilka lat.
Wszystkie naprawy były zawsze dokonywane na nowych oryginalnych częściach lub wysokiej jakości markowych zamiennikach.
Na miejscu daje do wglądu stos dokumentacji jaką posiadam do samochodu - dzięki czemu masz pewność, że kupujesz samochód z pewnej ręki i masz pewność co do napraw.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną, nie widzę przeszkód przed zabraniem samochodu na serwis Alfy/stację diagnostyczną, udostępniam również możliwość podpięcia pod komputer diagnostyczny oraz wjazd na kanał żeby zobaczyć samochód od spodu. Na dzień dzisiejszy samochód nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Zdjęcia przedstawiają faktyczny stan samochodu na dzień dzisiejszy.
Kontakt tel. 600 972 285 - proszę dzwonić najlepiej po godzinie 16.
Kontakt mail: badhabitphoto21@gmail.com
Pełna galeria foto w wysokiej rozdzielczości: https://www.flickr.com/gp/162857563@N02/899Bf3