Alchemicy: Królewski Golem, edycja polska (wyd. Rebel). Egzemplarz nowy, w fabrycznej folii
Do gry dołączamy bonusową kartę Pierścień Przysługi
Królewski Golem to spory dodatek do popularnych Alchemików. W środku, jak to zazwyczaj bywa z grami ze stajni CGE, dużo elementów dobrej jakości. Dodatek wprowadza 4 moduły, które możemy dowolnie łączyć z grą podstawową. Dwa niezbyt duże: różne zestawy startowe dla graczy oraz zmienne tory kolejności. Trzecim modułem jest nowa plansza na nowe teorie, sprawdzająca się, gdy nie posiadamy jeszcze dość informacji odnośnie wzorów. Kwintesencją gry jest jednak tytułowy moduł, wprowadzający nową zagadkę i nowe źródło wiedzy.
Mamy też dwa rodzaje składników, możliwość wizyty w bibliotece i czwarty artefakt... Królewski Golem to znakomity dodatek, otwierający nowe, dedukcyjne drogi i możliwości, a nie zmieniający grę samą w sobie.
W pudełku:
- Kapitał Początkowy (20 kart początkowych, karta replikatora, trochę żetonów książek),
- Duży Ruch (więcej żetonów książek, nowa tabela dedukcji, 6 plansz pól kolejności),
- Królewska Encyklopedia (dwustronna plansza encyklopedii, kafel stypendium encyklopedycznego, 16 żetonów składników, 4 białe pieczęcie bez gwiazdek, 4 dodatkowe pieczęcie ze srebrną gwiazdką),
- Projekt "Golem" (plansza badań nad golemem, plansza rozszerzenia, plansza ze skrótem punktacji, 2 karty artefaktów, 3 kafle konferencji, plansza artefaktów spod lady, 4 karty przysług [dworzanie], 4 dodatkowe flakoniki, 16 żetonów aprobaty, 24 żetony raportu, 4 nowe tabelki dedukcji, 6 kafli nastroju króla, 12 żetonów książek, kafel raportu z postępów)