Pełny opis funkcji:
- GŁOŚNE LUB CICHE UZBRAJANIE/ROZBRAJANIE
System może potwierdzać uzbrojenie lub rozbrojenie sygnałem dźwiękowym (syreną) i świetlnym (kierunkowskazami) lub tylko sygnałem świetlnym. Przełączenia na ciche/głośne potwierdzenie można dokonać za równo w trybie uzbrojenia jak i rozbrojenia. Nie zależnie od ustawionego trybu, alarmowanie spowodowane naruszeniem dowolnego czujnika zawsze sygnalizowane jest sygnałem dźwiękowym i świetlny (dźwiękiem syreny i błyskami kierunkowskazów)
- POMINIĘCIE STREFY OCHRONY CZUJNIKÓW DODATKOWYCH
System umożliwia uzbrojenie bez czujników dodatkowych (udaru, innych opcjonalnych)
- PANIC/POSZUKIWANIE POJAZDU
Jeśli zachodzi potrzeba ostrzeżenia bądź odnalezienia pojazdu na parkingu, użytkownik może włączyć sygnalizację dźwiękową i świetlną na 30 sekund.
- OTWARCIE BAGAŻNIKA (dodatkowy kanał)
W pojazdach gdzie konstrukcja zamka pozwala na jego zwolnienie za pomocą siłownika (zamek zatrzaskiwany) , możliwe jest jego zdalne otwarcie. W zależności od potrzeby możliwe jest otwarcie bagażnika po uprzednim rozbrojeniu i otwarciu centralnego zamka lub tylko po rozbrojeniu – zamki drzwi pozostają zamknięte
- OSTRZEŻENIE O NIEDOMKNIĘCIU DRZWI
Jeśli po uzbrojeniu którekolwiek z wejść będzie aktywne (z powodu np. niedomkniętych drzwi lub uszkodzonego czujnika) system 3-krotnym beepem syreny poinformuje o konieczności sprawdzenia pojazdu
- ALARMOWANIE OD CZUJNIKÓW DRZWI (KRAŃCÓWEK)
W celu zabezpieczenia drzwi, pokrywy silnika i bagażnika pojazdu system wyposażony jest w tzw. wejście krańcówkowe, które aktywowane jest po 10 lub 40 sekundach od uzbrojenia. Naruszenie stref chronionych przez czujniki podłączone do tego wejścia powoduje natychmiastowe alarmowanie, z wyjątkiem sytuacji, gdy po uzbrojeniu nastąpiło ostrzeżenie o naruszeniu strefy, a przyczyna ostrzeżenia nie została usunięta lub jeden z czujników krańcówkowych jest uszkodzony.
- ALARMOWANIE OD CZUJNIKA UDERZENIA (UDARU)
System jest wyposażony w nowoczesny czujnik uderzenia wykrywający uderzenie o różnej sile, aktywowany po 35sekundach od uzbrojenia. Rodzaj alarmowania uzależniony jest od siły wyzwalającej daną strefę ochrony
- ALARMOWANIE OD CZUJNIKA OPCJONALNEGO (np.ruchu)
System umożliwia podłączenie dodatkowych czujników, np.ruchu. Naruszenie strefy chronionej przez ten czujnik powoduje natychmiastowe alarmowanie
- BLOKADA ODJAZDU (IMMOBILIZER)
Blokada może pracować w 2 trybach: · blokada wyłączana przy rozbrojeniu Przekaźnik blokady zostaje wyłączony po rozbrojeniu systemu · blokada wyłączana po autoryzacji (można wyłączyć) System posiada dodatkowa funkcję chroniąca przed uruchomieniem pojazdu nawet jeśli dokonano kradzieży kluczyków z pilotem- uruchomienie pojazdu jest możliwe dopiero po rozbrojeniu systemu i wciśnięciu ukrytego przycisku (RESET)
- STEROWANIE DOŚWIETLANIEM KABINY
System po rozbrojeniu utrzymuje aktywne przez ok. 30 sekund wyjście sterujące doświetlaniem
- STEROWANIE DOMYKANIEM SZYB (KOMFORT 21sek.)
System umożliwia automatyczne domykanie szyb po uzbrojeniu bez dodatkowych modułów jeżeli pojazd w którym jest instalowany obsługuje tzw. „komfort” (szyby można domykać przytrzymując kluczyk w pozycji zamykania)
- AUTOMATYCZNE ZAMYKANIE ZAMKA (można wyłączyć)
Centralny zamek może być automatycznie zamykany po rozpoczęciu jazdy
- PROGRAMOWANY CZAS STEROWANIA CENTRALNYM ZAMKIEM
System pozwala na ustawienie czasu impulsu sterowania zamkiem elektrycznym lub pneumatycznym (0,8s lub 3,5s)
- PROGRAMOWANY CZAS UZBRAJANIA (10 lub 40s)
Jeśli pojazd wymaga wydłużenia czasu uzbrajania (w przypadku gdy po zamknięciu zamka oświetlenie kabiny wygaszane jest dłużej niż 10s) można ustawić czas uzbrajania na 40s.
- AUTOMATYCZNE PONOWNE UZBRAJANIE (można wyłączyć)
Jeśli przed upływem 30sekund od rozbrojenia nie zostaną otwarte drzwi pojazdu lub nie zostanie włączony zapłon - system ponownie automatycznie się uzbroi. Odliczanie czasu do ponownego uzbrojenia sygnalizują błyski diody LED. Funkcja może zostać wyłączona poprzez zmianę położenia właściwej zworki
- USTAWIANY POTENCJAŁ CZUJNIKÓW DRZWI (+ lub -)
W większości pojazdów po otwarciu drzwi na krańcówce pojawia się „minus”, jeśli jednak pojazd posiada krańcówki zwierające do „plusa”, należy przełączyć odpowiednią zworkę.
Jeśli zachodzi potrzeba , jest możliwość czasowego wyłączenia systemu (np. w przypadku przekazania pojazdu do serwisu)
- TRYB PROGRAMOWANIA PILOTÓW
System pozwala na zapisanie maksymalnie do 4 pilotów
- AWARYJNE ROZBRAJANIE SYSTEMU
Możliwe jest awaryjnego rozbrojenie systemu (np. jeśli zagubiono piloty)
System zapamiętuje fakt wystąpienia sytuacji naruszenia którejkolwiek ze stref chronionych czujnikami
- PAMIĘĆ STANU I USTAWIEŃ PO ODŁĄCZENIU ZASILANIA
Jeśli nastąpi odłączenie zasilania, po ponownym podłączeniu system powróci do stanu w jakim się znajdował przed utratą zasilania